Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie, długo mnie nie było tu na forum. Planuje kupno s4 b8, potrzebuje konkretnej wiedzy na temat silnika i skrzyni, kto na forum ma taka ese ?

czy to prawda ze manualne sprzeglo 240mm na seryjnym programie nawet nie daje rady ? bo docelowo ma zagoscic w mojej przyszlej stage 3 :) czy s-tronic powyzej 100k rpm kazdy ma problemy ? bo tak twiedzi sportmile, naprawa ponad 13 k pln u nich. Silnik fajny bo ma potencjal, jak spalanie ? Cieknie z niego jak z prosiaka jak z tych starych V-ek ? :D czy kolektory mocno zarastaja sadza ?

Sportmile to się w głowie poprzewracało. 2500 netto chcą za sam program. Chyba za dużo RS6 u nich było, nic tylko szukają jeleni.

Generalkę S Tronica można ogarnąć za 7k.

Stage 3 czyli co?

Mniejsze koło kompresora i remap na 450KM fabryczne sprzęgła S Tronica powinny ogarnąć.

kazdy s tronic ma problemy z czasem ? co z nim sie dzieje ? szarpie ? kto ogarnia w pl dobrze naprawy ich ?

program, mniejsze kolo kompresora i wydech, to narazie powinno mi wystarczyc

Mechanicznie dam rady bo prowadze warsztat specjalizujacy sie w vagu, Z programem tez nie bedzie kłopotów, Tam ecu jest na simosie z zabezpieczonym programem, ale nie raz robilem juz takie rzeczy,

Co do tego ze 450 km ogarnie s-tronic to wiem ale jak to jest z tymi manualami, zawsze w mocnych autach lubilem manuale ktore dawaly wieksze odczucia, ale ludzie mówią, że fabryczne sprzeglo w manualu na seri nie daje rady ? czy jest w stanie ktos to potwiedzic ?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

S4 to jednak trochę inna bajka, bo mało które auto jest seryjne - więc wiadomo że skrzynia bardziej to odczuwa.

W mazowieckim znalazłem serwis, który niby ładnych parę skrzyń robił - a do tego mają ludzkie ceny. Podchodzą też sensownie, bo wiedzą że występuje coś takiego jak zestaw naprawczy mechatroniki.

Opublikowano

.....no i aktualizacje sa :D

Opublikowano

Nie mogłem się powstrzymać ;)

pqet5n39.jpg

Opublikowano

Hehehhehehe petardaaaaa :D

Opublikowano

Nie mogłem się powstrzymać ;)

pqet5n39.jpg

I Ty tak o moderatorze? Nieskrępowanie? Dostaniesz S-line'a. :)

Opublikowano

Spotkał się ktoś kiedyś z tzw. "Dożywotnia Gwarancja Mobilności Audi" ? jak to wygląda w praktyce ?

Opublikowano

Pytanko.

Listwy progowe zewnętrzne pasują od a5 do a4 bo juz zglupialem? Wyczytałem skrajne opinie i nie wiem co robic a znalazłem w kolorze tylko właśnie z a5.

Opublikowano

są troszkę krótsze i mają inną linię, jeśli chodzi o coupe, sportbacka nie porównywałem


niebawem będziemy u taty w b8 montować listwy z s4 b9 :D

Opublikowano

Znajdzie mi ktoś lampę przód 8K0 941 005 ? Przejechałem już na marne 250km, poszła się walić wysyłka w dwie strony, a ja nadal jestem w d... :facepalm:

Opublikowano

Spotkał się ktoś kiedyś z tzw. "Dożywotnia Gwarancja Mobilności Audi" ? jak to wygląda w praktyce ?

mi to podbijaja przy przegladach ale znam to na szczescie tylko z teorii. w praktyce nie wiem jak to sie sprawuje. takie glowne zalozenie to jesli Ci sie audi rozkraczy a masz ta "gwarancje mobilnosci" to dzwonisz do nich, oni przysylaja lawete, odstawiaja samochod do ASO i maja jakis szereg ofert dla Ciebie typu pojazd zastepczy (nie za darmo), moga organizowac nocleg lub transport do domu, pozyczke pieniedzy itd. calosc sie w zasadzie opiera na tym, ze jak zdechnie to licza ze naprawe zrobisz u nich - a wiadomo jak to czasami bywa z cenami napraw w ASO.

Opublikowano

Pany pytanko,

czy pod tarcze ceramiczne trzeba też wymieniać klocki (mam u siebie nowe ale dla tarcz stalowych...)a że zbliża się kres tarcz to pomyślałem o ceramice (chodzi mi przede wszystkim o to że felunek się tak nie brudzi, choć jak zostawie swoje klocki jeśli się da to efektu pewnie nie będzie, ale przy kolejnej zmianie...), bo ponoć ceramika i stalowe hamują podobnie.

Opublikowano

Pytanko; wymieniam tylny zderzak zwykły na s line w polifcie (avant) - zrzucam również hak.

- poratuje ktos numerem katalogowym tylnej belki kompletnej oraz czy coś takiego dochodzi do montażu zderzaka jak absorbera (steropian)

Opublikowano

Pany pytanko,

czy pod tarcze ceramiczne trzeba też wymieniać klocki (mam u siebie nowe ale dla tarcz stalowych...)a że zbliża się kres tarcz to pomyślałem o ceramice (chodzi mi przede wszystkim o to że felunek się tak nie brudzi, choć jak zostawie swoje klocki jeśli się da to efektu pewnie nie będzie, ale przy kolejnej zmianie...), bo ponoć ceramika i stalowe hamują podobnie.

Pokaż mi to co chcesz założyć , bo nie słyszałem o ceramice pod zwykłe zaciski. Klocki co innego, ale nie tarcze.

Opublikowano

Pytanko; wymieniam tylny zderzak zwykły na s line w polifcie (avant) - zrzucam również hak.

- poratuje ktos numerem katalogowym tylnej belki kompletnej oraz czy coś takiego dochodzi do montażu zderzaka jak absorbera (steropian)

A po co likwidujesz hak?

Opublikowano

Nie używam go, to po cholerę mi? Według mnie szpeci auto... ja niestety nie mam tego ściąganego na przycisk.

Opublikowano

Nie używam go, to po cholerę mi? Według mnie szpeci auto... ja niestety nie mam tego ściąganego na przycisk.

A no chyba, że masz na stałe, to lipa :)

Opublikowano

Pozatym ktos mi już poraz kolejny ukradł nakładkę na hak ta plastikowa. Gdybym go zostawił to nabył bym w kolorze różu wtedy chyba już nikogo by nie korciło żeby zajumac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...