Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Co jest grane ....dlaczego tak dużo mg/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie .... mały konkus co tym razem jest nie tak? ... bo mi coś nie gra :shocked:

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75%

STAMP /min mg/R mg/R %

0.01 819 850.0 420.0 4.8

0.44 819 850.0 420.0 4.8

0.88 819 850.0 415.0 4.8

1.32 819 850.0 425.0 4.8

1.76 819 850.0 420.0 4.8

2.20 819 850.0 415.0 4.8

2.64 819 850.0 420.0 4.8

3.08 819 850.0 420.0 4.8

3.52 819 850.0 410.0 4.8

3.96 819 850.0 415.0 4.8

4.40 819 850.0 420.0 4.8

4.84 819 850.0 415.0 4.8

5.28 819 850.0 430.0 4.8

5.72 819 850.0 420.0 4.8

6.16 819 850.0 415.0 4.8

6.60 819 850.0 415.0 4.8

7.04 819 850.0 420.0 4.8

7.48 819 850.0 420.0 4.8

7.92 819 850.0 415.0 4.8

8.36 819 850.0 425.0 4.8

8.80 819 850.0 405.0 4.8

9.24 819 850.0 415.0 4.8

9.68 819 850.0 425.0 4.8

10.12 819 850.0 415.0 4.8

10.56 819 850.0 420.0 4.8

11.00 819 850.0 415.0 4.8

TEMP 907oC

Pozycja 2 woła o pomoc !!!! w materiałach jakie znalazłem (noce nieprzespane- forum) wartość poz 2 powina być na AFN 230- 450mg/H

Pozycja 4 EGR czyżby martwe.....w BLOKU 11 (statyczny) poz 4 "D.cycle MAP 46,2 % przy 861 obr)

Pozdrawienia z Wrocka

Szycha

Opublikowano

przeciez EGR zeby sie wlaczyl musisz lekko nacisnac gaz. po 10min pracy silnika EGR sie wylacza. stad wartosc powyzej.

jezeli chcesz go zlogowac zrob log 003 w trybie Basic Settings

Opublikowano

ale dlaczego 850 jest wymaganego ??

przecież powinno być ok 250. przeciez samochod stoi na wolnych

Opublikowano

ot "mówiłem" że ciekawostka.... BASIC SETTINGS blok 003 była zmian z ON na OFF (próba styczna, bieg jałowy...BEZ GAZU!!!!) ciekawostka #2 wartośic w 4 polu byly odwortne od wzorcowych...jak to mozliwe autko zbiera się jak pisłem prawie do 200 km/h na autoacie.

Panowie, więc jak jest tu ktoś mocny Vagowo by coś zaradzić.....

Pozdro.

SZYCHA

Opublikowano

łoooooooo :decayed: nawet nie spojrzalem.

moze to jakis mod? przeciez to odczyt z mapy dla biegu jalowego :mysli:

wg normy dla AFN powinno byc w granicach 230..450 mg/H[br]Dopisany: 24 Luty 2008, 12:15 _________________________________________________a zloguj funkcje 04 basic settings i grupe 003 :mysli:

Opublikowano

chip tuning kosmitów :polew:

Opublikowano

Musashi, nieźle co...... też się nadziwiwać nie mogę....co prawda Turbo podejżewam (sztanga stoi, śrubkorętem idzie ledo 5 mm, ale bez zdjętego przewodu)

"a zloguj funkcje 04 basic settings " .....a o co chodzi.... rozumiem ELEKTRYKA SILNIKA ...BS...kanał 04 ? czy tak

A co do Bssic settings 003 to już podaję...

