Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Jak Ty chcesz kręcić kierownią bez kół?

---------- Post dopisany at 01:17 ---------- Poprzedni post napisany at 01:15 ----------

Kalibracja nie jest od tego żebyś miał kiere prosto, tylko żeby auto dostawało dane skrętu zgodne z rzeczywistością. Nie zafałszowane.

---------- Post dopisany at 01:19 ---------- Poprzedni post napisany at 01:17 ----------

Ustaw sobie geometrie i daj spokój z kątem skrętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie :wink:

Sama regulacja kierownicy (ustawienie idealnie n wprost ) to 5 min roboty dla diagnosty i to z wjechaniem i wyjechaniem na stanowisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jakiś lewy, że wszystko poza numerem części zerwane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego nie zauwazyłem :eusathink: robiac tak ktos cos ukrywa :kwasny:

Trzeba spytac sprzedajcego czy jest pewny i czy Fvat wystawi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może "już" jest legal :grin:

---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:58 ----------

Panowie,

mam pytanko odnosnie kalibrowania kata skretu - od jakiegos czasu podczas jazdy na wprost mam kierownice skrzywiona o 11st w lewo i podobno da sie ja skalibrowac poprawnie.

kalibracje robi sie na wylaczonym silniku/stacyjne/ czy zapalonym? bo juz sie pogubilem.

mam u siebie ADS, ale wszystko odbywa sie w sterowniku STEERING WHEEL.

dzieki z gory za wskazowki

Nie ustawisz kierownicy kalbracją kąta skrętu, najszybciej odkręć kierownicę i przestaw na wieloklinie, oczywiście jak geometrię masz OK:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może mieć geometrii ok jeśli kiera zwiała, no chyba że przeskoczyła na wieloklinie:decayed:

Co masz Bogdan na myśli mówiąc, że ten mce "już" jest legal? Myślisz, że mają zakład legalizacji mce?:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może mieć geometrii ok jeśli kiera zwiała, no chyba że przeskoczyła na wieloklinie:decayed:

Co masz Bogdan na myśli mówiąc, że ten mce "już" jest legal? Myślisz, że mają zakład legalizacji mce?:wink:

Wiesz Marcin, może być tak, że fachowiec tak właśnie geometrię ustawił:grin:.

Jak są fachowcy którzy "legalizują" np. liczniki od B8 i nie tylko to dlaczego nie można "zalegalizować" MCE ? Czyszczą eprom, zmieniaja soft(czy jak to się tam nazywa) i masz legala:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

geometria jest ok,

Kierownica sie skrzywila od resetu ustawiec Drive Select

i prawdopodobnie trzeba ustawic kat skretu i dopiero zrobic adaptacje ustawien ADS

tylko caly podczas rozlaczania elektormagnesu i wprowadzeniu nastawow korekcja jest ale o kilka stopni. - mialem 11st a teraz jest 9

wiec sie da.

dzieki za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś ogarniał lampy poliftowe (te z neonem ) do sedana na tył bo wiem ze klapa jest inna ale czy błotniki też? i czy jest możliwość np wymiany klapy i spasowania tego ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm tylko czy ta tylna klapa z polifta będzie idealnie pasowała do przedlifta ? żeby się potem nie okazało ze sie delikatnie różnią i będzie kicha :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem jak to jakis Niemiec zrobił :wink:

Klapa lampy wszystko pasuje, jedynie minimalne roznice sa zderzaku .

Dodatkowo tylne lampy montaz i kodowanie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak Grzesiek pokazuje że montaż :facepalm: to uwierz nie będzie łatwo zapewne :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie pytanko ponieważ zabrałem się za montaż tej nowej tapicerki u mnie i wszystko fajnie podłączyłem kostki w boczkach wszystko zakodowałem(pakiet światło i klamki podświetlane) wszystko działało tzn. się działa, ale klamka w przednich drzwiach od strony pasażera przestała świecić sprawdziłem dioda jest dobra instalacja też kodowanie też tylko sterownik nie wysyła napięcia na 3PIN-ie(sprawdziłem po odłączeniu kostki miernikiem , że nie ma tam napięcia) to teraz pytanie co się mogło podziać sterownik nawalił czy może być jakaś inna przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie mam tego teraz pod ręką jutro mogę najwcześniej sprawdzić ciekawe co się mogło skopać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...