Góral65 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 4 minuty temu, Kasjan napisał: Czy ktoś może mi rozjaśnić umysł co może być przyczyną włączenia wentylatora chłodnicy, gdy wskazowka temperatury na liczniku nie osiągneła nawet 90stopni jak zatrzymałem się autem to włączyła się i nie chciała sie wyłaczyc przez 5min wiec przejechałem sie autem i jak już zgasilem to wszystko było ok. Czy to moze byc wina jakiegoś czujnika? Ok już widzę że jest temat z tym związany nie było to czasem wypalanie DPF-a
Kasjan Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Tak dokładnie, objawy się zgadzają przesiadka z Passata z 96roku wymaga troche oswojenia z nową technologią 1
KoJ@K Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Ale to wtedy auta nie należy gasić, jak się ten wentylator załącza ?
skotmen Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 1 godzinę temu, KoJ@K napisał: Ale to wtedy auta nie należy gasić, jak się ten wentylator załącza ? Można ale najlepiej jak skończył wypalanie Wentylator się włącza po to aby schłodzić komórę silnika
KoJ@K Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 No to wlasnie mialem kiedys takie zdziwko, jak parkujac w garazu zalaczyl sie wentylator, w sumie to chyba chodził tak z 10 minut jakoś
m4rtin3k Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Wymieniajac akumulator - trzeba go zakodowac? Czy wystarczy plug&play?
Hugo Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 @m4rtin3k jak zmienisz na taki o identycznych parametrach jak masz, to wtedy nic nie trzeba kodować.
skotmen Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 3 godziny temu, Hugo napisał: @m4rtin3k jak zmienisz na taki o identycznych parametrach jak masz, to wtedy nic nie trzeba kodować. Trzeba zakodować żeby sterownik wiedział że dostał nowy akumulator innaczej nie doładuje go
Hugo Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 12 minut temu, skotmen napisał: Trzeba zakodować żeby sterownik wiedział że dostał nowy akumulator innaczej nie doładuje go @wrclaguna pisał kiedyś, że nie trzeba i byłem pewien, że tak jest
skotmen Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 3 minuty temu, Hugo napisał: @wrclaguna pisał kiedyś, że nie trzeba i byłem pewien, że tak jest Najlepiej doładować nowy Aku prostownikiem do fula , wsadzić zmienić ostatnią cyfrę w kodowaniu na inną i powinno być ok
m4rtin3k Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Chcialbym jeszcze zapytac, bo gdzies umknal mi post: co ile wymieniacie olej w automatycznej skrzyni? Auto to a4 b8 2.0 tfsi z automatem.
skotmen Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 3 minuty temu, m4rtin3k napisał: Chcialbym jeszcze zapytac, bo gdzies umknal mi post: co ile wymieniacie olej w automatycznej skrzyni? Auto to a4 b8 2.0 tfsi z automatem. Obowiązkowo co 60tys
Gibons Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 6 minut temu, skotmen napisał: Obowiązkowo co 60tys Chyba w S-tronic bo w Tipie się nie wymienia. Nie wiem jak w multi
skotmen Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 28 minut temu, Gibons napisał: Chyba w S-tronic bo w Tipie się nie wymienia. Nie wiem jak w multi To mnie zaskoczyłeś
Tomeks Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 4 godziny temu, Hugo napisał: @wrclaguna pisał kiedyś, że nie trzeba i byłem pewien, że tak jest Wymieniłem na nie ori,nic nie kodowalem i wszystko śmiga Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Hugo Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 2 godziny temu, Gibons napisał: Chyba w S-tronic bo w Tipie się nie wymienia. Nie wiem jak w multi Z ciekawości otworzyłem książkę serwisową
Gibons Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 2 minuty temu, Hugo napisał: Z ciekawości otworzyłem książkę serwisową tylko hybryda. W b8 w tipie nie wymienia się. Nawet jak zadzwonisz do ASO powiedzą że się nie wymienia.
Kasjan Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 38 minut temu, Tomeks napisał: Wymieniłem na nie ori,nic nie kodowalem i wszystko śmiga Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Czyli odłączam stary aku i podłaczam nowy i wszystko jest ok? Czy jakiś "zaklęć" trzeba użyć?
m4rtin3k Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 3 godziny temu, skotmen napisał: Obowiązkowo co 60tys 25 minut temu, Gibons napisał: tylko hybryda. W b8 w tipie nie wymienia się. Nawet jak zadzwonisz do ASO powiedzą że się nie wymienia. To widac ze zdania podzielone. Wedlug tego co wrzucil kolega Hugo - to raczej nie powinienem wymieniac. oznaczenie z VINu: G1G TRANSMISSION SPECIFICATIONS: 8-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION FOR FOUR-WHEEL DRIVE VEHICLE 0G7 TRANSMISSION TYPES/GEARSHIFT MECHANISMS: TIPTRONIC Co o tym sadzicie? ——————————— W zwiazku z akumulatorem widze, ze tez sie zdania podzielily. Jedni pisza ze trzeba kodowac, jedni ze nie..
Hohe Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 11 minut temu, Kasjan napisał: Czyli odłączam stary aku i podłaczam nowy i wszystko jest ok? Czy jakiś "zaklęć" trzeba użyć? Opinie, jak widać, są podzielone. Moim zdaniem, jeśli wkładasz identyczną baterię, to podepnij vcdsa i zakoduj zmieniając jedną cyfrę w numerze seryjnym. Nie zaszkodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się