Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Rdza na audi a4 b6? czyżby bite?


frytz

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Panowie mam pytanie. Kupiłem rok temu a4 b6 z włoch i dzis zauwazyłem że na tylnym blotniku przy rancie są 2 małe kropki rdzy ( 1,5mm średnicy) jest też kropka po tej samej stronie ale u góry gdzie błotnik spotyka się z tą blachą nad drzwiami czyli w miejscu gdzie wspawuje sie błotnik. Błotnik o którym pisze ma w paru miejsach lekkie rysy i ze 2 odpryski więc nie wygląda na świeżo malowany. zderzaki jak na włocha porysowane ale auto generalnie zadbane

Samochód był sprawdzany przed zakupem czujnikiem lakieru i wyszło że cały lakier org. Moje pytanie:

- czy ktoś mógł tak wspawać błotnik że oszukał czujnik lakieru?

- czy możliwe by na 7 letnim aucie które słynie z super blach, zakładając że jednak lakier jest oryginalny może pojawić się rdza? dziwi mnie to jako że auto żony opel corsa C ma 8 lat i grama rdzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem w poprzednim audi tez odprysk na masce rdza byla w punkcie uderzenia i to wszystko przejezdzilem 3 zimy i nic nie poszlo dalej, lakier tez sprawdzany czujnikiem, pozniej mialem mercedesa w210 w nim ciezko bylo znalezc miejsce bez rdzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum, temat opisywany zazwyczaj rdzewieją ranty odbite kamieniami lub szerokim kapciem oraz od szmacianych nadkoli tez się przeciera i wyłazi ruda na błotnikach. KOledzy na forum piszą że mają lakier ori a niestety rdzewieje, czasy audi 80 z super blachami odeszły w .........

PS. Dowiedz się ile ocynku ma nowe a4 b8 to się mocno ździwisz :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem że auta które są produkowane na włochy etc. czyli kraje gdzie jest mało opadów i wysokie temperatury to karoseria jest inaczej zabezpieczana niż na auta które np idą do Niemiec czy Holandii gdzie opadów i wilgotność jest dużo większa... Ile jest w tym prawdy to nie wiem ale słyszałem to od kilku osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiedz na pytanie czy mogło być coś naprawiane i czujnik tego nie pokaże: TAK i to idzie zrobić bez większych problemów :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem tego opelka Corsy -bez rdzy, weź go dobrze obejrzyj najpierw nie tylko w grubsza z zewnątrz.

Tam wszystko rdzewieje jak w półrocznych fiatach. - autentyczny przypadek :polew:

Kolega z pracy kupił punto i po pół roku mu malują na gwarancji i jeździ autem zastępczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasy audi 80 z super blachami odeszły w ......... :kwasny:

Wiem coś o tym sam miałem B3 :good: Auto nie dozdarcia :thumbup:

A jak to auto z włoch to nie liczyłbym, że auto nigdy nie było bite, poprawiane, przerysowane :cool1: Tam jeżdżą jak poj...by i takie żeczy to codzienność :decayed: Mam tam rodzine, ale nigdy nie jeżdże tam autem :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasy audi 80 z super blachami odeszły w ......... :kwasny:

Wiem coś o tym sam miałem B3 :good: Auto nie dozdarcia :thumbup:

A jak to auto z włoch to nie liczyłbym, że auto nigdy nie było bite, poprawiane, przerysowane :cool1: Tam jeżdżą jak poj...by i takie żeczy to codzienność :decayed: Mam tam rodzine, ale nigdy nie jeżdże tam autem :polew:

B3 nawet nieźle sie trzymały ale dopiero w B4 audi wprowadziło ocynk i tam jak nie udeżyłeś to nie miało prawa zjeść blachy miałem taką 80 B4 TDI miała 15 lat a blacha jak z fabryki to było auto gdyby nie ciul który mi wymusił i mój i jedo samochód poszedł do nieba pewnie bym nią jeszcze jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B3 nawet nieźle sie trzymały ale dopiero w B4 audi wprowadziło ocynk

Coś Ci się chyba pomyliło ocynk był już pod koniec B-2. W B-4 rdzewiały tylnie klapy w kombi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sie trzymają klapy w B6 ? Nie ma już tego problemu ?

U mnie po uderzeniu drobnym kamyczkiem jest biała kropeczka, prawdopodobnie zdarty lakier razem z ocynkiem i zaczyna mi w tym miejscu puchnąć od spodu lakier. :confused4:

Jak można dostać kamykiem w tył klapy ? Widocznie można...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B3 nawet nieźle sie trzymały ale dopiero w B4 audi wprowadziło ocynk

Coś Ci się chyba pomyliło ocynk był już pod koniec B-2. W B-4 rdzewiały tylnie klapy w kombi. :)

Dokładnie kolego :polew: miałem drzwi wgniecione i lakier zdarty do blachy i rok tak jeździłem, a na drzwiach był tylko lekki rudy nalot :cool1: :gwizdanie:

To była moja pierwsza fura z której byłem dumny :naughty:[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:07_________________________________________________

A jak sie trzymają klapy w B6 ? Nie ma już tego problemu ?

