danu44 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Witam kolegow Zglaszam sie ponownie z nowo zrobionymi logami. Jak narazie mam tylko statyczne, jutro postaram sie dodac rowniez dynamiczne. Jestem po sprawdzeniu rozrzadu, na blokadach i znakach. Rozrzad jest ustawiony dobrze. Ustawilam rowniez kat wtrysku na pompie. Bylo 0 teraz jest ok.50 Prosze o analize logow i powiedzenie czy sa dobrze zrobione lub czy nalezalo by cos poprawic. Serdecznie dziekuje Pozdrawiam BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57835.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57836.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57833.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57834.html MB - statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57843.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57841.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57838.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57839.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57842.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57840.html
anderllh Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 przepływomierz mało mierzy na jałowym, zobaczymy jak z jego kondycją wyjdzie w dynamicznych. tak to wszystko ok
danu44 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Jutro zrobie dynamiczne, dzis sie nie dalo. Jesli przeplywomierz malo mierzy, to jaka moze byc przyczyna (uszkodzony, brudny) i jaki skutek, czy np. brak mocy? Filtr powietrza jest nowy z Knecht.
anderllh Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Jesli przeplywomierz malo mierzy, to jaka moze byc przyczyna (uszkodzony, brudny) i jaki skutek, czy np. brak mocy? Logi statyczne dają jedynie taką sugestię, natomiast wszystko wyjdzie w logach dynamicznych (nie ma co się martwić na zapas) :>
Lishoo Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Panowie, przepływka źle nie mierzy, tylko popatrzcie na obroty biegu jałowego, 819 u mnie przy takich obrotach to było by gorzej jak w traktorze , niech sobie kolega podniesie przynajmniej do tych 861 które powinny być i w grupie 003 będzie wszystko jak należy. Zastanawia mnie jednak grupa 004BS czy trochę zaworek się nie zacina czy coś, wydaje mi się jakby strasznie długo ustawiał wymagany kąt... ale sam nie wiem
bartek1605 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 to jest automat i obr. na jałowym są dobre jeżeli już to koleżanka
danu44 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 to jest automat i obr. na jałowym są dobre Dokladnie, to jest automat i tak ma byc 819. Kat wtrysku jest moze tylko troszke zawczesny, gdyz dla automatu powinno to miescic sie w granicach 39-44. Ale nie jest calkiem zle. [br]Dopisany: 22 Wrzesień 2011, 09:21_________________________________________________ jeżeli już to koleżanka Dziekuje Bartku...
przemik Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 przepływomierz mało mierzy na jałowym, Coraz fajniejsze stwierdzenia mozna znalezc na tym forum...
danu44 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Witaj moderatorze... Wiem ze jestes super fachowiec, czytalam Twoje wypowiedzi i tu i tam (inne forum). Uwazasz ze jest wszystko ok...? Pozdrawiam ps. a 6.1 HEMI, tez bym chciala miec... :>
anderllh Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 przepływomierz mało mierzy na jałowym, Coraz fajniejsze stwierdzenia mozna znalezc na tym forum... nie wiem czemu Cię to dziwi kolego, ale ~370mg/s przy zamkniętym EGR to mało czekamy na dynamiczne.
spanky Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 no mierzy malo , teraz kwestia czy to jego wina czy EGR-u ...
danu44 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Witam A oto moje logi dynamiczne. Gaz naciskalam mocno ale z wyczuciem zeby automat mi nie zredukowal do 1 biegu. Mam nadzieje ze wyszlo dobrze i obejdzie sie bez poprawek. Prosze o analize. MB - dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57983.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57982.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57979.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57980.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57981.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57984.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/db_57978.html
vauxhall95 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 niestety musisz poprawic,mialas rowne 50% wcisnietego gazu,potrzeba 100.Pozdrawiam
przemik Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Superfachowców to Ci u nas dostatek Zresztą sama widzisz po podpisach ... sami diagności i tjunerzy się tu kręcą Ale do rzeczy. Logu dynamiczne bedziesz musiała poprawić. Co do statycznych nie mam zastrzezeń. Pozdrawiam serdecznie
