Norbas Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 2 godziny temu, Gibons napisał: Jezeli celujesz w 2010+ to za dużo roznic nie bedzie tak na prawdę w polifcię. Więc jak masz sprawdzonego przed lifta bierz. 55 minut temu, st4yKool napisał: bedzie mniejszy szacun na dzielni.. :-) To akurat mnie nie rusza szukam czegoś w 3.0 tdi (cholernie długo ) tak więc jak się znajdzie coś nawet w budzie B7 to chętnie łyknę
luk330 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 8 minut temu, Norbas napisał: szukam czegoś w 3.0 tdi (cholernie długo ) tak więc jak się znajdzie coś nawet w budzie B7 to chętnie łyknę jak długo szukasz? bo ja długo (ze 4 miesiące) szukałem ładnego sedana z manualem i quattro 2.0tfsi i 1,5miesiąca temu trafiło się 3.0tdi nagle i kupiłem... a nie planowałem kolejny raz diesla 3.0tdi mają to do siebie, że mocno trzymają ceny z tego co zaobserwowałem.
Norbas Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 11 minut temu, luk330 napisał: jak długo szukasz? bo ja długo (ze 4 miesiące) szukałem ładnego sedana z manualem i quattro 2.0tfsi i 1,5miesiąca temu trafiło się 3.0tdi nagle i kupiłem... a nie planowałem kolejny raz diesla 3.0tdi mają to do siebie, że mocno trzymają ceny z tego co zaobserwowałem. U mnie sprawa wygląda inaczej bo szukam w NO.... szukam już prawie rok. Może być buda B7 albo B8. Troszkę też jestem wybredny więc może dlatego... Ale do póki nie znajdę czegoś godnego zastępcy mojego B7 to nie mam zamiaru się przesiadać powoli zaczynam rozglądać się za wersjami 2.0tdi oraz 2.0tfsi jak i 1.8... p.s gratuluje zakupu
KoJ@K Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Kurde z jednej strony też mi się widzi to 3.0 tdi, ale jakoś z drugiej strony trochę bałbym się z tym silnikiem Choć nie miałem okazji pośmigać takim i nie znam zbytnio o nich opinii, to chyba nasłuchałem się historii/wydatków od znajomego z jego 3.0 w A6 C6 np sprawy rozrządu, wtrysków itd ...
st4yKool Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Nie wiem jaki mial silnik, ale z ccwa wiekszych problemow nie ma.. a w porownaniu do 2.0 to jest zupelnie inne auto..
Norbas Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 18 minut temu, KoJ@K napisał: Kurde z jednej strony też mi się widzi to 3.0 tdi, ale jakoś z drugiej strony trochę bałbym się z tym silnikiem Choć nie miałem okazji pośmigać takim i nie znam zbytnio o nich opinii, to chyba nasłuchałem się historii/wydatków od znajomego z jego 3.0 w A6 C6 np sprawy rozrządu, wtrysków itd ... Czasami nie warto słuchać ludzi bo niekiedy wyolbrzymiaj. Jak ja kupowałem 2.5 tdi w b5 to mi powiedzieli, że dalej jak z podwórka nie wyjadę o dziwo auto łykało trasy PL-NO bez żadnego problemu. Nawet latało 1200km bez gaszenia silnika podczas przerwy na sikanko Ale fakt jest taki, że 3.0 potrafi wciągnąć sporo więcej kasy w eksploatacje czy też poważniejsze naprawy niż 2.0tdi. Większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy i potem jak przychodzi do jakiejś naprawy czy prostej eksploatacji to są oburzeniu odnośnie cen i próbują naprawić auto małym kosztem bądź się go pozbywają... potem większość aut trafia do następnych użytkowników i też się psuje. Wszystko to skutkuje złą opinią jak w przypadku 2.5 tdi 26 minut temu, st4yKool napisał: Nie wiem jaki mial silnik, ale z ccwa wiekszych problemow nie ma.. a w porownaniu do 2.0 to jest zupelnie inne auto.. Dużo już nalatałeś się swoją ? Jakieś poważniejsze naprawy ?
