SZYCHA Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam, Panowie .... mały konkus co tym razem jest nie tak? ... bo mi coś nie gra Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75% STAMP /min mg/R mg/R % 0.01 819 850.0 420.0 4.8 0.44 819 850.0 420.0 4.8 0.88 819 850.0 415.0 4.8 1.32 819 850.0 425.0 4.8 1.76 819 850.0 420.0 4.8 2.20 819 850.0 415.0 4.8 2.64 819 850.0 420.0 4.8 3.08 819 850.0 420.0 4.8 3.52 819 850.0 410.0 4.8 3.96 819 850.0 415.0 4.8 4.40 819 850.0 420.0 4.8 4.84 819 850.0 415.0 4.8 5.28 819 850.0 430.0 4.8 5.72 819 850.0 420.0 4.8 6.16 819 850.0 415.0 4.8 6.60 819 850.0 415.0 4.8 7.04 819 850.0 420.0 4.8 7.48 819 850.0 420.0 4.8 7.92 819 850.0 415.0 4.8 8.36 819 850.0 425.0 4.8 8.80 819 850.0 405.0 4.8 9.24 819 850.0 415.0 4.8 9.68 819 850.0 425.0 4.8 10.12 819 850.0 415.0 4.8 10.56 819 850.0 420.0 4.8 11.00 819 850.0 415.0 4.8 TEMP 907oC Pozycja 2 woła o pomoc !!!! w materiałach jakie znalazłem (noce nieprzespane- forum) wartość poz 2 powina być na AFN 230- 450mg/H Pozycja 4 EGR czyżby martwe.....w BLOKU 11 (statyczny) poz 4 "D.cycle MAP 46,2 % przy 861 obr) Pozdrawienia z Wrocka Szycha
Musashi Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 przeciez EGR zeby sie wlaczyl musisz lekko nacisnac gaz. po 10min pracy silnika EGR sie wylacza. stad wartosc powyzej. jezeli chcesz go zlogowac zrob log 003 w trybie Basic Settings
lukjar7 Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 ale dlaczego 850 jest wymaganego ?? przecież powinno być ok 250. przeciez samochod stoi na wolnych
SZYCHA Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Opublikowano 24 Lutego 2008 ot "mówiłem" że ciekawostka.... BASIC SETTINGS blok 003 była zmian z ON na OFF (próba styczna, bieg jałowy...BEZ GAZU!!!!) ciekawostka #2 wartośic w 4 polu byly odwortne od wzorcowych...jak to mozliwe autko zbiera się jak pisłem prawie do 200 km/h na autoacie. Panowie, więc jak jest tu ktoś mocny Vagowo by coś zaradzić..... Pozdro. SZYCHA
Musashi Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 łoooooooo nawet nie spojrzalem. moze to jakis mod? przeciez to odczyt z mapy dla biegu jalowego wg normy dla AFN powinno byc w granicach 230..450 mg/H[br]Dopisany: 24 Luty 2008, 12:15 _________________________________________________a zloguj funkcje 04 basic settings i grupe 003
SZYCHA Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Opublikowano 24 Lutego 2008 Musashi, nieźle co...... też się nadziwiwać nie mogę....co prawda Turbo podejżewam (sztanga stoi, śrubkorętem idzie ledo 5 mm, ale bez zdjętego przewodu) "a zloguj funkcje 04 basic settings " .....a o co chodzi.... rozumiem ELEKTRYKA SILNIKA ...BS...kanał 04 ? czy tak A co do Bssic settings 003 to już podaję... Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75% STAMP /min mg/R % 0.01 819 EGR On 420.0 99.6 0.35 819 EGR On 425.0 99.6 0.78 819 EGR On 420.0 99.6 1.22 819 EGR On 420.0 99.6 1.66 819 EGR On 420.0 99.6 2.10 819 EGR On 425.0 99.6 2.54 819 EGR On 420.0 99.6 3.04 819 EGR On 425.0 99.6 3.48 819 EGR On 425.0 99.6 3.92 819 EGR On 430.0 99.6 4.36 819 EGR On 425.0 99.6 4.80 819 EGR On 420.0 99.6 5.24 819 EGR On 420.0 99.6 5.68 819 EGR On 420.0 99.6 6.12 819 EGR On 425.0 99.6 6.56 819 EGR On 425.0 99.6 7.00 819 EGR On 430.0 99.6 7.44 819 EGR On 425.0 99.6 7.88 819 EGR On 425.0 99.6 8.32 819 EGR Off 435.0 99.6 8.76 819 EGR Off 425.0 0.0 9.20 819 EGR Off 425.0 0.0 9.64 819 EGR Off 430.0 0.0 10.08 819 EGR Off 425.0 0.0 10.52 819 EGR Off 415.0 0.0 10.96 819 EGR Off 425.0 0.0 11.40 819 EGR Off 430.0 0.0 11.84 819 EGR Off 420.0 0.0 12.28 819 EGR Off 420.0 0.0 12.72 819 EGR Off 430.0 0.0 13.16 819 EGR Off 420.0 0.0 13.60 819 EGR Off 440.0 0.0 14.04 819 EGR Off 425.0 0.0 14.48 819 EGR Off 425.0 0.0 14.92 819 EGR Off 425.0 0.0 15.36 819 EGR Off 425.0 0.0 15.80 819 EGR Off 425.0 0.0 16.24 819 EGR Off 420.0 0.0 16.68 819 EGR Off 430.0 0.0 17.12 819 EGR Off 425.0 0.0 17.56 819 EGR Off 430.0 0.0 18.00 819 EGR Off 415.0 0.0 Panowie proszę czytajcie uwążnie ....pisałe i pytałem wyżej....może tak choć jedna odpiwedz na zadane pytania.....jak coś będe wiedział to napewno wam pomogę....SŁOWO. Pozdro SZYCHA
Musashi Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 no wlasnie. to samo pisalem. albo jakies masakryczne zatkanie osadami szycha właśnie chodzilo o to co zamiesciles czyli basic settings przy kazdym "klawiszu" VAG-a jest liczba (funktion) i przy basic settings jest wlasnie funktion 04 wrzuc tez log w basic setiings grupy 011 [br]Dopisany: 24 Luty 2008, 12:58 _________________________________________________zastanowilbym sie tez nad LMM byc moze jest walniety. warto go zlogowac
lukjar7 Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 wartosc wymagana nie zalezy od lmm tylko od mapy wez wyjmij wogole lmm i odpal i bedzie, a przynajmniej powinno byc tyle samo w poz 2
Musashi Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 ja nie o pozycji z mapy, tylko pomierzonej dla AFN te 420 to zdecydowanie za duzo.tak awartosc jest albo przy walnietym LMM lub niedogrzanym silniku pozatym zrob porzadek z tym EGR-em
lukjar7 Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 ja nie o pozycji z mapy, tylko pomierzonej dla AFN te 420 to zdecydowanie za duzo. zrob porzadek z tym EGR-em ej ale to sa bloki pomiarowe a nie BS, wiec trzeba przygazować zeby pokazywało mniej, ale u kolegi jest pewnie zaslepiony.
