Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN]Srebrny avant BIXy fele RS6 312 heble wtryski AKE chip Rogal@182km BOSE Aero


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kudlaty - coś czuję, że z rolki to dostanę od Ciebie - zabraknie kilku Nm ;-)

ale... challenge accepted

trzeba tylko jakąś Panią kamerzystke wziąść on board ;-)

dwie, żeby były tak samo zgrabne, ja grubej nie zabieram, hehe:decayed:

wkrótce się zmierzymy

Opublikowano

Ja w końcu za swoją się muszę wziąć - wyrzucić kata, w przepływce nastawy zmienić i jechać na korektę i shamować. Na filmiku bardzo ładnie przyspiesza:hi:

Opublikowano
Ja w końcu za swoją się muszę wziąć - wyrzucić kata, w przepływce nastawy zmienić i jechać na korektę i shamować. Na filmiku bardzo ładnie przyspiesza:hi:

dzięki, modzić cos trzeba, ciekawe ile u mnie by teraz na hamowni pokazało, od czasu wizyty u Witka zmieniłem wtryski od AKE i wywaliłem kata, korekta może by się przydała, ale niestety sa ważniejsze wydatki,. dom się buduje, rodzina sie powieksza,.:wink:

chociaż pomimo tego BIXy za mną chodzą, hehe:wink:

Opublikowano

Bixy polecam z całego serca. Każdy kto przeszedł na bixy Ci poleci. Ja miałem wcześniej wcześniej ori xenony, po przejściu na bixy mam wrażenie, że jak pierdolne długimi, to trawa po rowach rośnie :wink:

Opublikowano
Bixy polecam z całego serca. Każdy kto przeszedł na bixy Ci poleci. Ja miałem wcześniej wcześniej ori xenony, po przejściu na bixy mam wrażenie, że jak pierdolne długimi, to trawa po rowach rośnie :wink:

dobre :polew: też zapodam sobie bixy w nowym roku:hi:

Opublikowano
Bixy polecam z całego serca. Każdy kto przeszedł na bixy Ci poleci. Ja miałem wcześniej wcześniej ori xenony, po przejściu na bixy mam wrażenie, że jak pierdolne długimi, to trawa po rowach rośnie :wink:

szukam soczewek, cięzka sprawa jak narazie, od czego masz??? sam rzezałeś???

Opublikowano

Nie, gwerty rezał. W czarnych miałem soczewki z A6C6, a teraz nie wiem z czego są soczewki, chyba Q7 ale łapy uciąć nie dam, musiałbym Krychy pytać, bo jego USy teraz u mnie siedzą.

---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ----------

Co do soczewek to pisz do gwertego, albo do bidzio1 z tego co pamiętam to bidzio miał z E60 soczewki, wchodzą bez większego wiercenia lamp z tego co mi pisał. A gwerty ma od wszystkiego soczewki, co wejdą do lampy B5.

Opublikowano

Dobrze idzie :wink:

Opublikowano

na jedno żałuję ,że mam Q w tipie ale znowu czasem nie zazdroszczę ośce w maualu :wink::decayed:

Opublikowano

Ośka w manualu jest kochana jeśli chodzi o spalanie. Tutaj nic nie mogę swojej zarzucić, bo za***iście mnie zaskoczyła pod tym względem. A że czasami wolałbym zamiast wajhować po mieście za kolano potrzymać, no cóż... Coś za coś :decayed:

Opublikowano

Robert respect a taka nie pozorna z wyglądu tylko jedna wlepka na klapie coś podpowiada :evil:

Opublikowano
Robert respect a taka nie pozorna z wyglądu tylko jedna wlepka na klapie coś podpowiada :evil:

dzięki, tak dla przypomnienia

25102012269.jpg

---------- Post dopisany 26-10-2012 at 08:33 ---------- Poprzedni post napisany 25-10-2012 at 08:35 ----------

Ośka w manualu jest kochana jeśli chodzi o spalanie. Tutaj nic nie mogę swojej zarzucić, bo za***iście mnie zaskoczyła pod tym względem. A że czasami wolałbym zamiast wajhować po mieście za kolano potrzymać, no cóż... Coś za coś :decayed:

KAJU ile Ci pali, na fisie, jaka róznica na tankowaniu?? PL-U.K., i tu u nas w PL tak w ''koło komina"" lub tam jak do pracy jeździsz, porównamy:wink:

