dziadek Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 2.7TDI i 3.0TDI to ten sam motor tyle że o mniejszej pojemności spowodowanej mniejszym skokiem tłoka z tego co mi wiadomo - te same problemy i bolączki
dareksu Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 A o tym mi cos powiecie jak te motory ? Audi A4 33900.00 PLN. Margonin - otoMoto.pl silnik 2.7 jest ok poczytaj sobie w podforum silniki diesla, z tym samochodem dałbym sobie spokój nie dość że obity z każdej strony to jeszcze w dodatku golas
griga-st Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 OCCASION się comiss nasyffa:shock3: Jak nawet handlarzom sie tego nie oplaca robic, to pewnie kicha straszna.
mumen Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Kumpel miał 2,7 i 3.0 mówi ze to 2,7 to kibel, ani nie ma mocy ani oszczędny. Jak wybierać to tylko 3.0 a 2,7 unikać. Ja osobiście nie mam zdania, 3.0 jeździłem i jest zacny, fajny motorek tylko że w porównaniu do 2.0 więcej chla
dareksu Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 oj tam oj tam, zaraz kibel wszystko zależy od kasy, stanu auta, wyposażenia itp itd jakby był jeszcze np. silnik 3.2 to wszyscy by mówili że 2.7 to rzeżączka, 3.0 syf i tylko 3.2 jest godne zakupu wszystko zależy od punktu widzenia kupującego dla mnie 2.0 to jakaś pomyłka, rozumiem żeby to jeszcze było R6 a tu zwykłe R4
mumen Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Hehe, oj sorki Kolega widzę takim powozi no pewnie każdy ma swoje przekonanie i każdy swoje racje. Gdyby był taki zły to wiadomo by niemce nie produkowali więc .... A ja za to będę bronił 2.0 jak konstytucji, mój ma teraz prawie 210 kucy i średnio żre 6,5 - 7 ltr. a nie żałuję gazu. Na trasie jak z nudów dłubie w nosie i jadę do 120 to schodzi poniżej 6 ltr. oczywiście można wyczynowo zejść do 5 ltr ale to już nie jazda. To są realne ilości pomimo że komp pokazuje około 0,5 ltr. mniej. No ale te plusy to pod kątem spalania, a czy 6 cylindrów robi coś w dieslu ... hmmm jak to ma obroty 2 - 3 tys. to chyba słabo ale to tylko moja opinia. Ja lubię 2.0 i tyle a gdybym mógł to bym se zamienił na 1,9 TDI 150 KM, to były konstrukcje .
alvaro Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 a gdybym mógł to bym se zamienił na 1,9 TDI 150 KM, to były konstrukcje . Z tego co wiem to leasing już dawno spłaciłeś a moja Bora nie dość że 1,9TDI 150KM to i na sprzedaż więc nie widzę przeszkód...
mumen Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 No jooo, ale jak 1.9 to tylko w Golfie 4 .
alvaro Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 'czyli lepsza wersja Golfa (tj. Bora) Cię nie interesuje ??? Przykro mi Janusz na prawdę mi przykro... Grzesiek jebnij mu ostrzeżenie a jako powód podaj - "sorry, ale taki mamy klimat..." no qurva golfa zamiast borę no.....
mumen Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 hehe, no wiesz Bora jako Bora to jeszcze, ale żeby Bore kombi z Golfa zrobić to już trochę po rusku, Łada z dużego Fiata a wyglądem całkiem jak nowy Logan hehe A klimat jest zajebi... muszę dziś przewalić przyczepę zmarzniętej ziemi przed garażem, więc kilofy pójdą w ruch, ciekawe czy się uda heh
proximpuh Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 hej Janusz, jak działamy ??? w środę by mi pasiło
mumen Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 No ja jak najbardziej, dziś muszę przygtować dojazd do garage bo się okazało że leży tak z 15 ton ziemi, ale kilofy już przygotowane, ładowarka na 13 i jechana To będziemy kontakt jeszcze.
rafaello87x Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 panowie help:dontknow: jaki olej przychodzi do skrzyni multitronic i w jakiej ilosci? a jaki do do wspomagania(servotronic)
wrclaguna Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 A sam wymienisz ? umiesz robic Adaptacje po wymianie ?
rafaello87x Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Na razie myślałem tylko o zakupie oleju ale gdzieś na forum czytałem ze bez kompa się nie obejdzie. Adaptacji nie umiem zrobić
wrclaguna Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Koszt oleju to pare sówek z tego co pamietam a ilosc to w zaleznosci od typu skrzyni 4,5-5l
Sqizzy Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Grzesiu jak wykręcić czujnik ciśnienia opon z felgi ? On ma jakiś gwint odwrotny czy coś w tym stylu ? Mam coś takiego: https://sprzedajemy.pl/czujnik-cisnienia-powietrza-vw-passat-golf-audi-a6,667084?source=right
Sqizzy Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Sam czujnik mam zdjęty, chodzi mi o tą część która jest w feldze, na chiny nie mogę jej ruszyć a nie chcę uszkodzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się