mirrekw Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Witam, zgasł mi samochód w trakcie jazdy i już nie odpala. Brak błedów na kompie. Czy padnięte pompki zawsze wywalają błedy?
Sztomel Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Brak błędów tylko w sterowniku silnika czy po skanowaniu wszystkich sterowników ?
mirrekw Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 Sprawdzałem w silniku i w immo. Brak błedów
DeeJay_Kill Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Może nie będzie to brawurowa porada, ale zakładam, że bezpieczniki sprawdzone i paliwo bezproblemowo dochodzi do magistrali pompowtrysków?
Musashi Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 pompa spietrzajaca podaje paliwo? czym sprawdzane bledy? nie wszystkie fejsy odczytuja prawidlowo.
Sztomel Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Zacznij od pełnego skanu auta. Jeśli podejrzanym będzie przekaźnik zasilający zestyk zasilania napięciowego "30" to przynajmniej w sterowniku ABS powinien być zapisany błąd świadczący o braku komunikacji ze sterownikiem silnika a wtedy do sprawdzenia przekaźnik zasilający sterownik silnika. Jeśli takowego błędu nie będzie to układ paliwowy na pierwszy ogień do sprawdzenia bo nie pada ot tak sobie od razu sterowanie elektryczne wszystkich pompowtryskiwaczy by nie widział tego sterownik silnika.
mirrekw Opublikowano 15 Września 2011 Autor Opublikowano 15 Września 2011 Błedy sprawdzone vagcanpro. W żadnym sterowniku błedów niema. Przy probie krecenia silnik wogóle nie zapala, tylko się telepie tak w okolicach drugiej kreski na obrotomierzu. Jak sprawdzić układ paliwowy? Po odpieciu powrotu z filtra po przekreceniu kluczyka paliwo przez chwile się sączy.
Musashi Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Błedy sprawdzone vagcanpro. W żadnym sterowniku błedów niema. Przy probie krecenia silnik wogóle nie zapala, tylko się telepie tak w okolicach drugiej kreski na obrotomierzu. Jak sprawdzić układ paliwowy? Po odpieciu powrotu z filtra po przekreceniu kluczyka paliwo przez chwile się sączy. tyle ze jezeli paliwo w momencie rozruchu rowniez tylko sie saczy. nie ma szans na uruchomienie silnika. czyli tak jak pisalem, szukalbym problemow w ukladzie paliwowym. jezeli nie ma bledow, tzn ze do wtryskow nie dociera paliwo. zacznij od pompy mozna ja podpiac na krotko i sprawdzic czy wogole pompuje. najlepiej podpiac zasilanie na krotko. usuwajac bezpiecznik, i podajac +12V w jeden z jego pinow. nie zrob zwarcia. z tym ze fakt pompowania paliwa przez pompe rowniez nie przesadzi o jej sprawnosci. ale moze wskazac jej usterke gdy paliwo sie wogole nie pojawi. aaaaaaaa, i mialem przypadek, gdy VCDS nie wykazal bledu w ECU, a inny fejs go odczytal.
mirrekw Opublikowano 15 Września 2011 Autor Opublikowano 15 Września 2011 Uruchomiłem na krótko. Przed filtrem jest ok, na wyjsciu z filtra w kierunku silnika też. Natomiast na powrocie do baku od filtra ( za tą plastikowa złączką) saczy sie słabawo. Niewiem czy tak ma być
Musashi Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 no to podepnij pompe krotko i wtedy spróbuj uruchomic silnik.
Yoghurt Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 w zwiazku z tym, ze to BRD to moze jednak wtryski. sprawdz czy ruszy wypinajac po kolei po jednym wtrysku
yaboo Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 w zwiazku z tym, ze to BRD to moze jednak wtryski. sprawdz czy ruszy wypinajac po kolei po jednym wtrysku kolega miał podobny problem z tym że w passacie B6 z wtryskami siemensa wiec te same co w BRD, padła cewka w jednym i auto zgasło nie było możliwości odpalenia, odpinając po kolei wtyczki doszliśmy, że padniety wtrysk nie pozwala na uruchomienie silnika, po odpięciu wtyki z uszkodzonego odpalił na 3 garach.
Musashi Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 w zwiazku z tym, ze to BRD to moze jednak wtryski. sprawdz czy ruszy wypinajac po kolei po jednym wtrysku kolega miał podobny problem z tym że w passacie B6 z wtryskami siemensa wiec te same co w BRD, padła cewka w jednym i auto zgasło nie było możliwości odpalenia, odpinając po kolei wtyczki doszliśmy, że padniety wtrysk nie pozwala na uruchomienie silnika, po odpięciu wtyki z uszkodzonego odpalił na 3 garach. tyle, ze w takiej sytuacji powinen byc zapisany blad w ECU.
jacek666b Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 U mnie padła pompka wtryskowa, też nie chciał odpalić, na Vagu błąd nastawnika dawki paliwa.
Musashi Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 kolega widzial o jakim silniku jest watek? przeciez ten silnik nie ma pompy wtryskowej tylko pompowtryskiwacze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się