Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Skrzynia o oznaczeniu DUK do A4 1Z ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a co za różnica że półosie są inne? bo nie widzę różnicy w skrzyni :cool1:

mierzyłeś flansze?

rozumiem że chodzi Ci o rozstaw śrub na tej flanszy, pokażę Ci że każda 5ka ma taką samą, przynajmniej u mnie na podwórku

Opublikowano

rozumiem że chodzi Ci o rozstaw śrub na tej flanszy, pokażę Ci że każda 5ka ma taką samą, przynajmniej u mnie na podwórku

Dokładnie Aju, chodzi mi o ten rozstaw. Od czego są te skrzynie?

Opublikowano

no wybiorę Ci jedną z passata b5 fl, jedną z b6 i jedną z superb wszytkie 1,9TDI 130 :hi:

Opublikowano

no wybiorę Ci jedną z passata b5 fl, jedną z b6 i jedną z superb wszytkie 1,9TDI 130 :hi:

Dzięki, najbardziej mnie interesuje ta od B6 :)

Opublikowano

Dużo czytałem o skrzyniach do A4 B5 TDI i wszędzie były informacje że każda z modelu B5 pasuje i z passatów wzdłużnych również.

Opublikowano

A więc... jestem juz po wymianie skrzyni

oczywiście jak zwykle cos musiało pójść nie tak :wallbash: ale zacznijmy od początku

Oryginalna skrzynia CPC z racji końca jej żywota została wymieniona na skrzynie z passata B5 o oznaczeniu DUK (jest to skrzynia od 115KM silnika PD)

Od forumowego kolegi zakupiłem kompletne sprzegło LUK do silnika 1Z i olej do skrzyni, wyjeliśmy wszystko po kolei i zaczeliśmy powoli składać skrzynia pasowała idealnie poza jednym otworem mocującym gdzieś koło wybieraka ale kuzyn stwierdził że może być :wink4:

Po złozeniu wszystkiego jazda próbna i od razu skok ciśnienia o 100% :kwasny: po dodaniu gazu do podłogi nowe sprzegło sie slizga a obrotomierz szybko ucieka pod czerwone pole... i kur*** znowu od początku rozkrecanie :wallbash: pomierzylismy wszystko i okazało sie że nowe łożysko dociskowe jest 2 mm grubsze od starego i po naradzie z jeszcze jednym kolega stwierdzili(bo ja sie nie znam :wink4:) że właśnie łozysko jest przyczyna wiec załozylismy stare bo było w całkiem niezłym stanie.

skreciliśmy wszystko jazda próbna i znowu załamka dalej to samo :( ale przjechaliśmy pare km w ta i spowrotem i z czasem sie poprawiło ale jeszcze nie do końca dalej czasami sie uśliźnie.

Teraz pytanie jaka przyczyna??

1. sprzegło zostało źle dobrane??

2. mam ok 140KM i ponad 300NM i sprzegło jest za słabe( dodam że na starym sprzegle sachs wyszystko było w porządku)??

3. wszystko musi sie dotrzeć i ułozyć i bedzie ok??

4. ......???????????

5.zapomnioałem dodać że siłownik sprzegła przłożylismy od starej skrzyni bo w nowej był połamany ale mierzylismy wszystko i były identyczne

Opublikowano

A więc... jestem juz po wymianie skrzyni

oczywiście jak zwykle cos musiało pójść nie tak :wallbash: ale zacznijmy od początku

Oryginalna skrzynia CPC z racji końca jej żywota została wymieniona na skrzynie z passata B5 o oznaczeniu DUK (jest to skrzynia od 115KM silnika PD)

Od forumowego kolegi zakupiłem kompletne sprzegło LUK do silnika 1Z i olej do skrzyni, wyjeliśmy wszystko po kolei i zaczeliśmy powoli składać skrzynia pasowała idealnie poza jednym otworem mocującym gdzieś koło wybieraka ale kuzyn stwierdził że może być :wink4:

Po złozeniu wszystkiego jazda próbna i od razu skok ciśnienia o 100% :kwasny: po dodaniu gazu do podłogi nowe sprzegło sie slizga a obrotomierz szybko ucieka pod czerwone pole... i kur*** znowu od początku rozkrecanie :wallbash: pomierzylismy wszystko i okazało sie że nowe łożysko dociskowe jest 2 mm grubsze od starego i po naradzie z jeszcze jednym kolega stwierdzili(bo ja sie nie znam :wink4:) że właśnie łozysko jest przyczyna wiec załozylismy stare bo było w całkiem niezłym stanie.

skreciliśmy wszystko jazda próbna i znowu załamka dalej to samo :( ale przjechaliśmy pare km w ta i spowrotem i z czasem sie poprawiło ale jeszcze nie do końca dalej czasami sie uśliźnie.

Teraz pytanie jaka przyczyna??

