vauxhall95 Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 niestety prob bedzie ciag dalszy.Zobacz w grupie 10 ostatnia kolumna powinno byc ciagle 100%.pozdrawiam
PAWEL69 Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 niestety prob bedzie ciag dalszy.Zobacz w grupie 10 ostatnia kolumna powinno byc ciagle 100%.pozdrawiam Ja myślę że nie osiągnie 100% dopuki nie pokręci śrubką automaty tak mają :> Pozdrawiam Paweł Dla wiedzy koleżanki skrzynia AG4 a taką posiadasz,wpinasz 2 na wybieraku i nie ma możliwości żeby skrzynia wbiła 3 Zapnij 2 i pedał w podłogę od samego dołu takie logi coś powiedzą. teraz jest kat ok. 50 i powiem ze silnik pracuje troszeczke jak by twardziej, niz przedtem. Ale zle nie jest, zapala od dotkniecia kluczyka. normalny objaw,jak ustawisz pod 60 będzie jeszcze głośniej
danu44 Opublikowano 24 Września 2011 Autor Opublikowano 24 Września 2011 Ja myślę że nie osiągnie 100% dopuki nie pokręci śrubką automaty tak mają :> Pozdrawiam Paweł Wybacz ale co i gdzie mam pokrecic? Az tak dobrze sie na tym nie znam. I tak jak pisalam wczesniej...te 99% ktore mam (chwilowo, a nie ciagle) w logu uzyskalam przy 5000 obrotow silnika, wiec to chyba troche za duzo jak na ten silnik no i automat na drugim biegu. Gdzies czytalam chyba kolega ciahciah pisal ze nalezy logowac maksymalnie do 4200. Wiec przy tych obrotach nigdy nie osiagne 100% pedalu gazu, maksymalnie co to 60%. Zaczynam podejrzewac ze automatem nie mozna bawic sie w logi dynamiczne. Tym bardziej jesli autko nie jest juz nowe i silnik ma lekko 400 tys. kilometrow. Pozdrawiam
vauxhall95 Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 niestety prob bedzie ciag dalszy.Zobacz w grupie 10 ostatnia kolumna powinno byc ciagle 100%.pozdrawiam Ja myślę że nie osiągnie 100% dopuki nie pokręci śrubką automaty tak mają :> Pozdrawiam Paweł Dla wiedzy koleżanki skrzynia AG4 a taką posiadasz,wpinasz 2 na wybieraku i nie ma możliwości żeby skrzynia wbiła 3 Zapnij 2 i pedał w podłogę od samego dołu takie logi coś powiedzą. teraz jest kat ok. 50 i powiem ze silnik pracuje troszeczke jak by twardziej, niz przedtem. Ale zle nie jest, zapala od dotkniecia kluczyka. normalny objaw,jak ustawisz pod 60 będzie jeszcze głośniej Paweł zartujesz chyba co? Normalnie 100% automat lapie Dla pewnosci DANA:na zaplonie wlacz grupe 010 i wcisnij gaz do oporu zobaczymy czy bedzie 100%.Pozdrawiam Aha bo wydaje mi sie ze troszeczke nie rozumiesz % wcisnietego gazu nie zalezy od obrotow Jak wcisniesz gaz na 70% on tez dokreci sie do 5000,ale dluzej niz nacisnalabys na max gaz.
danu44 Opublikowano 25 Września 2011 Autor Opublikowano 25 Września 2011 Aha, no wlasnie cos chyba nie rozumiem i robie zle... Ale sprobuje jeszcze raz. Dziekuje, milej niedzieli..
