Carlos* Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 A no to ja mam taką u siebie, jakby co to mogę jutro wrzucić fotę
wrclaguna Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Ciekawe czy kompletny zderzak http://moto.allegro.pl/tlumik-koncowy-tlumiki-zderzak-s4-8k0-komplet-i1896064599.html
alvaro Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 "stan idealny" a widać że zderzak naprawiany i jego połowa zamalowana w podkładzie
wrclaguna Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 "stan idealny" a widać że zderzak naprawiany i jego połowa zamalowana w podkładzie Tez to zauwazylem
Cuber Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 A no to ja mam taką u siebie, jakby co to mogę jutro wrzucić fotę to wrzucaj
wrclaguna Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Panowie a jak u was CR -y sie nagrzewaja czy dosc szybko Ja chyba mam termostat do wymiany .
Carlos* Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Bardzo wolno, ale tak mam od początku więc się nie przejmuje. Obecnie 90 stopni C na blacie łapie po ok 10 km. Przy większych mrozach jeszcze dłużej się nagrzewa.
dziadek Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Z tego co piszą na różnych forach to jako minus tego silnika zawsze jest wymienione powolne nagrzewanie ale myślę że chyba nie powinien się dłużej grzać niż np taki 1.9
wrclaguna Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 U mnie minimalnie ponizej 90 C jest
_Gabriel_ Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 U mnie minimalnie ponizej 90 C jest to jest temp cieczy chlodzacej. Zobacz na temp oleju przez VCDS
wrclaguna Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 U mnie minimalnie ponizej 90 C jest to jest temp cieczy chlodzacej. Zobacz na temp oleju przez VCDS Wlasnie sprawdze
jedrekx Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 mój się nagrzewa szybciej niż A3ka... w chwili obecnej jakieś 15 minut i jest nagrzany (ale to tylko dlatego, że auto stoi w garażu)
wrclaguna Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 mój się nagrzewa szybciej niż A3ka... w chwili obecnej jakieś 15 minut i jest nagrzany (ale to tylko dlatego, że auto stoi w garażu) Szkoda ze nie mam jeszcze garazu ale walcze z papierami i urzednikami
_Gabriel_ Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 generalnie jest tak, ze temp oleju wynosi okolo 70-75 stopni przy tym jak temp cieczy chlodzacej dochodzi do 90. trzeba jeszcze chwilke poczekac az olej sobie "dojdzie" sprawdz, daj znac jak to wyglada.
KERCZI Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 a czy ta lepsiejsza lapka to nie jest czasem lampka z pakietu oswietlenia??
turdzi Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 mój się nagrzewa szybciej niż A3ka... w chwili obecnej jakieś 15 minut i jest nagrzany (ale to tylko dlatego, że auto stoi w garażu) i do jest wlasnie to co mnie najbardziej irytowalo w dyszlu , za ten czas juz dawno w zimie bylem w pracy a auto dalej nie zagrzane teraz dwie minutki i cieplutki
alvaro Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 Cuber ALV masz moze taką ? Już nie
jedrekx Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Panowie pomocy! Dziś zmieniłem koła na zimowe (ok 13), pół godziny temu wracałem z miasta i 2 skrzyżowania od domu zapaliła mi się kontrola czujników ciśnienia w oponach (koło prawe, przód). Sprawdziłem i rzeczywiście było odrobinę za mało... teraz jest już ok i ciągle pokazuje, że mu mało co zrobić żeby błąd z FISu znikł?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się