Musashi Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 w tym ostatnim masz BS. fakt. przy niedzialajacym egr tyle moze byc. ale, jezeli LMM jest walniety rowniez moze dawac taki odczyt. wyniki daje wtedy takie jak chce. egr moze byc dobry, tyle ze o tym nie wiesz. to tak jakbys mial google pomalowane na czarno - jest dzien ale tego nie widzisz oczy sa sprawne ECU tez odczyt zly zeby wykluczyc LMM trzebaby zrobic gr 000, 003, 008, 010 dynamicznie. to chyba najprostsza ( nieinwazyjna - nic nie rozbierasz) metoda
SZYCHA Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Opublikowano 24 Lutego 2008 Panowie, Widze, że atmosfera się trche zagrzała..... Trochę będzie trudno mi zrobić logi dynamiczne....muszę grzać poza Wrocek...zresztą mam już trohcę punktów na koncie....i to mnie niezle hamuje....co mi z fury jak mi prawko pryknie....jeszcze trochę i mi punktów ubędzie )))) A temperatura pomiaów...90,7 oC...wymniełem teromstat i czujnik od temp....tak wiec teperaturkę prosze wykluczyć Tak więc liczę na WASZE tęgie umysły. MUSASHI zrobie tego funkciona....i raz jeszcze logi 000-013 podstawa + basic a...jeszcze jedno co to jest LMM ? Imm - czujnik masy powietzra to wiem, choć niektórzy tak samo nazywaja IMOBLIZER. Ostatnio wymieniłem filterek (poimary wyżej - patrz post wyżej, są po wymnie...w filtrze miałem żołędzie i liście...luzzzzz auto chyba z lasu Holenderskiego i już chciąłem czyści czujniczek w przepływce a tam czysciutko jak z pudełka wyjęty ...widać to był doby filtr...jak żołędzim nie walneło w przepływkę ....po zamontowaniu...ot pomysł....a jak będzie dieselek działał jak mu wytczki na przepływkę nie założę..... zdjołem wtyczkę i ot działa tak samo .... Dodam żadnego błedu nie ma ...raz jeszcze głędów NIET...oczywiśćie jak wyuczkę zdiłem to wyskoczył rerror...ale to był ...szkoda że nie zapisłąem co się pojawiło. Panowie na filmie super filmie basiora - sorry ja przekręciłem autor a ...EGR ładnie cyka..góra dół i tak do końca świata....u nic sztanga ...jak przyspawana nie drgnie... a przecież na wolnych obrotach powinna.... A wyniki po badzie....gdzieś lecą. P.S Chylę czoła jest niedziela a ludziska się wiedzą dzielą....wstawie piwo do lodówki. POZDRAWIA SZYCHA
Musashi Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 to zajrzyj do EGR-a. przed logami. moze nie zauwazyles kasztana w Lmm. tu wyjasnienie. Imm to skrot od Imm-obiliser. LMM to skrot od LuftMasseMeter. popraw na inny kolor tlo literek- oczy komus wypalisz
SZYCHA Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 spanky.... nie czytałeś uważnie ....pisałem że NIE!
tomaszv8 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Zajrzyj do tego EGR-a dla świętej zgody. Ja bym się rozejrzał za sterownikiem silnika na podmianę.
spanky Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Zajrzyj do tego EGR-a dla świętej zgody. Ja bym się rozejrzał za sterownikiem silnika na podmianę. albo ktos grzebal w sofcie i machnal sie w mapie EGR'u albo sterownik kucnal ... nic innego nie przychodzi mi do głowy ... p.s zrob logi dynamiczne ... [ co te obroty na jalowym takie niskie ? zrob jeszcze raz pomiar ale musnij delikatnie pedal gazu,tak zeby obroty mialy wartosc ~ 860-880 rpm ... ]
SZYCHA Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 Dzieks Panowie :th: ...zrobie logi...ale najpierw zajrze do EGRa....jeszcze dziś... pytanko kontrolen przy EGR zmieniać uszczelki po demontarzu ? Dziś wymnieiam również oddzielacz oleju - oddmę...so ja się mam z "czówreczką" taka bidula mi się trafiła... SZYCHA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się