Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam samą turbinę od 170 i nic więcej nie zmieniałem, już po zmianie turbo bez niczego na hamowni pokazał 165 koników a po programie 206. nic więcej nie robiłem. Zmieniałem to jak miałem przebieg około 15 tys. a teraz mam 130 tys i póki co odpukać nic złego się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam samą turbinę od 170 i nic więcej nie zmieniałem, już po zmianie turbo bez niczego na hamowni pokazał 165 koników a po programie 206. nic więcej nie robiłem. Zmieniałem to jak miałem przebieg około 15 tys. a teraz mam 130 tys i póki co odpukać nic złego się nie dzieje.

A ile miałeś Nm na samej turbinie i po programie potem ?

Za niedługo być może będę miał nowe turbawki do CAHA więc zamierzam zmienić i potem program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z tym sprzęgłem? Ślizga się mocno, ja chciałbym w sumie i zmienić turbo i zrobić Chipa, tak żeby te 190 KM było, ale nie wiem co sprzęgło "powie" na to :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło zaczynało sie ślizgać ale tylko jak był załadowany i komplet osób, na 3, 4 i 5 biegu w okolicy 3tys. obrotów nie dawało rady z momentem, ale przez jakiś czas na początku. Teraz nie zauważam, albo osłabł, albo nie wożę tyle ciężaru nie wiem co jest ale spokój nie ślizga się wcale.

Przed programem po wymianie turbawki pokazało 365Nm a po programie 428 Nm. Przed wymianą turbawki nie wiem, bo na hamownie jechałem już z wymienioną turbinką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło zaczynało sie ślizgać ale tylko jak był załadowany i komplet osób, na 3, 4 i 5 biegu w okolicy 3tys. obrotów nie dawało rady z momentem, ale przez jakiś czas na początku. Teraz nie zauważam, albo osłabł, albo nie wożę tyle ciężaru nie wiem co jest ale spokój nie ślizga się wcale.

Przed programem po wymianie turbawki pokazało 365Nm a po programie 428 Nm. Przed wymianą turbawki nie wiem, bo na hamownie jechałem już z wymienioną turbinką.

Dzięki za info:wink: Planuję chipa, bo kurcze ta CAGA 143 KM słabo się odpycha, mam wrażenie i chyba faktycznie tak jest, że odpycha się słabiej od BLB 140 KM, który miałem w B7.

Teraz mam do was dwa pytania

1. Co ile w 2.0 TDI należy zmieniać rozrząd, i czy dokumentowane jest to w książce serwisowej. Mam najechane 178 00 km, jak sprawdzałem pasek, to wydawał się w miarę świeży, ale wolę zapytać, bo może już czas, aby rozrząd zmienić.

2. Czy ktoś na forum zajmuje się wgrywanie aktualnych map do 3G High? Czytałem na niemieckim forum, że łatwo jest coś spieprzyć i, że potrzebny jest jakiś kod aktywacyjny (Audi z 2010 r, więc bez google maps)

Dzięki za pomoc:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Szukam gornego mocowania przedniego przedniego od strony kierowcy - nr czesci 8K0412391F - wspornik lozyskowy

moze ktos ma/widzial na sprzedaz?

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło zaczynało sie ślizgać ale tylko jak był załadowany i komplet osób, na 3, 4 i 5 biegu w okolicy 3tys. obrotów nie dawało rady z momentem, ale przez jakiś czas na początku. Teraz nie zauważam, albo osłabł, albo nie wożę tyle ciężaru nie wiem co jest ale spokój nie ślizga się wcale.

Przed programem po wymianie turbawki pokazało 365Nm a po programie 428 Nm. Przed wymianą turbawki nie wiem, bo na hamownie jechałem już z wymienioną turbinką.

Dzięki za info:wink: Planuję chipa, bo kurcze ta CAGA 143 KM słabo się odpycha, mam wrażenie i chyba faktycznie tak jest, że odpycha się słabiej od BLB 140 KM, który miałem w B7.

Teraz mam do was dwa pytania

1. Co ile w 2.0 TDI należy zmieniać rozrząd, i czy dokumentowane jest to w książce serwisowej. Mam najechane 178 00 km, jak sprawdzałem pasek, to wydawał się w miarę świeży, ale wolę zapytać, bo może już czas, aby rozrząd zmienić.

