michu93 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Jutro mam rozmowę kwalifikacyjną. Chodzi o prace w sklepie RTV w jednej z galerii handlowych. Jestem uczniem szkoły średniej i to będzie praca "po szkole". Mam ubierać garniak czy nie, bo kurcze nie mam pojęcia..?
adamooo Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 garniaka nie zakładaj..załóż polo i dzinsy jakieś mokasyny i będzie gitara
julo23 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Tylko nie zakładaj jakiejś subkultury To jest fajne ale tak sobie można iść na piwo do baru. Mówie bo samemu sie tak chodziło w średniej, ale teraz juz człowiek na to inaczej patrzy. No i przede wszystkim czysto sie ubierz Trzymamy kciuki, musi sie udać Będziesz nam zniżki załatwiał na gry do PS3
fayera Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Ogolony,czyste łapki,paznokcie przycięte,ząbki umyte,fryzurka,pewność siebie i powinno być
adamooo Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 do mnie przychodzą kucharze na rozmowy to jak widzę że paznokcie są brudne i poobgryzane to od razu gonie..albo śmierdzą potem, alkoholem itd. i weź ze sobą cv teraz jest moda przychodzenia bez cv i się tłumaczą że przechodzili obok..
michu93 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Opublikowano 12 Września 2011 dzięki za wszelkie wskazówki o tym CV to nie wiedziałem.. ale skoro im wysyłałem te CV to i tak mam przynieść jeszcze raz?
fayera Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 alkoholem itd. e tam trzeba oko przymknąć wkońcu młodość-nie pamiętasz w ostatniej chwili impreza,ktoś dzwoni i zapominasz co cię jutro czeka powodzenia michu
adamooo Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 dzięki za wszelkie wskazówki o tym CV to nie wiedziałem.. ale skoro im wysyłałem te CV to i tak mam przynieść jeszcze raz? najlepiej zabrać ze sobą..skoro wysyłałeś inni też to zrobili i nie będą pamiętać kim jesteś