lukjar7 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Superfachowców to Ci u nas dostatek Zresztą sama widzisz po podpisach ... sami diagności i tjunerzy się tu kręcą Ale do rzeczy. Logu dynamiczne bedziesz musiała poprawić. Co do statycznych nie mam zastrzezeń. Pozdrawiam serdecznie Fora mają to do siebie, że na początku pomagają, a potem się wymądrzają
danu44 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 niestety musisz poprawic,mialas rowne 50% wcisnietego gazu,potrzeba 100.Pozdrawiam Oczywiscie jutro sprobuje znowu, ale... nie wiem czy mi sie uda. To jest automat i nie jest latwo wyczuc w nodze ile gazu jest dodane, 50 czy 100 % Choc 100 % gazu mysle ze nie moge dodac gdyz przelaczy mi na 1 bieg. Tak mysle, nigdy czegos podobnego nie robilam. Sprobuje jutro, ale boje sie ze tym razem bede musiala sie podac. Dziekuje za porady Pozdrawiam
Lishoo Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 to jest automat i obr. na jałowym są dobre Dokladnie, to jest automat i tak ma byc 819. Kat wtrysku jest moze tylko troszke zawczesny, gdyz dla automatu powinno to miescic sie w granicach 39-44. Ale nie jest calkiem zle. Hej, a skąd macie taką informacje? ja cały czas myślałem że dla automatu tak samo jak dla manuala powinno być 49 i 861obr/min :| jak macie to podajcie jakiegoś linka albo napiszcie gdzie można znaleźć tę informację, będę wdzięczny nie wiem czemu Cię to dziwi kolego, ale ~370mg/s przy zamkniętym EGR to mało czekamy na dynamiczne. Kolego to nie jest ~370mg/s tylko około ~370mg/suw, a to jest różnica niestety musisz poprawic,mialas rowne 50% wcisnietego gazu,potrzeba 100.Pozdrawiam Ja też mam automat i trzeba wyczuć gdzie jest to 100% najlepiej na zgaszonym silniku wciśnij gaz do podłogi, i jak troszkę mocniej dociśniesz to powinnaś wyczuć kickdown, więc bez obawy trzeba po prostu z wyczuciem do podłogi wcisnąć gaz jeżeli zrobisz to za szybko to komputer zrzuci na niższy bieg bez kickdownu... Poza tym w 4-ro biegowym automacie najlepiej robi się logi na 2-gim biegu a nie jak w manualu na 3-cim, ja robię tak że zatrzymuje auto, blokuje na drugim biegu i powoli ruszam, kiedy auto wrzuci 2-gi bieg to wtedy gaz do podłogi ale nie gwałtownie, jak koncze pomiar to zbijam blokadę na 3 żeby nie męczyć autka
danu44 Opublikowano 23 Września 2011 Autor Opublikowano 23 Września 2011 Hej, a skąd macie taką informacje? ja cały czas myślałem że dla automatu tak samo jak dla manuala powinno być 49 i 861obr/min :| jak macie to podajcie jakiegoś linka albo napiszcie gdzie można znaleźć tę informację, będę wdzięczny Po pierwsze jak swiat swiatem to automat mial u mnie obroty 39 lub 819. A i kat wtrysku byl zawsze 42-44 Tak mialam zawsze i autko chodzilo super. Gdzies to ma zakodowane ale nie wiem gdzie. Zwroc uwage ze pisze do Ciebie kobieta wiec fachowcem nie jestem. Pisze tylko co jest u mnie. Jesli chcesz wiecej wiedziec pytaj kolege ciahciah. Dziekuje za porade jak to zrobic z pedalem gazu. Bede probowala. Mam nadzieje ze nie rozleci mi sie silnik albo skrzynia. Pozdrawiam ps. teraz jest kat ok. 50 i powiem ze silnik pracuje troszeczke jak by twardziej, niz przedtem. Ale zle nie jest, zapala od dotkniecia kluczyka.
Lishoo Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Ja też ustawiłem kąt statyczny około 50 i właśnie cały czas mam wrażenie że chodzi troszkę twardziej niż u szwagra który ma manual, ale nie podejżewałem że w automacie trzeba troszkę inny kąt ustawiać, dlatego mnie to zaciekawiło PS. przeczytaj sobie jeszcze raz mój post bo edytowałem go w momencie kiedy ty napisałaś swój Aha rozumiem też że przepływkę masz Boscha a nie Pierburga? faktycznie chyba troszkę obcina sądząc po logach, ale wszystko będzie widać dopiero z gazem w podłogę
danu44 Opublikowano 24 Września 2011 Autor Opublikowano 24 Września 2011 Witam Automat fajna sprawa do jazdy, szczegolnie dla kobiety. Ale robienie logow dynamicznych to juz tragedia... Nawet na biegu 2 przy zbyt mocnym dodaniu gazu przerzuca na bieg 3. Nalezy bardzo delikatnie (ale jednak stanowczo) dodawac gaz. Problem w tym, ze nalezy osiagnac 100% nacisku. A nie jest to wcale takie latwe. A wrecz nie mozliwe, gdyz przy pedale wcisnietym prawie do podlogi silnik osiaga 5000 obrotow na 2 biegu i ok. 120 km na godzine. O ile wczesniej nie przerzuci na 3 bieg. Zrobilam kilkanascie prob i efekt nie byl zabardzo zadawalajacy. Podaje 3 logi (z kilkunastu) grupy 010 jesli koledzy uznaja, ze jest to wystarczajace zrobie reszte. Prosze o ocene, i dziekuje. Pozdrawiam Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_58305.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_58306.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_58307.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się