1. sprzegło zostało źle dobrane??

2. mam ok 140KM i ponad 300NM i sprzegło jest za słabe( dodam że na starym sprzegle sachs wyszystko było w porządku)??

3. wszystko musi sie dotrzeć i ułozyć i bedzie ok??

4. ......???????????

5.zapomnioałem dodać że siłownik sprzegła przłożylismy od starej skrzyni bo w nowej był połamany ale mierzylismy wszystko i były identyczne

powiem tak wymianielem sprzeglo w 2 autach

jedno to audi 80 1Z tak jak u Ciebie i po wymianie na poczatku tez mi sie slizgalo sprzeglo ale po paru kilomatrach juz bylo ok tylko ze wymianilem sama tarcze na jakas no name a reszta bylo stare

druga fura to moj passata AHU tutaj wsadzilem kompletne sprzeglo LUKa od AWX do starego dwumasu i wszytsko gralo juz od pierwszego odpalania i ruszenia zero slizgania czy tym podobnych rzeczy

sprzeglo kupiles uzywane czy nowe?? jesli uzywane to zapewne juz jest na tyle wyjechane ze sie slizga na podniesionej mocy

Opublikowano

sprzęgło to nowiutki zestaw LUK

jesli wszystko zostalo zlozone tak jak trzeba to musialo Ci sie trafic jakies trefne sprzeglo...

u kogo kupiles??

Opublikowano

niedawno był program w tv4 o trefnych sprzęgłach

Opublikowano

no wybiorę Ci jedną z passata b5 fl, jedną z b6 i jedną z superb wszytkie 1,9TDI 130 :hi:

Dzięki, najbardziej mnie interesuje ta od B6 :)

zapomniałem, ale właśnie idę zobaczyć te rozmiary :)

[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 10:52_________________________________________________też mi się wydaje że sprzęgło coś nie bardzo, reklamuj, powinni wymienić bez sapów :hi:

Opublikowano

no wybiorę Ci jedną z passata b5 fl, jedną z b6 i jedną z superb wszytkie 1,9TDI 130 :hi:

Dzięki, najbardziej mnie interesuje ta od B6 :)

zapomniałem, ale właśnie idę zobaczyć te rozmiary :)

[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 10:52_________________________________________________też mi się wydaje że sprzęgło coś nie bardzo, reklamuj, powinni wymienić bez sapów :hi:

z tym bez sapow to bym sie polemizowal.... choc jesli sprzeglo kupione od kogos z forum to raczej nie powinno byc wiekszych problemow

Opublikowano

witam

Panowie czy orientujecie sie jaką skrzynię manualna moge włozyc zamiast uszkodzonego multi w silniku 2.4 BDV 170 km

podobno pasuje od diesla 1.9 i 2.0 tdi ?

Opublikowano

Dziś zrobiłem ok 100km i wyglada na to że sprzęgło sie w jakiś sposób ułożyło albo dotarło bo z każdym km problem uślizgu był mniejszy tak wiec wychodzi na to że za pierwszym razem przyczyna było łożysko dociskowe (nowe było 2 mm grubsze od starego) a za drugim razem - na starym łozysku - tarcza musiała sie jakoś dotrzeć.

Starczy o kłopotach :wink4: czas na wrażenia :evil: :

1. Sprzegło i skrzynia chodzą jak w aucie które dopiero co wyjechało z salonu :)

2. Całkowicie zniknęły drgania na 4 i 5 biegu przy 1800-2000 obr :)

3. Jeśli chodzi o przełożenia to skrzynia jest wyraźnie dłuższa co dla mnie jest dużo wygodniejsze na trasie bo przy 3 tys obr mam na blacie ok 150km/h(wcześniej było ok 135) ale za to na 2 i 3 biegu nie ma takiego wbijania w fotel jak wcześniej :wink4:

Opublikowano

a skrzynia z B6 ma taki sam rozstaw śrub flanszy przegubu jak ta z passata, jak z B5 i jak z superb

więc wszelkie przekładki skrzyń z wzdłużnych 1,9 możliwe :hi:

Opublikowano

a skrzynia z B6 ma taki sam rozstaw śrub flanszy przegubu jak ta z passata, jak z B5 i jak z superb

więc wszelkie przekładki skrzyń z wzdłużnych 1,9 możliwe :hi:

dobra, żeby nie było za łatwo, to jak wygląda sprawa otworów do łap? Też pasują?

Opublikowano

słuchaj nie patrzyłem jeszcze... ale mam jedną uwagę, sprzedałem skrzynię z B6 koledze z B5 i mówi że wszytko gra

Mogę zerknąć ale dopiero na weekend jak będę w domu :hi:

Opublikowano

Spoko, bez stresu. Nie upieram się, jednak jak szukałem swojej skrzyni, jeden z kolegów upierał się że z B6 nie podejdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...