Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Raz jeszcze dzięki Orzełek bo dokładnie takie ET i szer. będę zakładał - nawet spodziewałem się że będą kółka bardziej wystawać

---------- Post dopisany at 16:31 ---------- Poprzedni post napisany at 16:26 ----------

Też się zastanawiałem nad ContiSportContact 3 z Continentla, można dostać za 800 - 900 PLN ale się naczytałem opini że słabe jeśli chodzi o uszkodzenia mechaniczne, tj. jak jest jakas wyrwa w asfalcie to potrafi pęknąć płótno a u nas tego nie brakuje, no i się lekko wystraszyłem, dobre są jeszcze Bridgestony, na Oponeo około 800 PLN.

---------- Post dopisany at 01:02 ---------- Poprzedni post napisany at 00:55 ----------

Mumen, a jakie opony zakladasz w rozmiarze 235/40/19. Moze widziales jak one wygladaja na feldze? Ja mam caly czas problem z oponami i ten rozmair co podales faktycznie moze byc w miare komfortowy i szerokosc tez ok. 255 sie troche boje, a popularny na forum 245/35 odpada bo za malo opony :wink:

Widziałem na 19 calach ale to było chyba 8,5 szerokości rotor - replika. Kumpel Bogdana ( proximpuh ) ma na B8 3.0, kiedys do mnie zaleciał i powiem szczerze że wygalda bardzo fajnie, nie za dużo gumy a też nie jest naleśnik żeby tłukło jak w wagonie kolejowym, z wyliczeń też obwodem i śrdnicą pasuje więc myśle że to dobry wybór.

---------- Post dopisany at 01:04 ---------- Poprzedni post napisany at 01:02 ----------

dzięki za info koledzy - oponki już zamówione właśnie w rozm. 235/40/19

Orzełek jakie masz ET w tych felgach

A wracając do tematu Rotorów o które spora część WAs pytała to tak

Obecnie są dostępne (prześliczne):

1. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 20 cali 9' ET26 - cena 7000zł

2. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 19 cali 9' ET33 - cena 5500zł

3. ROTOR chrom+jasny grafit nie ori 20 cali 8,5 ET35 z oponami 7mm (wszystko jak nowe felgi na gwarancji) - 5500zł

Zdjęć nie wklejam - wszyscy wiedzą jak wygląda nowa felga w oryginale

Szczerze to tyle już się naoglądałem tych felg że nie wiem jaki jest jasny grafit, może chociaż jedno foto jakieś wrzuć albo linka do jakiejś aukcji jaki to odcień konkretnie. Ja mam ciągle filma na te zupełnie jasne rotory ale kto wie może jeszcze się przekonam.

d597325888e793ffm.jpg

f37235a516977a22m.jpg

14baa43f0c1467b0m.jpg

6822590dd93867f1m.jpg

---------- Post dopisany at 16:34 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ----------

286509778b7c5b7dm.jpg

6c36deb4caabda33m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

nie ma problemu :), koła chowają się ok 2-3 mm w błotnik więc żeby wystawały trzeba by jeszcze dystans wsadzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dziwne powiem Ci u mnie Et 32 i 8.5J z przodu jest praktycznie na równo z błotnikiem tył praktycznie też a tutaj 0,5cala różnicy czyli 1,2cm hmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie - ja już tyle kół miałem na swoim aucie że ta matematyka się nie zawsze sprawdza - prawdopodobnie musza być jeszcze jakieś róznice lub przekłamania pomiędzy producentami lub modelami felg

---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

eeechhh gdyby tak dało się wsadzić do tego mojego parcha te RS5 które są do wzięcia za te 7 tyś zł - to by było chyba najlepsze z możliwych zestawień - ale twardo się trzymam tego że wystawać będą i tyle

---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:17 ----------

Pamiętam jak miałem z A5 wzór RS4 20 cali 9' i ET29 (tyle że opona 265/30/20) to nawet jak sam jechałem to tył przycierał jak furką zabujało - a co dopiero przy 4 osobach - sprzedałem te koła po 2 tygodniach

Więc jak sobie pomyślę o takich z ET26 to tam dopiero musi być jazda - będzie obcierać na postoju :decayed:

---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ----------

nie ma problemu :), koła chowają się ok 2-3 mm w błotnik więc żeby wystawały trzeba by jeszcze dystans wsadzić :)

tak patrząc na foto to nie chowają się a wręcz są równiusieńko z błotnikami - ciekawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miorn czyli przesiadasz się na 19cali :>? jaki ty tam masz zawias ? s-line + jakieś springi ?

---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 23:09 ----------

Widzę że u szwagra też wpadnie ori rotor :P

Audi A4 B8 S-Line 19 Cali 5x112 ET43 (4045105314) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed:

Szwagra koła do sprzedania bo przeca razem kupowaliśmy rotory 20 cali - tyle że on zostawia (bo jest normalny) a ja kombinuję z ori 19

tak mam s-line + eibach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi jak Ci się jeździ na tym zestawieniu w porównaniu do ori springów s-line bo zamierzam właśnie wsadzić eibacha.

