HiRide Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 NIE,nie moze miec ale juz co innego nie domykający sie zawór
mlodyabc Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 A ten zawór to jest przy egr? Bo wiem, że mi cieknie dość mocno egr. Wszystko inne sprawdzone a wydaje mi się że auto troszke wiecej pali. Kiedyś w miescie 7,2 a teraz 8 mowa tu o zimie. Wiec juz nie wiem gdzie szukac.
lukaszlsw Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Kolega miał na myśli zawór..egr. Jego uszkodzenie może powodować większe spalanie i przy tym brak dynamiki i dymienie. 8 w mieście myślę że w zimie to normalne spalanie. Jeśli uważasz że coś nie gra zrób logi będzie wiadomo.
mlodyabc Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 8 przy spokojnej jeżdzie. Logi ostatnio robił mi kolega z forum i mówił, że wszystko ok. Choć ja nie mam pojecia co i jak można wyczytać z logów.
David Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 wymienialem w lato rozrzad i tez zauwazylem ze po wymianie wzroslo spalanie z poczatku myslalem ze tak mi sie wydaje no ale od 4 lat jezdze trasa Szczecin-Dania 600km w jedna strone i odrazu widze ze mniej w baku zostaje a i spalanie chwilowe przy predkosciach 150-160 jest wieksze,zmiana kol na zimowe 17 prawie nie zrobila roznicy.Musze tez sprawdzic kat synchronizacji moze zle mi to ustawili
blockout Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 a jak się wogóle ustawia ten kąt synchronizacji ?
skrab Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 a jak się wogóle ustawia ten kąt synchronizacji ? Na zębatkach rozrządu
HiRide Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 ja niestety do konca sam nie wiem bo tylko widzialem jak mechanik popuszczal nakretke albo nakretki a nastepnie zalozyl klucz na walek rozrzadu i puknal delikatnie w niego.Podkreslam ze nie widzialem dokladnie co robi i moglem cos pomylic.Nie wiem w ktora strone sie "kreci' walkiem aby uzyskac wartosci dodatnie lub ujemne ale od czego jest net. Jak juz pisalem pare postow wczesniej,spalalnie wrocilo do normy ale martwi mnie to ze auto nie jedzie wiecej jak 180km/h przy 3 tys obr.Wskazowka wolniej niz kiedys pnie sie do tej liczby i przy tej predkosci przyspieszanie sie konczy.Moze to wina tego ze kąt synchronizacji wynosi u mnie +3 (prawie pod 4)
skrab Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 ja niestety do konca sam nie wiem bo tylko widzialem jak mechanik popuszczal nakretke albo nakretki a nastepnie zalozyl klucz na walek rozrzadu i puknal delikatnie w niego.Podkreslam ze nie widzialem dokladnie co robi i moglem cos pomylic.Nie wiem w ktora strone sie "kreci' walkiem aby uzyskac wartosci dodatnie lub ujemne ale od czego jest net. Jak juz pisalem pare postow wczesniej,spalalnie wrocilo do normy ale martwi mnie to ze auto nie jedzie wiecej jak 180km/h przy 3 tys obr.Wskazowka wolniej niz kiedys pnie sie do tej liczby i przy tej predkosci przyspieszanie sie konczy.Moze to wina tego ze kąt synchronizacji wynosi u mnie +3 (prawie pod 4) Dokładnie tak jest bo opóźnił zapłon wiec będzie mniej palił i będzie słabszy
dariodario Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0
HiRide Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0 nawet nie wzialem sie za szukanie i chyba nie bede musial takze dziekuje
Stichy Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Wczoraj zrobilem troszke testow - mialem ustawione na 0 w porywach do +0.6 i chwilowe spalanie pokazywalo 0.6 - 0.8 Na trasie palil mi jakies 6.7 przy predkosciach ok 130 - 140 Po zabiegu przestawienia kata na -0.6 spalanie chwilowe 0.6 i ruszylem w trase i spalanie przy takiej samej trasie i predkosci 6.2 i tak jakby sobie silnik lepiej pracowal niz wczesniej - bardziej czuly na dotkniecie pedalu gazu Nastepna zdziwka byla jak podjechalem zatankowac - 68l do pelna i 103euro a na zegarach zasieg 1320km Zobaczymy ile zrobie na calym zbiorniku - ale to juz bedzie w cyklu 50 - 50
HiRide Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 No ja sobie pare dni temu przestawiłem kąt na 0.0 co kilka sek. jest 0.6 i obroty silnika spadly z 970 do 940 a spalanie wzroslo,przynajmniej na fisie bo jak bedzie pod dystrybutorem to jeszcze nie wiem. Kąt synchronizacji ksiazkowy a spalanie juz nie Ciekaw jestem jak bedzie wygladac teraz predkosc max. Mam nadzieje ze to kąt 3.0 byl powodem tego,ze auto nie jechalo wiecej jak 180km/h. Za jakis czas,dla próby zejde z kątem troszke ponizej 0.0 ale to raczej spalania nie poprawi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się