Lishoo Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Hehe właśnie chodzi o to że po prostu pedał gazu musi być wciśnięty w podłogę żeby był na 100% (zaraz nad pstryczkiem kickdown) i wcale nie musisz ciągnąć autka pod 5000, zwykle logi wystarczają do 4200. Tak jak koledzy piszą dzwignie zmiany biegów, ustaw sobie na pozycji oznaczonej "2" oznacza to że automat może używać wtedy tylko biegów 1 i 2, nie wrzuci wtedy biegu 3 nawet jak będzie 7000obr/min I tak jak kolega wyżej pisał, podepnij sobie VAGa na zapołonie czyli na zgaszonym silniku i ustaw sobie np grupe 010 i wciskaj pedał gazu i ostatnia kolumna powinna pokazywać 100% kiedy masz gaz w podłogę, gdy będzie to np. 60% to coś jest nie tak
danu44 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 Witam Niestety ale rece juz mi opadaja... Nie jestesm w stanie osiagnac 100% pedalu gazu, w jezdzie. Przeciesz to powinno byc takie proste, a jednak nie jest. W ostatnich dniach probowalam kilka razy i nic z tego. Zmienilam nawet 3 razy kierowce i zakazdym razem jest ten sam wynik. Auto przy 50% pedalu gazu dochodzi do ponad 4000 obrotow, oczywiscie na 2 biegu, a gdzie reszta czyli drugie 50% Zrobilam probe dynamiczna w grupie 002 ktora jest normalnie nie potrzebna. Ale tu widac obroty silnika i polozenie pedalu gazu procentowe. Natomiast sugerujac sie wskazowkami kolegow sprobowalam tylko na wlaczonym zaplonie w MB grupa 010 i jesli pedal gazu jest prawie na podlodze to mam 100%. Natomiast jesli zapale silnik to w 010 przy dodaniu gazu na P przy polozeniu pedalu gazu ok.60% obroty silnika dochodza do 5000. No nie wiem co moglabym wiecej powiedziec, jestem poprostu juz zrezygnowana. Dziekuje i pozdrawiam. Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/db_58628.html
PAWEL69 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Witam Koleżanko Czy log robiłaś na drugim biegu Jeżeli tak to Moje przypuszczenia i sugestie się potwierdzają Paweł żartujesz chyba co? Normalnie 100% automat alpie No chyba jednak nie Pozdrawiam serdecznie Paweł Dla pewności zrób jeszcze to o co prosił Patryk log grupy 010 tylko na zapłonie z wciśniętym pedałem gazu do oporu( nie uruchamiaj silnika log grupy 010 dynamiczny tylko ustaw manetkę wybieraka w poz.2 wcisnij pedał do podłogi
danu44 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 Hip,hip...hura, chyba mi sie jednak udalo... :> Naprawde nie jest to latwo w automacie zrobic, ale prosze o ocene. Narazie tylko grupa 010, jutro postaram sie zrobic reszte. Ale mysle ze wlasnie ta grupa 010 jest najwazniesza. Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_58633.html ps.logowalam od 2000 do 4500 trwalo to zaledwie 7 sekund.
PAWEL69 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Hip,hip...hura, chyba mi sie jednak udalo... :> Naprawde nie jest to latwo w automacie zrobic, ale prosze o ocene. Narazie tylko grupa 010, jutro postaram sie zrobic reszte. Ale mysle ze wlasnie ta grupa 010 jest najwazniesza. Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_58633.html Brawo To teraz zrób komplet dyn. 000 001 003 008 011 Pozdrawiam i powodzenia
danu44 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 Brawo To teraz zrób komplet Teraz to musze zajac sie domem. Bo z powodu tych logow to juz mnie eksmisja czeka. Pozdrawiam Dana
Lishoo Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Hehe no to ładnie przynajmniej mieszkając w samochdzie miałabyś więcej czasu na zrobienie logów A tak serio to przepływka chyba troszkę słabo mierzy ;> profilaktycznie można by ją wyczyścić jak nie była czyszczona, no i potrzebna grupa 003 żeby ją dokładnie ocenić.. W każdym razie co zrobiłaś że udało Ci się teraz zrobić log tak jak trzeba?
przemik Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Nic nie rob w samochodzie poki nie wykonasz logow.