2. Czy ktoś na forum zajmuje się wgrywanie aktualnych map do 3G High? Czytałem na niemieckim forum, że łatwo jest coś spieprzyć i, że potrzebny jest jakiś kod aktywacyjny (Audi z 2010 r, więc bez google maps)

Dzięki za pomoc:wink:

Mogę odpowiedzieć na pierwsze. Pasek wymieniany co 180k i powinno to być w książce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło zaczynało sie ślizgać ale tylko jak był załadowany i komplet osób, na 3, 4 i 5 biegu w okolicy 3tys. obrotów nie dawało rady z momentem, ale przez jakiś czas na początku. Teraz nie zauważam, albo osłabł, albo nie wożę tyle ciężaru nie wiem co jest ale spokój nie ślizga się wcale.

Przed programem po wymianie turbawki pokazało 365Nm a po programie 428 Nm. Przed wymianą turbawki nie wiem, bo na hamownie jechałem już z wymienioną turbinką.

Dzięki za info:wink: Planuję chipa, bo kurcze ta CAGA 143 KM słabo się odpycha, mam wrażenie i chyba faktycznie tak jest, że odpycha się słabiej od BLB 140 KM, który miałem w B7.

Teraz mam do was dwa pytania

1. Co ile w 2.0 TDI należy zmieniać rozrząd, i czy dokumentowane jest to w książce serwisowej. Mam najechane 178 00 km, jak sprawdzałem pasek, to wydawał się w miarę świeży, ale wolę zapytać, bo może już czas, aby rozrząd zmienić.

2. Czy ktoś na forum zajmuje się wgrywanie aktualnych map do 3G High? Czytałem na niemieckim forum, że łatwo jest coś spieprzyć i, że potrzebny jest jakiś kod aktywacyjny (Audi z 2010 r, więc bez google maps)

Dzięki za pomoc:wink:

Mogę odpowiedzieć na pierwsze. Pasek wymieniany co 180k i powinno to być w książce.

To dobrze, że zapytałem, bo już czas zmienić, dzięki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy macie jakiś wypróbowany sposób na ściąganie tapicerek drzwi tak żeby nie połamać tych pierdykanych plastikowych zatrzasków??????:facepalm:

Jeszcze mi się nie udało ściągnąć tak żeby niczego nie połamać pomimo całego zestawu narzędzi do tapicerek:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy macie jakiś wypróbowany sposób na ściąganie tapicerek drzwi tak żeby nie połamać tych pierdykanych plastikowych zatrzasków??????:facepalm:

Jeszcze mi się nie udało ściągnąć tak żeby niczego nie połamać pomimo całego zestawu narzędzi do tapicerek:facepalm:

mi tez się nie udaje mimo wyjmaków :facepalm: musze zamowic w ASO kilka sztuk na zapas - koszt około 2pln / szt. Podobno w ASO jak zdejmują tapicerki to zawsze wkładają nowe :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7L6868243 czy to jest numer tych spinek wie ktoś? Znalazłem też inne 6Q0868243 ale wydaje mi się że są ciut inne na zdjęciu nie bardzo widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na spinkę swoją jeżeli jest dostępna w ASO powinna mieć numer jakiś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na spinkę swoją jeżeli jest dostępna w ASO powinna mieć numer jakiś

No tak mogłem to od razu zrobić:facepalm: na spince numer 7L6868243 w necie można znaleźć za 3.80 zł , w ASO pokazuje mi 2.16 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w necie pewnie za 10szt.

Nie no właśnie 3.80 za szt. no i oczywiście dojdą jeszcze koszta przesyłki

SPINKI,ZATRZASKI,KONEKTORY,WKRTY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest dobra cena na listwy zewneczne s-line ?

w ASO gdzies 600 pln za komplet bez znizek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w necie pewnie za 10szt.

Nie no właśnie 3.80 za szt. no i oczywiście dojdą jeszcze koszta przesyłki

SPINKI,ZATRZASKI,KONEKTORY,WKRTY

Ponosi ich trochę. Sprawdz na jebaju, są tańsze. Albo przestań je niszczyć! :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest dobra cena na listwy zewneczne s-line ?

Ceny z allegro są trochę chore w tym przypadku. Tak jak Grześ pisze w ASO 580zł dokładnie kosztuje komplet listew. Na allegro bywa z tym różnie można kupić tanio ale trzeba dobrze szukać ja np zapłaciłem 160zł za komplet ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie, szybkie pytanie - ma ktoś może instrukcję jak wyjąć zagłówki z przednich foteli w B8? Nie ma takiego przycisku przy talerzyku plastikowym jak w większości samochodów, a potrzebuję pilnie zdemontować i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Będę bardzo wdzięczny za pomoc w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...