U mnie po uderzeniu drobnym kamyczkiem jest biała kropeczka, prawdopodobnie zdarty lakier razem z ocynkiem i zaczyna mi w tym miejscu puchnąć od spodu lakier. :confused4:

Jak można dostać kamykiem w tył klapy ? Widocznie można...

Jak po małym odprysku może Ci puchnąć lakiek kolego :cool1:

Jak puchnie to znaczy, że ktoś malował i albo źle odtłuścił albo nie użył podkładu w ramach oszczędności lub nałożył za dużo warstw szpachli :thumbdown:[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:10_________________________________________________A przyjeb.....na w tył klapa (czyt. uderzenie w znak drogowy lub inny słupek) to już klasyk :polew: :polew: :polew:

Po zderzaku nie widać bo się odkształca, a z klapą potem się dzieją takie cuda :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

Panowie mam pytanie. Kupiłem rok temu a4 b6 z włoch i dzis zauwazyłem że na tylnym blotniku przy rancie są 2 małe kropki rdzy ( 1,5mm średnicy) jest też kropka po tej samej stronie ale u góry gdzie błotnik spotyka się z tą blachą nad drzwiami czyli w miejscu gdzie wspawuje sie błotnik. Błotnik o którym pisze ma w paru miejsach lekkie rysy i ze 2 odpryski więc nie wygląda na świeżo malowany. zderzaki jak na włocha porysowane ale auto generalnie zadbane

Samochód był sprawdzany przed zakupem czujnikiem lakieru i wyszło że cały lakier org. Moje pytanie:

- czy ktoś mógł tak wspawać błotnik że oszukał czujnik lakieru?

- czy możliwe by na 7 letnim aucie które słynie z super blach, zakładając że jednak lakier jest oryginalny może pojawić się rdza? dziwi mnie to jako że auto żony opel corsa C ma 8 lat i grama rdzy

Kolego ja bym sie nie przejmowal jezdzil i po zimie (albo w trakcie) skontroluj czy jest wieksze i czy puchnie czy tylko w miejscu otarcia widac rdze? ja mialem w poprzednim b6 2001r delikatnie na zewnatrz blotnika tyl po delikatnym przetarciu oznaki rdzy ale zupelnie nie byly podatne nawet na nasza zimowa sol :P nic sie z tym nie dzialo po jakims czasie tylko delikatnie to pedzelkiem z ORI ASO farbka zatuszowalem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez ma a4 b6 i mam rdze na przednim prawym blotniku i sprowadzone z belgi czujniki nic nie wykazaly ze walone wiec dzis zdjolem zakola i zobaczylem

ze nie wiadomo skad w niekrorych miejscach nabite bylo blota piachu i sosnowych kolek a wiadomo ze piach i wilgoc wiec na zaden ocynk na duzszą mete nie wytrzyma zciąglem profilaktycznie i lewy ale tam jak mowka nic nie bylo,wiec proponuje zajrzyj pod spod pod zakole.Pozdrawiam Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak po małym odprysku może Ci puchnąć lakiek kolego :cool1:

Jak puchnie to znaczy, że ktoś malował i albo źle odtłuścił albo nie użył podkładu w ramach oszczędności lub nałożył za dużo warstw szpachli :thumbdown:[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:10_________________________________________________A przyjeb.....na w tył klapa (czyt. uderzenie w znak drogowy lub inny słupek) to już klasyk :polew: :polew: :polew:

Po zderzaku nie widać bo się odkształca, a z klapą potem się dzieją takie cuda :rolleyes:

Kolego a czy myślisz że ja taki głupi jestem ? 4 miesiące szukałem auta bezwypadkowego i myślisz że po dzwonie bym kupił ?

Czy ze szpachlą ? Auto było wielokrotnie sprawdzane nie tylko przeze mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja też zakupiłem a4 i mierzone było czujnikiem wszystko tak jak trzeba niby,ale już zauważyłem bombla na klapie. Ogólnie mówiąc miałem b3 23 latnia audika ale lepiej się trzymała niż te nowe,to były auta nie do zdarcia :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sie trzymają klapy w B6 ? Nie ma już tego problemu ?

U mnie po uderzeniu drobnym kamyczkiem jest biała kropeczka, prawdopodobnie zdarty lakier razem z ocynkiem i zaczyna mi w tym miejscu puchnąć od spodu lakier. :confused4:

Jak można dostać kamykiem w tył klapy ? Widocznie można...

to raczej nie zaden kamien - u mnie po prawej stronie rejestracji we wnece jest maly pecherz

U kolegi jest to samo a miejsce tez prawie to samo ..avant b6 2004 rok

Pare dni temu zauwazylem ze zaczynaja sie robic pecherze wokol 3 swiatla STOP w ori dokladce na klapie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...