danu44 Opublikowano 28 Września 2011 Autor Opublikowano 28 Września 2011 Witam W każdym razie co zrobiłaś że udało Ci się teraz zrobić log tak jak trzeba? Hihihi... poszlam na calosc... Ale powaznie. Ćwiczenia czynią mistrza... Czyli nie dodawac gazu, ale go dac... Powiem prawde ze wczesniej sie balam, ale determinacja zwyciezyla. Nic nie rob w samochodzie poki nie wykonasz logow. No cos Ty moderatorze, nic nie zrobie. Nawet nie wiem co, dopóki mi nie powiecie. A nawet jak bede wiedziala ze np. turbo do wymiany!!! to i tak nie zrobie. Dlaczego, bo w ostatnich miesiacach poplynelam mocno finansowo. Wymiana rozrzadu, przestawianie pompy raz w lewo raz w prawo. No i kupilam laptopa specjalnie do logow. Ale bede bardzo wdzieczna wszystkim kolegom za ocene co tam w tej mojej Auduni "piszczy" Serdecznie pozdrawiam ps. popoludniu postaram sie zrobic logi. Ps. loguje od 2000 do 4200 czy tak? Gaz na 100% ? Czy normalne rozpedzanie? Oraz grupy 000,001,003,008,011 czy 004 tez?
przemik Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Logujesz od 1500 do 4200... 001,003,004,008,010 i 011
danu44 Opublikowano 28 Września 2011 Autor Opublikowano 28 Września 2011 Przemku od 1500 nie dam rady. Automat przerzuca dopiero w okolicach 1800-1900 z 1 na 2 bieg. Nawet jak jest tylko 2 wlaczone. Mysle ze rozumiesz co mam na mysli? I wtenczas moge dac pelny gaz. Robic jeszcze raz 010?
przemik Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Tak zrob. Jesli chodzi o zakres obrotów - i tak da nam to poglad na sprawe.
danu44 Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Sorry, dzisiaj nie dam rade zrobic logow... Mysle ze jutro juz beda. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2011, 17:49_________________________________________________Witam i przepraszam za tak dluga nieobecnosc... Dzis zrobilam logi, prosze o ocene... Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59024.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59022.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59021.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59025.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59020.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59023.html Pozdrawiam Dana ps. poniewaz robilam 2 razy, wklejam i te druga jazde, moze bedzie pomocna. Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59028.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59031.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59027.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59030.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/db_59029.html
ciahciah Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 masz nieszczelność w dolocie, należy całe o rurowanie turbo-intercooler-kolektor ssący przejrzeć pod kątem spoceń olejem, spocenie oznacza nieszczelności którą trzeba zlikwidować jak zlikwidujesz nieszczelność wykonaj ponownie logi dynamiczne bo podejrzewam że katalizator jest nie drożny albo układ podciśnieniowy nie szczelny
danu44 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 Witam Dziekuje Damian za ocene, czyli jednak niestety cos jest nie tak. Szkoda. No to mnie zalamales. Wiesz dlaczego? Bo jak pojade do jakiegokolwiek warsztatu i powiem zeby mi sprawdzili uklad dolotowy, to sie mnie zapytaja, a co sie dzieje? A jak powiem ze nic tylko w logach tak wyszlo. To wiesz co mi powiedza, nic poprostu mnie wysmieja. Zaden mechanik nie wierzy w logi. Co najwyzej sprawdzi mi Vagiem bledy, jesli nic nie znajdzie to uzna ze wszystko jest OK. Musze znalezc kogos kto podejdzie do tego powaznie i kto wierzy w logi. Mysle ze mnie rozumiesz i wiesz co mysle. Warsztaty samochodowe i mechanikow mamy z czasow PRL-u. Zastanawiam sie czy ta nieszczelonosc nie jest na rurze metalowej w okolicach zderzaka. Po wymianie rozrzadu przywiercono mi przedni zderzak wlasnie do tej rury. Potem to zlikwidowalam i otwory po srubach zostaly zaspawane. Ale czy napewno dobrze? Przed chwila zagladalam pod maske i te przewody co widac sa suche i nie widac sladu oleju. Generalnie caly silnik jest suchy, no moze poza miejscem na silniku (na dole) obok filtra olej. Ale mysle ze to jest z tego weza od odpowietrzenia. I to chyba nie ma nic wspolnego z dolotem? Oczywiscie jesli chodzi o katalizator, to jesli zajdzie potrzeba to go wymienie. Natomiast jesli chodzi o uklad podcisnieniowy, czy to jest to samo co dolotowy? czy tez sa to tylko te male wezyki, ktore niektorzy koledzy zakladaja z silikonu? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się