Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN]Srebrny avant BIXy fele RS6 312 heble wtryski AKE chip Rogal@182km BOSE Aero


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

prawa jest zwykła bez regulacji a lewa z regulacją uk/eu, obie przesłony pod h7/xenon. nawiązałem do odcięcia, o którym pisałeś wyżej, że wydaje się większe do prawej strony :wink: bixenony będę robił u Grześka w niedługim czasie :wink:

Opublikowano

tak jak przysłonię lampę lewą bądź prawą to mam wrażenie ,że prawa zdecydowanie wyżej swieci na pobocze ....

Opublikowano

Artur, no właśnie tak powinno być mi sie wydaje,.

ostatnio smigałem passatem b6 2010 r, w ori bixach, nowe palniki d1s 4300 nie były skrętne, normalni w porównaniu do moich to miazga,

po pierwsze ilosc światł i szerokosć swiecenia na pobocza,., no ale soczewka tam naprawde duża jest

Opublikowano

tam chyba jest soczewka taka sama jak w q7. rób na soczewce z c7, jeszcze więcej światła jest :wink:

Opublikowano

ciekawe jakie Grzesiek ma na stanie, od A4 B8 prawdopodobnie też pasują,.

---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:25 ----------

ważne żeby były D2s, bo w moim przypadku mam palniki, zresztą nowe ori philips kupiłem k4800

---------- Post dopisany 05-02-2014 at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2014 at 13:29 ----------

witajcie

alternator juz jest, nowe szczelne coolery też, dzięki uprzejmośći Krychy, jak zawsze zresztą, hehe

lampy sie robią u Grześka, soczewki od B8 Q7 lub c6,

z ciekawostek to moje odi xenony miały przesłony EU- UK,. a ja w uk smigałem i nie wiedziałem o tym,.

tak z innej beczki mam u siebie S3 2009 do obsługi i drobnych napraw, seryjnie 195 KW 5.7 do 100,

program od Witka na 290 koni powiem wam że jedzie:kox:

Opublikowano

Smigalem ostatnie kilka dni takim wariatem....przy normalnej jeździe palił lepiej jak mój ...a przy ostrzejszej...tylko ciut więcej jak mój.....:kox:....jakby ktoś sie chciał zamienić to pw proszę :decayed:

Opublikowano

Chyba wszystkie ori xenony miały regulowane przesłony

Opublikowano
Smigalem ostatnie kilka dni takim wariatem....przy normalnej jeździe palił lepiej jak mój ...a przy ostrzejszej...tylko ciut więcej jak mój.....:kox:....jakby ktoś sie chciał zamienić to pw proszę :decayed:

Artur, ale jakośc wykonania to juz nie jest B5, do tego wybierak skrzyni sie rozpadł i takie tam,.3 drzwi,. no ale na chwilę to ładnie sie odpycha,.

Opublikowano

Jakość dobra nie gadaj....a jedzie zayebiście :slina: i nie pali wcale aż tak ....na to jak jedzie

Opublikowano

przecież mówię że jedzie, niestety nie jest niebieskie, ani czerwone, tylko modne białe i brudne, hehe

Opublikowano

Może być białe.....grunt ,że nie różowe :decayed:

Opublikowano

tak wygladały stare odłyśniki w moich lampach, nowe lampy w drodze,.

DSC_9321.jpgDSC_9322.jpg

---------- Post dopisany 14-02-2014 at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 08:30 ----------

siema pany

autko rozebrane, nowy alternator już on board,.:decayed:

rozwaliłem też napinacz paska osprzętu, wybiłem stare tuleje i swożeń, da się to zrobić bez demontażu całej podstawy tego napinacza i demontowania podstawy filtra oleju,.

zamówiony jest komplet nowych tuleii do tego usrojstwa i uszczelniacze, koszt ok 80 zł,.

Bixy od Gwertego już tez są jutro składanie,

P.s nawet silnik nie jest zalany olejem, altek stary był suchy, jedynie to przelewy do wymiany,.

montuję nowe czyste i suche coolery bo stare się rozszczelniły, drugie turbo też zakładam bo to co mam już jest głośne i lekko puszcza,.

