Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

320 to chyba tylko w TFSI :)

Wszystkie 2.0TDI mają 314mm/300mm

2.0TFSI ma 320mm/300mm

3.0TDI ma 320mm/300mm

S4 345mm/330mm

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie tak hop siup.

Dopiero co w temacie o hamulcach doszliśmy do wniosków, że tylko mocniejsze 2.0 TFSI (211KM z Quattro) ma hamulce 320/300.

To 180KM z FWD ma niby 314/300.

Kolejny argument za Quattro :grin:

Opublikowano

Panowie, jakie funkcje ma płetwa na dachu ? Antena GPS, Telefon ... czy coś jeszcze ? Zastanawiam się czy nie dało by się jej użyć do innego auta do odbioru zwykłego radia, ale pewnie nie bardzo co ...

Opublikowano

Panowie, jakie funkcje ma płetwa na dachu ? Antena GPS, Telefon ... czy coś jeszcze ? Zastanawiam się czy nie dało by się jej użyć do innego auta do odbioru zwykłego radia, ale pewnie nie bardzo co ...

Tez sie nad tym zastanawiam, myslalem, ze jesli sie ma Navi to jest antenka lub pletwa na dachu. Mam teraz 3G+ i nie mam antenki i sie zastanawiam czy ona jest potrzebna?

Opublikowano

Nie tak hop siup.



Dopiero co w temacie o hamulcach doszliśmy do wniosków, że tylko mocniejsze 2.0 TFSI (211KM z Quattro) ma hamulce 320/300.



To 180KM z FWD ma niby 314/300.



Kolejny argument za Quattro :grin:

Przecież napisałem że 2.0 a nie 1.8 poza tym z tego co widzę to chyba nie wiesz że istnieje też 2.0TFSI bez Quattro z silnikiem 211PS

Opublikowano

Antena radiowa znajduje się w tylnej bocznej szybie (taki drucik, jak ogrzewanie szyby).

Czy w płetwie nie ma też anteny DAB?

Opublikowano

Antena radiowa znajduje się w tylnej bocznej szybie (taki drucik, jak ogrzewanie szyby).

Czy w płetwie nie ma też anteny DAB?

Tak zgadza sie :)

Jesli chodzi o DABA w avancie to antena jest w tylnej prawej szybie

jestem po tym zabiegu :wink: u mnie w Rzeszowie mam 12 stacji

Pletwa dachowa to :

- NAVI

- Webasto

- telefon

w wersji USA dodatkowo jeszcze jedno wejscie pod SIRIUSA chyba

Opublikowano

Za dab odpowiada prawa szyba mala

Opublikowano

Nie tak hop siup.

Dopiero co w temacie o hamulcach doszliśmy do wniosków, że tylko mocniejsze 2.0 TFSI (211KM z Quattro) ma hamulce 320/300.

To 180KM z FWD ma niby 314/300.

Kolejny argument za Quattro :grin:

Przecież napisałem że 2.0 a nie 1.8 poza tym z tego co widzę to chyba nie wiesz że istnieje też 2.0TFSI bez Quattro z silnikiem 211PS

Wydawało mi się, że 2.0 TFSI 211KM bez Quattro występowało tylko po lifcie, albo w USA.

W każdym razie mowa nie o 1.8 TFSI, a o 2.0 TFSI 180KM - wychodzi na to, że tam też są hamulce 314/300.

Opublikowano

W każdym razie mowa nie o 1.8 TFSI, a o 2.0 TFSI 180KM - wychodzi na to, że tam też są hamulce 314/300.

320/300

Opublikowano

Antena radiowa znajduje się w tylnej bocznej szybie (taki drucik, jak ogrzewanie szyby).

Czy w płetwie nie ma też anteny DAB?

Tak zgadza sie :)

Jesli chodzi o DABA w avancie to antena jest w tylnej prawej szybie

jestem po tym zabiegu :wink: u mnie w Rzeszowie mam 12 stacji

Pletwa dachowa to :

- NAVI

- Webasto

- telefon

w wersji USA dodatkowo jeszcze jedno wejscie pod SIRIUSA chyba

Czyli pod webasto trzeba jeszcze zmienić płetwę bo pewnie standard jak jest z navi to nie ma trzeciego gniazda ...

Opublikowano

komuś zbywa jakis gateway :) piszcie na PW

Opublikowano

Patrz, a m.in o Twoim aucie była dyskusja.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/351076-przod-i-tyl-rozne-klockizaciski/

To się zrobiło jakieś zamieszanie.

Dyskusja była na temat tego jakie były zaciski montowane w konkretnych wersjach, w 2.0 były tarcze o wielkości 320 ale w przypadku wersji 180KM były zaciski Ate a nie TRW jak w 211KM. W 1.8 są 314mm tarcze i zaciski Ate.

Opublikowano

Patrz, a m.in o Twoim aucie była dyskusja.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/351076-przod-i-tyl-rozne-klockizaciski/

To się zrobiło jakieś zamieszanie.

Dyskusja była na temat tego jakie były zaciski montowane w konkretnych wersjach, w 2.0 były tarcze o wielkości 320 ale w przypadku wersji 180KM były zaciski Ate a nie TRW jak w 211KM. W 1.8 są 314mm tarcze i zaciski Ate.

Nawet nie wiem że mnie obgadywali :mellow: w tym temacie.

Panowie ja mam 180kucy i były oryginalnie zaciski TRW przód 320 i tył 300 (nie wentylowane) Dev jak zwykle wie wszystko najlepiej :facepalm:

Opublikowano

Siemka :)

Szukam i nie mogę znaleźć. Szukam śrub, mocowań osłony silnika i skrzyni do A4 B8 polift. Zderzak S-line. Z góry dziękuję za pomoc :)

Opublikowano

Panowie kilka słów na temat 3.0 tdi ? Bo widzę w miarę ciekawy egzemplarz i czy przebieg powyżej 250 tys wiąże się z wymianą wtrysków czy coś takiego ?

Opublikowano

Istnieje duże prawdopodobieństwo


Mówisz o tej za 60tyś ?

Opublikowano

Tzn ze nic się nie zmieniło w tych silnikach między b7 a b8 ? Tez ma swoje bolączki typu rozrząd i wtryski?

Nie nie o tej ;)

Opublikowano

To loteria jak w każdym innym problem polega na tym że jak coś się stanie to jest to drogie w naprawie, ale jeżeli chodzi o wtryski ponoć częściej padają w 3.0 niż 2.0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...