Ja chciałem wsadzić te fele ORYGINAL AUDI A8 S8 A7 A6 A4 19 CALI RAT 4H0601025 (3974093952) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. dokładnie takie same parametry, ale rozmawiałem właśnie z gościem który miał rotor taki i mówił że właśnie obcierało ;/ dlatego odpuściłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógł mieć opony 255/35 i na pewno obcierało

a co do zawieszenia to jest idealnie - jedno z lepszych zestawień jakie do tej pory miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógł mieć opony 255/35 i na pewno obcierało

a co do zawieszenia to jest idealnie - jedno z lepszych zestawień jakie do tej pory miałem

Z tego co wiem to 255/35/19 nawet przy mojej obecnej feldze obciera. Pisał o tym jeden forumowicz w swoim temacie. Co do eibachów w takim razie skoro polecasz to zestawienie to nie będę się dłużej wahał :) tylko zamawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek, a czemu już nie 20tki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek, a czemu już nie 20tki?

bo jest et 26 a nie 33 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki gdzie szukać i jakie koszty takiego zawiasu eibach ? Zastanawiałem się nad jakimś gwintem a teraz to daliście do myślenia. Jak to zgrać, ja mam zawiechę -20mm fabrycznie czyli o 10 mniej niż S-Line czy do tego te sprężyny podejdą czy musiał bym zawias S-Line wsadzić najpierw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek, a czemu już nie 20tki?

bo jest et 26 a nie 33 :)

nie zrozumiałeś. chodziło mi dlaczego Miron w ogóle przechodzi z 20tek na 19tki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi jak Ci się jeździ na tym zestawieniu w porównaniu do ori springów s-line bo zamierzam właśnie wsadzić eibacha.

Ja chciałem wsadzić te fele ORYGINAL AUDI A8 S8 A7 A6 A4 19 CALI RAT 4H0601025 (3974093952) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. dokładnie takie same parametry, ale rozmawiałem właśnie z gościem który miał rotor taki i mówił że właśnie obcierało ;/ dlatego odpuściłem.

Ten wzór jest piękny, sam się nad takim zastanawiałem, ale na tych zdjęciach wyglądają na takie grafitowe a w opisie ma że srebrny chrom.

Z tego co tu wyczytuję to 9 cali z ET 33 powinno się schować pod warunkiem ze opona będzie 235.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki gdzie szukać i jakie koszty takiego zawiasu eibach ? Zastanawiałem się nad jakimś gwintem a teraz to daliście do myślenia. Jak to zgrać, ja mam zawiechę -20mm fabrycznie czyli o 10 mniej niż S-Line czy do tego te sprężyny podejdą czy musiał bym zawias S-Line wsadzić najpierw ?

Jak masz fabrycznie -20mm to znaczy, że masz S-line (kwestia czy 1BE czy 1BV - i tak prawdopodobnie bez znaczenia bo oba są -20mm). Jakbyś był chętny to mam zestaw sprężyn eibach pro-kit -30/35mm właśnie do b8 2.0tdi fwd - z amorkami s-line powinny sie ładnie sprawować (może niech ktoś się jeszcze wypowie w tym temacie dla pewności). Oddam za flaszke dobrej wódeczki :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki gdzie szukać i jakie koszty takiego zawiasu eibach ? Zastanawiałem się nad jakimś gwintem a teraz to daliście do myślenia. Jak to zgrać, ja mam zawiechę -20mm fabrycznie czyli o 10 mniej niż S-Line czy do tego te sprężyny podejdą czy musiał bym zawias S-Line wsadzić najpierw ?

Jak masz fabrycznie -20mm to znaczy, że masz S-line (kwestia czy 1BE czy 1BV - i tak prawdopodobnie bez znaczenia bo oba są -20mm). Jakbyś był chętny to mam zestaw sprężyn eibach pro-kit -30/35mm właśnie do b8 2.0tdi fwd - z amorkami s-line powinny sie ładnie sprawować (może niech ktoś się jeszcze wypowie w tym temacie dla pewności). Oddam za flaszke dobrej wódeczki :cool1:

Biore :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki gdzie szukać i jakie koszty takiego zawiasu eibach ? Zastanawiałem się nad jakimś gwintem a teraz to daliście do myślenia. Jak to zgrać, ja mam zawiechę -20mm fabrycznie czyli o 10 mniej niż S-Line czy do tego te sprężyny podejdą czy musiał bym zawias S-Line wsadzić najpierw ?

Jak masz fabrycznie -20mm to znaczy, że masz S-line (kwestia czy 1BE czy 1BV - i tak prawdopodobnie bez znaczenia bo oba są -20mm). Jakbyś był chętny to mam zestaw sprężyn eibach pro-kit -30/35mm właśnie do b8 2.0tdi fwd - z amorkami s-line powinny sie ładnie sprawować (może niech ktoś się jeszcze wypowie w tym temacie dla pewności). Oddam za flaszke dobrej wódeczki :cool1:

Biore :wink:

Ty już nie masz FWD Grzegorz. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz, luknąłeś może na te moje kodowania. Rozmawiałem z kimś z Koszalina, podobno coś tam się zna to stwierdził ze na bank mam kabelkologię pochrzanioną ale sprawdzałem wszystko i wydaje się ze nie powinno być problemu, mówi że może wzmak jest upalony, ale grał do końca w poprzednim a od początku jest tak samo podłączony u mnie jak teraz więc nie miał by się jak upalić. Co o tym myślisz ? Sam się zastanawiam co robić, czy jechać do gościa i zostawić siano za diagnozę czy dalej szukać ale nie wiem czego już za bardzo. Kupił bym nowy wzmak od razu z wyjściem na suba ( około 6 - 7 stówek ) ale jak to nie to to szkoda wyrzucić kasę. Ech brak pomysłu i decyzji. Najlepiej było by zakupić wzmak Gateway i klimatronik który i tak trzeba będzie zakupić i z wszystkim gnać na CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...