Opublikowano

FISa mam mniej więcej skalibrowanego z realnym spalaniem sprawdzonym na dystrybutorze - zalewałem po samą szyję przy testowaniu spalania. Po mieście nie ważne jak bym jej w piz*e wstawiał, to 10 litrów nie chce przekroczyć. Na trasie PL-UK załadowana tak, że 1BE siedziało praktycznie tak jak teraz na gwincie, czyli opona na równo z nadkolem, to mi zjadła przy prędkościach 160-180 niecałe 8 litrów na stówkę, bodajże 7,6 tam wyszło. UK-PL wracałem na pusto prędkości 180-200 cały czas, miejscami 240 no i Francja i Belgia na ograniczenia uważałem, Niemcy robiłem w nocy, więc miałem wyjebane, no to mi spaliła............. średnio 6,3. Szwagier jechał ze mną, 7 razy obliczał, bo myślał, że mu źle wychodzi i sam nie dowierzał. Ja z resztą też, ale tak wyszło. Oczywiście powiem otwarcie, że paliwo PL a D czy UK no to różnica jest kolosalna... A w koło komina jak jeżdżę, no to tak prawdę mówiąc 60% trasa, 40% miasto mi wychodzi w koło komina, no to wychodzi w granicach 7,0-7,4 max. Nie oszukujmy się, silnik zdrowy, na bieżąco serwisowany i dbany jak należy i zgodnie z sztuką, to wiesz jak jest i wiesz co masz, pewnie u Ciebie to samo wychodzi, ewentualnie nie wielkie różnice, bo widzę, że też masz pojęcie jak się tym silnikiem zajmować i opiekować. Jak widzisz po cyfrach nogę mam ciężką :wink: a przy okazji tych, którzy piszą legendy o spalaniu 2,5V6TDI w trasie 10 litrów i w mieście 14-16 serdecznie pozdrawiam - potwierdzam takie spalanie w A6C5 w quattro z multitroniciem przy pełnym piz*owaniu non stop, czyli multi praktycznie cały czas na 3,5-4k rpm, bo z tipem to w 12 litrach się zamknie w mieście :hi:jeśli w A4B5 takie spalanie się pojawi, to wiedz, że coś się dzieje... :decayed:

Opublikowano
a przy okazji tych, którzy piszą legendy o spalaniu 2,5V6TDI w trasie 10 litrów i w mieście 14-16 serdecznie pozdrawiam - potwierdzam takie spalanie w A6C5 w quattro z multitroniciem przy pełnym piz*owaniu non stop, :decayed:

Małe sprostowanie, multitronic nie był zestawiany z quattro.

Opublikowano

Przepraszam moje niedopatrzenie - ale multi w takich cyfrach właśnie oscylował, bo tam jak wjebałeś na obroty, to trzymał cały czas.

Opublikowano
FISa mam mniej więcej skalibrowanego z realnym spalaniem sprawdzonym na dystrybutorze - zalewałem po samą szyję przy testowaniu spalania. Po mieście nie ważne jak bym jej w piz*e wstawiał, to 10 litrów nie chce przekroczyć. Na trasie PL-UK załadowana tak, że 1BE siedziało praktycznie tak jak teraz na gwincie, czyli opona na równo z nadkolem, to mi zjadła przy prędkościach 160-180 niecałe 8 litrów na stówkę, bodajże 7,6 tam wyszło. UK-PL wracałem na pusto prędkości 180-200 cały czas, miejscami 240 no i Francja i Belgia na ograniczenia uważałem, Niemcy robiłem w nocy, więc miałem wyjebane, no to mi spaliła............. średnio 6,3. Szwagier jechał ze mną, 7 razy obliczał, bo myślał, że mu źle wychodzi i sam nie dowierzał. Ja z resztą też, ale tak wyszło. Oczywiście powiem otwarcie, że paliwo PL a D czy UK no to różnica jest kolosalna... A w koło komina jak jeżdżę, no to tak prawdę mówiąc 60% trasa, 40% miasto mi wychodzi w koło komina, no to wychodzi w granicach 7,0-7,4 max. Nie oszukujmy się, silnik zdrowy, na bieżąco serwisowany i dbany jak należy i zgodnie z sztuką, to wiesz jak jest i wiesz co masz, pewnie u Ciebie to samo wychodzi, ewentualnie nie wielkie różnice, bo widzę, że też masz pojęcie jak się tym silnikiem zajmować i opiekować. Jak widzisz po cyfrach nogę mam ciężką :wink: a przy okazji tych, którzy piszą legendy o spalaniu 2,5V6TDI w trasie 10 litrów i w mieście 14-16 serdecznie pozdrawiam - potwierdzam takie spalanie w A6C5 w quattro z multitroniciem przy pełnym piz*owaniu non stop, czyli multi praktycznie cały czas na 3,5-4k rpm, bo z tipem to w 12 litrach się zamknie w mieście :hi:jeśli w A4B5 takie spalanie się pojawi, to wiedz, że coś się dzieje... :decayed:

czyli coś się u mnie dzieje :eusathink::decayed:

Opublikowano

Miałem na myśli ośkę w manualu :wink: przy "naszej" jeździe powinno Ci wychodzić na trasie 8-9 przy spokojnej w porywach do 10 litrów, a w mieście w 13 się musisz zamknąć, ale to przy bucie.

Opublikowano

mi w mieście pali mniej jak w trasie :polew: (11/14)

.........................

przy "naszej" jeździe :wink::decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...