Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

O ile dobrze pamiętam zielone to kamera wsteczna, tuner TV:wink:

Thx. To jeszcze jedno pytanie o CP. Jakm podepne to mmi to czego się spodziewać przed sciagnieciem ochrony komponentu? W sensie co będzie działać a co nie?chciałbym uniknąć sytuacji ze pojadę do ASO żeby ściągnąć ochronę a się okaże że coś jest zwalone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

proximpuh co do klimy to u mnie jest podobnie- zresztą pisałem wcześniej. Pewna podobno bardzo modra głowa (następna z kolei:facepalm:) ogarniająca klimę powiedziała mi po oględzinach przez godzinę mojego auta ze walnięty jest włącznik na sprężarce. Ja wywalam spręzarkę i montuje nową zobaczymy czy będzie ok Jak coś dam Ci znać :wink:

---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:05 ----------

Może mi ktoś podać nr kompresora jaki przychodzi do 2.0 TDI 2010?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w ASO jest możliwość zamówienia listw zew sline pod kolor? w sensie czy malują? jeśli tak to mniej więcej w jakich cenach?

drugie pytanie dekor ekranu wystarczy odciągnąć/szarpnąć żeby zdemontować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w ASO jest możliwość zamówienia listw zew sline pod kolor? w sensie czy malują? jeśli tak to mniej więcej w jakich cenach?

drugie pytanie dekor ekranu wystarczy odciągnąć/szarpnąć żeby zdemontować?

Listwy kupujesz do lakierowania. Para to koszt trochę ponad 600 pln brutto. Pewnie ASO ma swoją lakiernie (albo umowę z jakimś lakiernikiem) wiec mogą polakierowac listwy tak samo jak każda inna część, tanio pewnie nie będzie. Rozsądną cena to do 300 PLN za pare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Bogdan, że nie na temat.

Czy licznik z A5 podejdzie do A4? Mam na myśli kodowanie etc.

Marcin, nie powiem Ci na 100%, słyszałem, że ktoś przeszczepiał ale jaki był efekt nie wiem. Wydaje mi się, że powinien śmigać:wink: a co zmieniasz od A5 ?

Zmieniam ramkę na A5 i kupiłem od kolegi z forum razem z licznikiem. Licznik, nie dość, że w km/h, to jeszcze z ACC. Byłoby super gdyby ruszył.

Nikt nie zmieniał, albo zna kogoś kto zmieniał, albo zna kogoś kto zna kogoś kto zmieniał?

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ----------

Czy takie kontrolki jak na foto plus brak podś. plus niedziałający obrotomierz, paliwo i temp, minie po zdjęciu CP? Głównie interesują mnie kontrolki.

7333691900_1406737634.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Bogdan, że nie na temat.

Czy licznik z A5 podejdzie do A4? Mam na myśli kodowanie etc.

Marcin, nie powiem Ci na 100%, słyszałem, że ktoś przeszczepiał ale jaki był efekt nie wiem. Wydaje mi się, że powinien śmigać:wink: a co zmieniasz od A5 ?

Zmieniam ramkę na A5 i kupiłem od kolegi z forum razem z licznikiem. Licznik, nie dość, że w km/h, to jeszcze z ACC. Byłoby super gdyby ruszył.

Nikt nie zmieniał, albo zna kogoś kto zmieniał, albo zna kogoś kto zna kogoś kto zmieniał?

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ----------

Czy takie kontrolki jak na foto plus brak podś. plus niedziałający obrotomierz, paliwo i temp, minie po zdjęciu CP? Głównie interesują mnie kontrolki.

http://obrazki.elektroda.net/7333691900_1406737634.jpg

z licznikiem nie mam pojęcia, ale jak zmieniałem panel klimy to po zamontowaniu innego na kilka sekund wszystkie przyciski się zapalały a później mrugała jedna off działające funkcje to ogrzewanie tylnej szyby i nadmuch na przednią szybę i z tym przyciskiem działała też klima :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proximpuh co do klimy to u mnie jest podobnie- zresztą pisałem wcześniej. Pewna podobno bardzo modra głowa (następna z kolei:facepalm:) ogarniająca klimę powiedziała mi po oględzinach przez godzinę mojego auta ze walnięty jest włącznik na sprężarce. Ja wywalam spręzarkę i montuje nową zobaczymy czy będzie ok Jak coś dam Ci znać :wink:

---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:05 ----------

Może mi ktoś podać nr kompresora jaki przychodzi do 2.0 TDI 2010?:whistling:

Przed wymianą sprężarki sprawdź ję na krótko, po podpięciu zasilania i masy (np z aku) do zaworu sprężarki powinna działać, jeśli tak to jest ok. Później opiszę co było u mnie bo już klima działa :banan:

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ----------

Przepraszam Bogdan, że nie na temat.

Czy licznik z A5 podejdzie do A4? Mam na myśli kodowanie etc.

Marcin, nie powiem Ci na 100%, słyszałem, że ktoś przeszczepiał ale jaki był efekt nie wiem. Wydaje mi się, że powinien śmigać:wink: a co zmieniasz od A5 ?

Zmieniam ramkę na A5 i kupiłem od kolegi z forum razem z licznikiem. Licznik, nie dość, że w km/h, to jeszcze z ACC. Byłoby super gdyby ruszył.

Nikt nie zmieniał, albo zna kogoś kto zmieniał, albo zna kogoś kto zna kogoś kto zmieniał?

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ----------

Czy takie kontrolki jak na foto plus brak podś. plus niedziałający obrotomierz, paliwo i temp, minie po zdjęciu CP? Głównie interesują mnie kontrolki.

http://obrazki.elektroda.net/7333691900_1406737634.jpg

Marcin, wszystko wygląda dobrze, to co opisujesz to normalka przy CP :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proximpuh co do klimy to u mnie jest podobnie- zresztą pisałem wcześniej. Pewna podobno bardzo modra głowa (następna z kolei:facepalm:) ogarniająca klimę powiedziała mi po oględzinach przez godzinę mojego auta ze walnięty jest włącznik na sprężarce. Ja wywalam spręzarkę i montuje nową zobaczymy czy będzie ok Jak coś dam Ci znać :wink:

---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:05 ----------

Może mi ktoś podać nr kompresora jaki przychodzi do 2.0 TDI 2010?:whistling:

Przed wymianą sprężarki sprawdź ję na krótko, po podpięciu zasilania i masy (np z aku) do zaworu sprężarki powinna działać, jeśli tak to jest ok. Później opiszę co było u mnie bo już klima działa :banan:

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ----------

Przepraszam Bogdan, że nie na temat.

Czy licznik z A5 podejdzie do A4? Mam na myśli kodowanie etc.

Marcin, nie powiem Ci na 100%, słyszałem, że ktoś przeszczepiał ale jaki był efekt nie wiem. Wydaje mi się, że powinien śmigać:wink: a co zmieniasz od A5 ?

Zmieniam ramkę na A5 i kupiłem od kolegi z forum razem z licznikiem. Licznik, nie dość, że w km/h, to jeszcze z ACC. Byłoby super gdyby ruszył.

Nikt nie zmieniał, albo zna kogoś kto zmieniał, albo zna kogoś kto zna kogoś kto zmieniał?

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ----------

Czy takie kontrolki jak na foto plus brak podś. plus niedziałający obrotomierz, paliwo i temp, minie po zdjęciu CP? Głównie interesują mnie kontrolki.

http://obrazki.elektroda.net/7333691900_1406737634.jpg

Marcin, wszystko wygląda dobrze, to co opisujesz to normalka przy CP :wink:

TAK brak wychyłu wskaźników to efekt CP. Wykonaj testy za pomocą VCDSa w Address 17: Instruments (J285) "OUTPUT TESTS -03" (jest to procedura testowania HW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proximpuh co do klimy to u mnie jest podobnie- zresztą pisałem wcześniej. Pewna podobno bardzo modra głowa (następna z kolei:facepalm:) ogarniająca klimę powiedziała mi po oględzinach przez godzinę mojego auta ze walnięty jest włącznik na sprężarce. Ja wywalam spręzarkę i montuje nową zobaczymy czy będzie ok Jak coś dam Ci znać :wink:

---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:05 ----------

Może mi ktoś podać nr kompresora jaki przychodzi do 2.0 TDI 2010?:whistling:

Przed wymianą sprężarki sprawdź ję na krótko, po podpięciu zasilania i masy (np z aku) do zaworu sprężarki powinna działać, jeśli tak to jest ok. Później opiszę co było u mnie bo już klima działa :banan:

---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ----------

Przepraszam Bogdan, że nie na temat.

Czy licznik z A5 podejdzie do A4? Mam na myśli kodowanie etc.

Marcin, nie powiem Ci na 100%, słyszałem, że ktoś przeszczepiał ale jaki był efekt nie wiem. Wydaje mi się, że powinien śmigać:wink: a co zmieniasz od A5 ?

Zmieniam ramkę na A5 i kupiłem od kolegi z forum razem z licznikiem. Licznik, nie dość, że w km/h, to jeszcze z ACC. Byłoby super gdyby ruszył.

Nikt nie zmieniał, albo zna kogoś kto zmieniał, albo zna kogoś kto zna kogoś kto zmieniał?

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ----------

Czy takie kontrolki jak na foto plus brak podś. plus niedziałający obrotomierz, paliwo i temp, minie po zdjęciu CP? Głównie interesują mnie kontrolki.

http://obrazki.elektroda.net/7333691900_1406737634.jpg

Marcin, wszystko wygląda dobrze, to co opisujesz to normalka przy CP :wink:

TAK brak wychyłu wskaźników to efekt CP. Wykonaj testy za pomocą VCDSa w Address 17: Instruments (J285) "OUTPUT TESTS -03" (jest to procedura testowania HW).

Testy wychodzą ok, czyli wszystko świeci i się rusza. Myślę, że będzie ok po zdjęciu CP. Dziwnie tylko się zachowuje kontrolka od ACC. W testach świeci na zielono lub czerwono, a w czasie jazdy na czerwono jak jest wył. a jak jest włączone to na żółto lub wręcz pomarańczowo. Hmm...

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:07 ----------

Panowie potrzebuję kogoś znającego niemiecki. Poproszę na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8T0260805F może mi ktoś sprawdzić czy to sprężarka do 2.0TDI i podejdzie do CAG ?:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, można mieć dwa takie same elementy np. Radary, ze zdjętą ochroną i zamieniać je w aucie? Czy może jak zdejmę ochronę z kolejnego radaru, to ten pierwszy już nie zabangla w aucie i znowu trzeba ściągać CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak sygnału klaksonu po naciśnięciu...

błąd 00576 Implausible Signal w MCE (po skasowaniu błąd powraca)

przy teście z VCDS klakson działa OK,

sprawdzona instalacja w kierownicy, bezpieczniki, przejścia połączeń, itp...

macie jakieś pomysły? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic - error sam niespodziewanie wylazł jak grzyb po deszczu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stacyjke sprawdzales?

na zagraniczych forach pisza, ze ona byla problemem. z reszta ross-tech podobnie podaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytałem i w pierwszym domyśle ją włączyłem i przetestowałem kilka razy - bez problemu.

ściągnąłem też poduchę i sprawdziłem połączenia miernikiem - przejścia są - 0 błędów w steering wheel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem :wink:

to na wlaczonej stacyjce dziala klakson?

stacyjkę sprawdzałem, jak się zachowuje, czy są problemy po sprawdzeniu info z rosstech i VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem :wink:

to na wlaczonej stacyjce dziala klakson?

stacyjkę sprawdzałem, jak się zachowuje, czy są problemy po sprawdzeniu info z rosstech i VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics

ok, juz rozumiem :grin:

a masz modul haka?

  • When found in a Trailer control module, try disconnecting and reconnecting the trailer module, then clear faults.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz przekaznik nr 2 koło MCE 09 odpowiedzialny za sygnały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...