wrclaguna Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 W tylnej polce brak suba ? Nie ma w tylnej półce ma pusty otwór. Czyli nie było seryjnie? chyba że ma SOUND AUDI? Ma nawigacje 2G tyle wiem, w sobote oblukam co ona tam ma pochowane. Tylko czy to mozliwe że suba nie dostał w fabryce? Byly i takie opcje bez suba jak juz z kilkoma sie spotkałem
simon80bl Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 A jak to pokrętło wymienić?Wysłane z Audi Ktoś demontował całe pokrętło z MMI 2G, jakieś problemy z tym, trzeba demontować cały panel? Na forach A6 gdzieś znalazłem opis, że wystarczy ściągnąć samo pokrętło, a u nas jest tak samo? Macie jakieś doświadczenia z tym pokrętłem?
kulbiks Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Zdjęcie panelu nie jest wcale takie problematyczne jakby się wydawało... wystarczy wkrętakiem między chromem a mieszkiem lewarka biegu podważyć ramkę mieszka, wyciągnąć mieszek, włożyć rękę pod panel środkowy-właśnie tak pod pokrętło i pociągnąć do góry, wyskoczy odpinasz dwie kostki i masz na stole
sikszak Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 na wolnych obrotach na postoju jak kręcę kierownica to tak dziwnie drży kierownica i słychać głośniej serwo ale nie zawsze. Często rano lub po dłuższym postoju i tylko za pierwszym lub drugim obrotem kierownicy. Potem normalnie. Podczas jazdy nie ma tego tylko na postoju lub przy ruszaniu jak kręcę kierownicą. Mam servotrinic.
alvaro Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Jak co to mam znaczek w kierownicę S5 do sprzedania
Hohe Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Zdjęcie panelu nie jest wcale takie problematyczne jakby się wydawało... wystarczy wkrętakiem między chromem a mieszkiem lewarka biegu podważyć ramkę mieszka, wyciągnąć mieszek, włożyć rękę pod panel środkowy-właśnie tak pod pokrętło i pociągnąć do góry, wyskoczy odpinasz dwie kostki i masz na stole Ja zawsze ciągnę za mieszek, łatwiej i bezpieczniej moim zdaniem.
wrclaguna Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Bezpieczniej jest pociagnac za mieszek Demontaz lewarka zmiany biegow – Wersja wyposażenia z automatyczną skrzynią biegów: przełączyć dźwignię przełączania zakresów w położenie S . – Wyłączyć zapłon. – Podważyć ostrożnie mieszek osłaniający dźwigni zmiany biegów / dźwigni przełączania małym wkrętakiem z boku strzałki i wywinąć w górę. – Sięgnąć ręką pod wkład konsoli środkowej strzałka A i wyjąć go ostrożnie w górę z konsoli środkowej strzałka B. – Rozłączyć elektryczne złącza wtykowe i wyjąć ostrożnie wkład konsoli środkowej poprzez dźwignię przełączania zakresów / dźwignię zmiany biegów. Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. ***** W przypadku zbyt gwałtownego pociągnięcia w górę wkładu konsoli środkowej może zostać uszkodzona blokada przy przycisku układu zezwolenia na wejście i uruchomienie , ponieważ przewód elektryczny prowadzący do przycisku jest nieco krótki. Wkład konsoli środkowej ostrożnie poluzować i pociągnąć w górę ***** . Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.
Staszek20VT Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Jak co to mam znaczek w kierownicę S5 do sprzedania Za wiela? I czy się zamieni z S-line?
alvaro Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Tym że jest S5 55 z przesyłką przy wpłacie na konto
proximpuh Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Bezpieczniej jest pociagnac za mieszek Demontaz lewarka zmiany biegow http://img850.imageshack.us/img850/6654/tunel4.png – Wersja wyposażenia z automatyczną skrzynią biegów: przełączyć dźwignię przełączania zakresów w położenie S . – Wyłączyć zapłon. – Podważyć ostrożnie mieszek osłaniający dźwigni zmiany biegów / dźwigni przełączania małym wkrętakiem z boku strzałki i wywinąć w górę. http://img853.imageshack.us/img853/4921/tunel5.png – Sięgnąć ręką pod wkład konsoli środkowej strzałka A i wyjąć go ostrożnie w górę z konsoli środkowej strzałka B. – Rozłączyć elektryczne złącza wtykowe i wyjąć ostrożnie wkład konsoli środkowej poprzez dźwignię przełączania zakresów / dźwignię zmiany biegów. Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. http://img812.imageshack.us/img812/930/83266701.jpg ***** W przypadku zbyt gwałtownego pociągnięcia w górę wkładu konsoli środkowej może zostać uszkodzona blokada przy przycisku układu zezwolenia na wejście i uruchomienie , ponieważ przewód elektryczny prowadzący do przycisku jest nieco krótki. Wkład konsoli środkowej ostrożnie poluzować i pociągnąć w górę ***** . Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. http://img515.imageshack.us/img515/6356/53168422.jpg Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. http://img809.imageshack.us/img809/8591/21143074.jpg Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. http://img404.imageshack.us/img404/6701/36474761.jpg Za mieszek też trzeba uważać, już raz skórka mi się rozerwała
kulbiks Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Za wiela? I czy się zamieni z S-line? A ja mogę od Ciebie s-lina przygarnąć w tej kasie ---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ---------- Za mieszek też trzeba uważać, już raz skórka mi się rozerwała Najlepiej połączyć ciągnięcie za miecha z płaskim wkrętakiem albo szpikulcem do demontażu tapicery
Staszek20VT Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Tym że jest S5 55 z przesyłką przy wpłacie na konto Za wiela? I czy się zamieni z S-line? A ja mogę od Ciebie s-lina przygarnąć w tej kasie No to się dogadamy Ja zobaczę jak się ten wyjmuje, a od Was poproszę dane do wysyłki i przelewu, ja swoje wyślę zwrotnie To czysta przyjemność takie interesy
gregski Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 na wolnych obrotach na postoju jak kręcę kierownica to tak dziwnie drży kierownica i słychać głośniej serwo ale nie zawsze. Często rano lub po dłuższym postoju i tylko za pierwszym lub drugim obrotem kierownicy. Potem normalnie. Podczas jazdy nie ma tego tylko na postoju lub przy ruszaniu jak kręcę kierownicą. Mam servotrinic. ja slysze pompe servotrnica rano po odpaleniu, potem juz nie. chyba taki ich urok..
mumen Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 http://img515.imageshack.us/img515/6356/53168422.jpg Ta gała mi się podoba, gdzie toto szukać Grzegorzu, to jest TT ?? Jakoś nie mogę natrafić na Alledrogo.
wrclaguna Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 To jest z A3 gdzies 125 PLN nowa
wladi Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Dokładnie ja taką kupiłem i jestem zadowolony:thumbup: memory five wladi i wszystko jasne :-)
wrclaguna Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Mieszek tylko przekladałem z tego co pamietam Aktualnie teraz u mnie siedzi z TTRS
alvaro Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 http://img515.imageshack.us/img515/6356/53168422.jpg Ta gała mi się podoba, gdzie toto szukać Grzegorzu, to jest TT ?? Jakoś nie mogę natrafić na Alledrogo. Jak co to małolaty mają taką gałę (tą z A3)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się