Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

:hi: Panowie w b8 otwór centrujący jest 66,6 ?

Tak

------------------

Dobra, kolega był szybszy. :)

Ale przy okazji zapytam, gdzie znależć redukcję tłumika z 3.0 na 2.0?

Edytowane przez Hohe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś już u Nas to wrzucał ??

:) Ta lampa jest całkowicie wybebeszona i jest podłożony neon chiński , w tym przypadku zapomnijcie o oryginalnym białym neonie dziennym i nie muwiąc o tym żeby lampa była poskładana z wszystkimi orginalnymi zabudowaniami plastikami wewnątrz lampy . Na filmiku nawet obudowy soczewki nie ma.

Edytowane przez Love-AUDI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie założysz bez przetaczania Chyba, że masz tyle pary. :)

Pierścienie to w drugą strone.

kurde racja, źle pomyślałem , dzięki za naprostowanie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Panowie w b8 otwór centrujący jest 66,6 ?

Tak

Niestety autem jechala żona wiec tyle co moglem to zrobilem przesłuchanie. Auto zgaslo dojezdzajac do skrzyzowania (wyhamowywala było czerwone). Nastepnie pojawil sie sygnal dźwiękowy pikniecie i wsykoczyl komunikat po ktorym zapalily sie wszystkie kontrolki (choinka na zegarach). Oczywiscie kluczyk wyciagnela wiec nici po komunikacie ale zwrócę jej uwage. Po ponownym wlozeniu kluczyka i próbie odpalenia ponownie choinka na zegarach. Po ok 2min auto odpala i jest wszystko w normie.

Właśnie przsskanowalem vcdsem i chyba najgorszy scenariusz bo zero błędów. O co chodzi?

Ps: choinka=standardowe kontrolki ktore sie zapalaja przy wlaczeniu zaplonu.

Koledzy, ktos cos doradzi gdzie szukac przyczyny?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Panowie w b8 otwór centrujący jest 66,6 ?

Tak

Niestety autem jechala żona wiec tyle co moglem to zrobilem przesłuchanie. Auto zgaslo dojezdzajac do skrzyzowania (wyhamowywala było czerwone). Nastepnie pojawil sie sygnal dźwiękowy pikniecie i wsykoczyl komunikat po ktorym zapalily sie wszystkie kontrolki (choinka na zegarach). Oczywiscie kluczyk wyciagnela wiec nici po komunikacie ale zwrócę jej uwage. Po ponownym wlozeniu kluczyka i próbie odpalenia ponownie choinka na zegarach. Po ok 2min auto odpala i jest wszystko w normie.

Właśnie przsskanowalem vcdsem i chyba najgorszy scenariusz bo zero błędów. O co chodzi?

Ps: choinka=standardowe kontrolki ktore sie zapalaja przy wlaczeniu zaplonu.

Koledzy, ktos cos doradzi gdzie szukac przyczyny?

Czekać aż znowu wyskoczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może ktoś potwierdzić średnice rur przy swapie wydechu 2.0--->3.0? Czy średnice zew to 55 i 65mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDI 3.0 też ma 65 mm

Redukcję można zamówić np 62/55 albo 62/58

Wtedy 62 wspawujesz w 65 i albo 55 łączysz z 55 od strony silnika opaską do czoła albo 55 od silnika wkładasz w rozcietą stronę redukcji 58 i na to idzie weższa opaska

Zewnętrzne?

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

A gdzie zamawiacie takie cuda i po ile?

A np. tu http://mgmotorsport.pl/

ale popytaj na miejscu dobry tłumikarz powinien to ogarnąć

Edytowane przez krystian3769
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzony silniczek od samopoziomowania w lampie ile moze kosztowac do b8 lift?

Edytowane przez lcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie założysz bez przetaczania Chyba, że masz tyle pary. :)

Pierścienie to w drugą strone.

kurde racja, źle pomyślałem , dzięki za naprostowanie :decayed:

Szwagier przetoczył i jeździ :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

A gdzie zamawiacie takie cuda i po ile?

A np. tu http://mgmotorsport.pl/

ale popytaj na miejscu dobry tłumikarz powinien to ogarnąć

Dobry tłumikarz? Chyba nie miałeś do czynienia z irlandzkimi mechanikami. Zresztą nie tylko mechanikami. Tutaj jak coś nie pasuje fabrycznie, to się z reguły "nie da". Jak nie ma w instrukcji, jak producent nie przewidział, to się nie da. I już. Ostatnio w punkcie ksero powiedzieli żonie, że nie da się wykonać kopii na obu stronach jednej kartki, mimo że chciała im pokazać jak to się robi. Takich kwiatków z własnego doświadczenia mogę przytoczyć wiadro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

A gdzie zamawiacie takie cuda i po ile?

A np. tu http://mgmotorsport.pl/

ale popytaj na miejscu dobry tłumikarz powinien to ogarnąć

Dobry tłumikarz? Chyba nie miałeś do czynienia z irlandzkimi mechanikami. Zresztą nie tylko mechanikami. Tutaj jak coś nie pasuje fabrycznie, to się z reguły "nie da". Jak nie ma w instrukcji, jak producent nie przewidział, to się nie da. I już. Ostatnio w punkcie ksero powiedzieli żonie, że nie da się wykonać kopii na obu stronach jednej kartki, mimo że chciała im pokazać jak to się robi. Takich kwiatków z własnego doświadczenia mogę przytoczyć wiadro.

:grin::grin::grin: myślałem że w kraju to będziesz modził :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...