aju Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 a co za różnica że półosie są inne? bo nie widzę różnicy w skrzyni mierzyłeś flansze? rozumiem że chodzi Ci o rozstaw śrub na tej flanszy, pokażę Ci że każda 5ka ma taką samą, przynajmniej u mnie na podwórku
spetsnaz Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 rozumiem że chodzi Ci o rozstaw śrub na tej flanszy, pokażę Ci że każda 5ka ma taką samą, przynajmniej u mnie na podwórku Dokładnie Aju, chodzi mi o ten rozstaw. Od czego są te skrzynie?
aju Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 no wybiorę Ci jedną z passata b5 fl, jedną z b6 i jedną z superb wszytkie 1,9TDI 130
spetsnaz Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 no wybiorę Ci jedną z passata b5 fl, jedną z b6 i jedną z superb wszytkie 1,9TDI 130 Dzięki, najbardziej mnie interesuje ta od B6
luzur Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Dużo czytałem o skrzyniach do A4 B5 TDI i wszędzie były informacje że każda z modelu B5 pasuje i z passatów wzdłużnych również.
jaro86glogow Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 A więc... jestem juz po wymianie skrzyni oczywiście jak zwykle cos musiało pójść nie tak ale zacznijmy od początku Oryginalna skrzynia CPC z racji końca jej żywota została wymieniona na skrzynie z passata B5 o oznaczeniu DUK (jest to skrzynia od 115KM silnika PD) Od forumowego kolegi zakupiłem kompletne sprzegło LUK do silnika 1Z i olej do skrzyni, wyjeliśmy wszystko po kolei i zaczeliśmy powoli składać skrzynia pasowała idealnie poza jednym otworem mocującym gdzieś koło wybieraka ale kuzyn stwierdził że może być Po złozeniu wszystkiego jazda próbna i od razu skok ciśnienia o 100% po dodaniu gazu do podłogi nowe sprzegło sie slizga a obrotomierz szybko ucieka pod czerwone pole... i kur*** znowu od początku rozkrecanie pomierzylismy wszystko i okazało sie że nowe łożysko dociskowe jest 2 mm grubsze od starego i po naradzie z jeszcze jednym kolega stwierdzili(bo ja sie nie znam ) że właśnie łozysko jest przyczyna wiec załozylismy stare bo było w całkiem niezłym stanie. skreciliśmy wszystko jazda próbna i znowu załamka dalej to samo ale przjechaliśmy pare km w ta i spowrotem i z czasem sie poprawiło ale jeszcze nie do końca dalej czasami sie uśliźnie. Teraz pytanie jaka przyczyna?? 1. sprzegło zostało źle dobrane?? 2. mam ok 140KM i ponad 300NM i sprzegło jest za słabe( dodam że na starym sprzegle sachs wyszystko było w porządku)?? 3. wszystko musi sie dotrzeć i ułozyć i bedzie ok?? 4. ......??????????? 5.zapomnioałem dodać że siłownik sprzegła przłożylismy od starej skrzyni bo w nowej był połamany ale mierzylismy wszystko i były identyczne
grabson765 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 A więc... jestem juz po wymianie skrzyni oczywiście jak zwykle cos musiało pójść nie tak ale zacznijmy od początku Oryginalna skrzynia CPC z racji końca jej żywota została wymieniona na skrzynie z passata B5 o oznaczeniu DUK (jest to skrzynia od 115KM silnika PD) Od forumowego kolegi zakupiłem kompletne sprzegło LUK do silnika 1Z i olej do skrzyni, wyjeliśmy wszystko po kolei i zaczeliśmy powoli składać skrzynia pasowała idealnie poza jednym otworem mocującym gdzieś koło wybieraka ale kuzyn stwierdził że może być Po złozeniu wszystkiego jazda próbna i od razu skok ciśnienia o 100% po dodaniu gazu do podłogi nowe sprzegło sie slizga a obrotomierz szybko ucieka pod czerwone pole... i kur*** znowu od początku rozkrecanie pomierzylismy wszystko i okazało sie że nowe łożysko dociskowe jest 2 mm grubsze od starego i po naradzie z jeszcze jednym kolega stwierdzili(bo ja sie nie znam ) że właśnie łozysko jest przyczyna wiec załozylismy stare bo było w całkiem niezłym stanie. skreciliśmy wszystko jazda próbna i znowu załamka dalej to samo ale przjechaliśmy pare km w ta i spowrotem i z czasem sie poprawiło ale jeszcze nie do końca dalej czasami sie uśliźnie. Teraz pytanie jaka przyczyna?? 1. sprzegło zostało źle dobrane?? 2. mam ok 140KM i ponad 300NM i sprzegło jest za słabe( dodam że na starym sprzegle sachs wyszystko było w porządku)?? 3. wszystko musi sie dotrzeć i ułozyć i bedzie ok?? 4. ......??????????? 5.zapomnioałem dodać że siłownik sprzegła przłożylismy od starej skrzyni bo w nowej był połamany ale mierzylismy wszystko i były identyczne powiem tak wymianielem sprzeglo w 2 autach jedno to audi 80 1Z tak jak u Ciebie i po wymianie na poczatku tez mi sie slizgalo sprzeglo ale po paru kilomatrach juz bylo ok tylko ze wymianilem sama tarcze na jakas no name a reszta bylo stare druga fura to moj passata AHU tutaj wsadzilem kompletne sprzeglo LUKa od AWX do starego dwumasu i wszytsko gralo juz od pierwszego odpalania i ruszenia zero slizgania czy tym podobnych rzeczy sprzeglo kupiles uzywane czy nowe?? jesli uzywane to zapewne juz jest na tyle wyjechane ze sie slizga na podniesionej mocy
jaro86glogow Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 sprzęgło to nowiutki zestaw LUK
grabson765 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 sprzęgło to nowiutki zestaw LUK jesli wszystko zostalo zlozone tak jak trzeba to musialo Ci sie trafic jakies trefne sprzeglo... u kogo kupiles??