Opublikowano

nie marnujesz czasu :naughty:....ale grosiwa pójdzie trochu

Opublikowano

no co ty Artur, wcale nie dużo,.

Alternator 100

coolery 100

paski wieloklinowe, jedna rolka 200

tulejki do napinacza 80

no i lampy 350

rozrząd jeszcze 50 tys więc nie ruszam,. padł alternator więc było nieuniknione rozbierać,. lampy są opcją, turbina druga była na półce od dawna dostałem ją za flaszkę, hehe

a twój napinacz już robiłeś,.

Opublikowano

mój jeszcze nie....mam 10k do rozrządu więc będę kombinował za jakiś czas

Opublikowano
tak wygladały stare odłyśniki w moich lampach, nowe lampy w drodze,.

http://s1.postimg.org/c9zxox5x7/DSC_9321.jpghttp://s18.postimg.org/450kzx7tx/DSC_9322.jpg

---------- Post dopisany 14-02-2014 at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 08:30 ----------

siema pany

autko rozebrane, nowy alternator już on board,.:decayed:

rozwaliłem też napinacz paska osprzętu, wybiłem stare tuleje i swożeń, da się to zrobić bez demontażu całej podstawy tego napinacza i demontowania podstawy filtra oleju,.

zamówiony jest komplet nowych tuleii do tego usrojstwa i uszczelniacze, koszt ok 80 zł,.

Bixy od Gwertego już tez są jutro składanie,

P.s nawet silnik nie jest zalany olejem, altek stary był suchy, jedynie to przelewy do wymiany,.

montuję nowe czyste i suche coolery bo stare się rozszczelniły, drugie turbo też zakładam bo to co mam już jest głośne i lekko puszcza,.

Widzę że działasz w końcu:naughty:,Powiedz czy masz rysy czy obicia od napinacza na osłonie alu rozrządu??u mnie to tragicznie wyglądało:facepalm:.Co do 80zł to zajebioza ja na szybko musiałem wywalić drugie tyle:facepalm:rolkę wymieniałeś na napinaczu??

Opublikowano

rolkę na napinaczu wymieniałem przy rozrządzie jest ok,.

jedna rolka od paska wieloklinowego była słaba, taka pełna metalowa,.

reszty nie zmieniam, przy rozrządzie będę myślał, zresztą jeszcze 50 tys do tego,.

z drugiej strony od ostatniego otwierania przodu minęło dwa lata, jak na 2.5 v6 to niezły wynik uważam, przez te dwa lata, olej 3 razy zmieniłem i gruszkę od turbo i zawór od EGR i tyle,.

Opublikowano
rolkę na napinaczu wymieniałem przy rozrządzie jest ok,.

jedna rolka od paska wieloklinowego była słaba, taka pełna metalowa,.

reszty nie zmieniam, przy rozrządzie będę myślał, zresztą jeszcze 50 tys do tego,.

z drugiej strony od ostatniego otwierania przodu minęło dwa lata, jak na 2.5 v6 to niezły wynik uważam, przez te dwa lata, olej 3 razy zmieniłem i gruszkę od turbo i zawór od EGR i tyle,.

No jak się dopieściło własnymi rękami to musi działać:decayed:

Nie ściemniaj że tylko tyle a alternator i chłodzonko powietrza:polew:

Opublikowano

tak ale to teraz

---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ----------

zresztą alternator i coolery to jest osprzęt

Opublikowano
tak ale to teraz

---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 19:19 ----------

zresztą alternator i coolery to jest osprzęt

:polew:

Ogólnie ja też jestem zadowolony,mimo tego co "użytkownicy" piszą o 2.5TDI.Własnymi rękami się robi to i jeżdzi(z sercem bez fuszery):wink:

Bezawaryjności i lepszej jasności w nocy:wink:Ja się chyba wkurze i spryski do szyb zamontuje w zderzak:naughty:bo lampy się tylko kurzą a zderzaka nima:facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...