luk330 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 (edytowane) To jest tak, że zależy jak się trafi. Ja 3 lata jeździłem C6 3.0tdi (asb) z automatem. Jak kupowałem miała 250tys, jak sprzedawałem 315 (zresztą sprzedałem ojcu ) i nadal śmiga bez problemu. Jedyna rzecz, która mnie zawiodła w tym samochozie to napęd pompy wtryskowej bo chyba ze starości pasek zgubił zęby i skończyło się lawetowaniem. No i drażnił mnie tiptronic bo musiałem wymienić konwerter a firma w Warszawie, u ktorej to robiłem (może przemilczę nazwę...), stwierdziła, że trzeba przy tym zrobić regenerację skrzyni i niestety potem w ciągu roku gwarancji 9 razy fura stała na poprawkach u nich minimum tydzień. A tak to 3.0tdi bardzo przyjemny silnik, aczkolwiek sporo pali w stosunku na przykład do 3litrowych diesli od BMW w podobnych gabarytowo budach. Edytowane 19 Stycznia 2018 przez luk330
dominis23 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Panowie poszukuję uszkodzonej lub zatartej pompy wspomagania ważne żeby była dobra obudowa. Pompa do silnika CAHA 8k0145154
l2k2 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Opublikowano 20 Stycznia 2018 23 godziny temu, luk330 napisał: A tak to 3.0tdi bardzo przyjemny silnik, aczkolwiek sporo pali w stosunku na przykład do 3litrowych diesli od BMW w podobnych gabarytowo budach. Zależy od stylu jazdy oraz generacji silnika, ojciec w 3.0 TDI C7 ma mniejsze spalanie niż ja u siebie w 2.0 A siedząc za kierownicą tego C7 zawsze też jestem w szoku jak to mało pali i pod wrażeniem kultury pracy.
Gibons Opublikowano 20 Stycznia 2018 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Ktoś szuka zderzaka s-line polift ?
TOM3K Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 :grin: Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Hugo Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Może i sprzęt dobry, ale wygląda to tragicznie Jakbym miał tak w aucie zrobione, to bym cały czas przez okno wyglądał
TOM3K Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 3 godziny temu, Hugo napisał: Może i sprzęt dobry, ale wygląda to tragicznie Jakbym miał tak w aucie zrobione, to bym cały czas przez okno wyglądał Niemcy nie znają umiaru
Tomek_091019 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 (edytowane) Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jakie moduły led pasują do lamp poliftowych? Według etki 4G0907397D, ale na zdjęciu na aukcji widziałem lampy z modułem z końcówką P, będą też działać? Edytowane 21 Stycznia 2018 przez Tomek_091019
skotyman Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Hej, pytanie do osob, ktore maja s-tronica i wrzucaly ADS. ORI przy ADS skrzynia nie ma ostatniego trybu S tylko jest D/S, da sie cos z tym zrobic? Czy mozna miec ustawiony np. tryb comfort dodatkowo wrzucic tryb S na samej skrzyni? czy zmiana na tryb S nie zmienia ustawienia skrzyni? Pozdrawiam
luk330 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Cześć, Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i byłby w stanie powiedzieć czy od razu rzucać się na zrzut skrzyni?
PIXI Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 2 godziny temu, Tomek_091019 napisał: Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jakie moduły led pasują do lamp poliftowych? Według etki 4G0907397D, ale na zdjęciu na aukcji widziałem lampy z modułem z końcówką P, będą też działać? Jeśli to Ci coś pomoże - to ja u siebie w polifcie 2012r mam takie jak podałeś, czyli z końcówką D.
edraven Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 2 godziny temu, skotyman napisał: Hej, pytanie do osob, ktore maja s-tronica i wrzucaly ADS. ORI przy ADS skrzynia nie ma ostatniego trybu S tylko jest D/S, da sie cos z tym zrobic? Czy mozna miec ustawiony np. tryb comfort dodatkowo wrzucic tryb S na samej skrzyni? czy zmiana na tryb S nie zmienia ustawienia skrzyni? Pozdrawiam Tryb S wrzucony na skrzyni automatycznie uruchamia tryb dynamic w silniku. Z tego co próbowałem to widzę że nie da się tego inaczej zakodowac bo te dwa moduły są uruchomiane w ADS razem a dodatkowo osobno układ kierowniczy, zawieszenie i dyfer.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się