dariodario Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 niedawno był program w tv4 o trefnych sprzęgłach
aju Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 no wybiorę Ci jedną z passata b5 fl, jedną z b6 i jedną z superb wszytkie 1,9TDI 130 Dzięki, najbardziej mnie interesuje ta od B6 zapomniałem, ale właśnie idę zobaczyć te rozmiary [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 10:52_________________________________________________też mi się wydaje że sprzęgło coś nie bardzo, reklamuj, powinni wymienić bez sapów
grabson765 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 no wybiorę Ci jedną z passata b5 fl, jedną z b6 i jedną z superb wszytkie 1,9TDI 130 Dzięki, najbardziej mnie interesuje ta od B6 zapomniałem, ale właśnie idę zobaczyć te rozmiary [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 10:52_________________________________________________też mi się wydaje że sprzęgło coś nie bardzo, reklamuj, powinni wymienić bez sapów z tym bez sapow to bym sie polemizowal.... choc jesli sprzeglo kupione od kogos z forum to raczej nie powinno byc wiekszych problemow
siwy74 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 witam Panowie czy orientujecie sie jaką skrzynię manualna moge włozyc zamiast uszkodzonego multi w silniku 2.4 BDV 170 km podobno pasuje od diesla 1.9 i 2.0 tdi ?
jaro86glogow Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 Dziś zrobiłem ok 100km i wyglada na to że sprzęgło sie w jakiś sposób ułożyło albo dotarło bo z każdym km problem uślizgu był mniejszy tak wiec wychodzi na to że za pierwszym razem przyczyna było łożysko dociskowe (nowe było 2 mm grubsze od starego) a za drugim razem - na starym łozysku - tarcza musiała sie jakoś dotrzeć. Starczy o kłopotach czas na wrażenia : 1. Sprzegło i skrzynia chodzą jak w aucie które dopiero co wyjechało z salonu 2. Całkowicie zniknęły drgania na 4 i 5 biegu przy 1800-2000 obr 3. Jeśli chodzi o przełożenia to skrzynia jest wyraźnie dłuższa co dla mnie jest dużo wygodniejsze na trasie bo przy 3 tys obr mam na blacie ok 150km/h(wcześniej było ok 135) ale za to na 2 i 3 biegu nie ma takiego wbijania w fotel jak wcześniej
aju Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 a skrzynia z B6 ma taki sam rozstaw śrub flanszy przegubu jak ta z passata, jak z B5 i jak z superb więc wszelkie przekładki skrzyń z wzdłużnych 1,9 możliwe
spetsnaz Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 a skrzynia z B6 ma taki sam rozstaw śrub flanszy przegubu jak ta z passata, jak z B5 i jak z superb więc wszelkie przekładki skrzyń z wzdłużnych 1,9 możliwe dobra, żeby nie było za łatwo, to jak wygląda sprawa otworów do łap? Też pasują?
aju Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 słuchaj nie patrzyłem jeszcze... ale mam jedną uwagę, sprzedałem skrzynię z B6 koledze z B5 i mówi że wszytko gra Mogę zerknąć ale dopiero na weekend jak będę w domu
spetsnaz Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Spoko, bez stresu. Nie upieram się, jednak jak szukałem swojej skrzyni, jeden z kolegów upierał się że z B6 nie podejdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się