Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

temu, ze trudniej jest zbudowac cisnienie plynu i utrzymac tym sposobem cisnienie w spryskiwaczu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może by trzeba było rozłożyć i porządnie wyczyścić i nasmarować ?

Co rozłożyć? Pompkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wtryskiwacz nie leje to nie ma to znaczenia przecież, ciecz jest nieściśliwa, chyba że to jakaś nowa fizyka. Jeśli w rurce płyn zostaje to nie ma takiej opcji, chyba że rurka pusta, no to wtedy pompka musi ją wypełnić, potem cylinder tłoczyska i finalnie dochodzi do dyszy.

Hohe, wtryskiwacze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To one się rozbierają? Powiem szczerze, že nawet podłączałem jeden ze sprysków do węża ogrodowego z dobrym ciśnieniem i też słabo działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz wieksza srednice weza i nawet plyn zostaje w rurce, to pompka musi wykonac troszke wieksza prace, zeby to wszystko ruszyc, prawda?

jednak ten plyn, ktory zostaje w wezach wywiera jakis opor.

kluczowa jest tutaj srednica weza dla zachowania odpowiedniego cisnienia -szczegolnie przy spryskach lamp

z reszta, założ sobie wieksze przewody do glownych spryskow szyby i zobacz czy beda tak samo psikaly

nie jedna osoba miala problem ze slabo dzialajacymi spryskiwaczami i problemem okazala sie zbyd duza srednica weza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz wieksza srednice weza i nawet plyn zostaje w rurce, to pompka musi wykonac troszke wieksza prace, zeby to wszystko ruszyc, prawda?

jednak ten plyn, ktory zostaje w wezach wywiera jakis opor.

kluczowa jest tutaj srednica weza dla zachowania odpowiedniego cisnienia -szczegolnie przy spryskach lamp

z reszta, założ sobie wieksze przewody do glownych spryskow szyby i zobacz czy beda tak samo psikaly

nie jedna osoba miala problem ze slabo dzialajacymi spryskiwaczami i problemem okazala sie zbyd duza srednica weza

Średnica jest ok. Podobna do ori. Nawet mam gdzieć ori ale uznałem, że nie ma sensu zmieniać. To nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a patrzyles czy pompka jest taka sama pod spryski lamp, jak i bez nich?

byc moze jest mocniejsza, zeby obsluzyc dodatkowe spryskiwacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a patrzyles czy pompka jest taka sama pod spryski lamp, jak i bez nich?

byc moze jest mocniejsza, zeby obsluzyc dodatkowe spryskiwacze

Do lamp jest osobna pompka, dołożyłem ją do zbiorniczka.

---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ----------

Od razu dodam, że wiem, że jest inna i na 100% założyłem odpowiednią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam. Z etki wziąłem schemat gdzie podpiąć pompkę plus rysunek jak idą węże. Pompka ma swoje miejsce w zbiorniczku, trzeba było tylko wywiercić otwór. Spryski natomiast, mają swoje miejsca w ślizgach lamp i też ciężko je źle założyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wyglada na to, ze zostaje problem szczelnosci spryskiwacza - bardzo ciekna?

moze jakis syf sie dostal do srodka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wyglada na to, ze zostaje problem szczelnosci spryskiwacza - bardzo ciekna?

moze jakis syf sie dostal do srodka?

Nie bardzo. I mam wrażenie, że to od mojego, ręcznego sprawdzania czy się schowają. Bo zanim nie zmieniłem zderzaka to jeździłem bez zakodowanych sprysków parę miesięcy i nie ciekły. Za to wtedy też kiepsko pryskały. Według mnie to wygląda tak, choć to pewnie niemożliwe, że są przytkane gdzieś na wejściu.

Albo obie pompki, które kupiłem są do bani. Ale jak pisałem, podłączałem węża ogrodowego do sprysku i też kiepsko pryskał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porozbieraj, wyczyść, nasmaruj prowadnice i uszczelki i powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem, ale ja mam klimatronik poliftowy i inne kodowania ;) teraz czasu na rezanie przez prace mam bardzo mało ;( co mnie dołuje na maxa!

oki. rozumiem teraz wiem na czym stoję, chociaż można byłoby też mój panel włożyć w twoje auto dla sprawdzenia chyba, że też inne są kostki w polifcie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem, ale ja mam klimatronik poliftowy i inne kodowania ;) teraz czasu na rezanie przez prace mam bardzo mało ;( co mnie dołuje na maxa!

oki. rozumiem teraz wiem na czym stoję, chociaż można byłoby też mój panel włożyć w twoje auto dla sprawdzenia chyba, że też inne są kostki w polifcie:wink:

Kostki są te same :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wyglada na to, ze zostaje problem szczelnosci spryskiwacza - bardzo ciekna?

moze jakis syf sie dostal do srodka?

Nie bardzo. I mam wrażenie, że to od mojego, ręcznego sprawdzania czy się schowają. Bo zanim nie zmieniłem zderzaka to jeździłem bez zakodowanych sprysków parę miesięcy i nie ciekły. Za to wdedy też kiepsko pryskały. Według mnie to wygląda tak, choć to pewnie niemożliwe, że są przytkane gdzieś na wejściu.

Albo obie pompki, które kupiłem są do bani. Ale jak pisałem, podłączałem węża ogrodowego do sprysku i też kiepsko pryskał.

Hej,

a czy spryski masz nowe czy używki?

Miałem problemy, co prawda ze spryskami na szybę, strasznie słabo pryskały, później niektóre z dysz już w ogóle. Włożyłem do jakiegoś odkamieniacza i się polepszyło, dysze się udrożniły, ale nadal ciśnienie było nieciekawe. Wymiana na nowe pomogła. Teraz mogę śmiało powiedzieć, że wcześniej przy starszych miałem chyba z 50% "mocy". Nie wiem co mogło je przypchać, ale widać było, że same dysze na wyjściu miały mniejsze średnice.

Wiec jeśli używki to może same dysze są przypchane, i to powoduje mniejsze ciśnienie na wyjściu i może też same spryskiwacze nie wysuwają się prawidłowo. Miałem podobny objaw w golfie IV, tylko tam spryski na uszczelnieniu ciekły i też z racji rozszczelnienia nie działały prawidłowo. Doszczelnienie nic nie dało, więc poszła wymiana na nówki i znów wróciło ciśnienie. Golf IV to nie A4B8 ale system spryskiwaczy działa identycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie mialem o tym napisac, ale mnie ubiegles

wrzuc spryski do jakiegos roztowru, ktory usuwa osad i kamien :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spryski mam używki. I chyba zacznę od nich. Dzięki chłopaki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...