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75%

STAMP /min mg/R %

0.01 819 EGR On 420.0 99.6

0.35 819 EGR On 425.0 99.6

0.78 819 EGR On 420.0 99.6

1.22 819 EGR On 420.0 99.6

1.66 819 EGR On 420.0 99.6

2.10 819 EGR On 425.0 99.6

2.54 819 EGR On 420.0 99.6

3.04 819 EGR On 425.0 99.6

3.48 819 EGR On 425.0 99.6

3.92 819 EGR On 430.0 99.6

4.36 819 EGR On 425.0 99.6

4.80 819 EGR On 420.0 99.6

5.24 819 EGR On 420.0 99.6

5.68 819 EGR On 420.0 99.6

6.12 819 EGR On 425.0 99.6

6.56 819 EGR On 425.0 99.6

7.00 819 EGR On 430.0 99.6

7.44 819 EGR On 425.0 99.6

7.88 819 EGR On 425.0 99.6

8.32 819 EGR Off 435.0 99.6

8.76 819 EGR Off 425.0 0.0

9.20 819 EGR Off 425.0 0.0

9.64 819 EGR Off 430.0 0.0

10.08 819 EGR Off 425.0 0.0

10.52 819 EGR Off 415.0 0.0

10.96 819 EGR Off 425.0 0.0

11.40 819 EGR Off 430.0 0.0

11.84 819 EGR Off 420.0 0.0

12.28 819 EGR Off 420.0 0.0

12.72 819 EGR Off 430.0 0.0

13.16 819 EGR Off 420.0 0.0

13.60 819 EGR Off 440.0 0.0

14.04 819 EGR Off 425.0 0.0

14.48 819 EGR Off 425.0 0.0

14.92 819 EGR Off 425.0 0.0

15.36 819 EGR Off 425.0 0.0

15.80 819 EGR Off 425.0 0.0

16.24 819 EGR Off 420.0 0.0

16.68 819 EGR Off 430.0 0.0

17.12 819 EGR Off 425.0 0.0

17.56 819 EGR Off 430.0 0.0

18.00 819 EGR Off 415.0 0.0

Panowie proszę czytajcie uwążnie ....pisałe i pytałem wyżej....może tak choć jedna odpiwedz na zadane pytania.....jak coś będe wiedział to napewno

wam pomogę....SŁOWO.

Pozdro

SZYCHA

Opublikowano

EGR wyglada na zaslepiony

Opublikowano

no wlasnie. to samo pisalem. albo jakies masakryczne zatkanie osadami

szycha właśnie chodzilo o to co zamiesciles czyli basic settings przy kazdym "klawiszu" VAG-a jest liczba (funktion) i przy basic settings jest wlasnie funktion 04

wrzuc tez log w basic setiings grupy 011 [br]Dopisany: 24 Luty 2008, 12:58 _________________________________________________zastanowilbym sie tez nad LMM byc moze jest walniety. warto go zlogowac

Opublikowano

wartosc wymagana nie zalezy od lmm tylko od mapy

wez wyjmij wogole lmm i odpal i bedzie, a przynajmniej powinno byc tyle samo w poz 2

Opublikowano

ja nie o pozycji z mapy, tylko pomierzonej dla AFN te 420 to zdecydowanie za duzo.tak awartosc jest albo przy walnietym LMM lub niedogrzanym silniku

pozatym zrob porzadek z tym EGR-em

Opublikowano

ja nie o pozycji z mapy, tylko pomierzonej dla AFN te 420 to zdecydowanie za duzo. zrob porzadek z tym EGR-em

ej ale to sa bloki pomiarowe a nie BS, wiec trzeba przygazować zeby pokazywało mniej, ale u kolegi jest pewnie zaslepiony.

Opublikowano

w tym ostatnim masz BS.

fakt. przy niedzialajacym egr tyle moze byc. ale, jezeli LMM jest walniety rowniez moze dawac taki odczyt. wyniki daje wtedy takie jak chce.

egr moze byc dobry, tyle ze o tym nie wiesz. to tak jakbys mial google pomalowane na czarno - jest dzien ale tego nie widzisz oczy sa sprawne ECU tez :naughty: odczyt zly

zeby wykluczyc LMM trzebaby zrobic gr 000, 003, 008, 010 dynamicznie. to chyba najprostsza ( nieinwazyjna - nic nie rozbierasz) metoda

Opublikowano

Panowie,

Widze, że atmosfera się trche zagrzała.....

Trochę będzie trudno mi zrobić logi dynamiczne....muszę grzać poza Wrocek...zresztą mam już trohcę punktów na koncie....i to mnie niezle hamuje....co mi z fury jak mi prawko pryknie....jeszcze trochę i mi punktów ubędzie :)))))

A temperatura pomiaów...90,7 oC...wymniełem teromstat i czujnik od temp....tak wiec teperaturkę prosze wykluczyć

Tak więc liczę na WASZE tęgie umysły.

MUSASHI zrobie tego funkciona....i raz jeszcze logi 000-013 podstawa + basic

a...jeszcze jedno co to jest LMM ? Imm - czujnik masy powietzra to wiem, choć niektórzy tak samo nazywaja IMOBLIZER.

Ostatnio wymieniłem filterek (poimary wyżej - patrz post wyżej, są po wymnie...w filtrze miałem żołędzie i liście...luzzzzz auto chyba z lasu :disgust: Holenderskiego

i już chciąłem czyści czujniczek w przepływce a tam czysciutko jak z pudełka wyjęty ...widać to był doby filtr...jak żołędzim nie walneło w przepływkę

....po zamontowaniu...ot pomysł....a jak będzie dieselek działał jak mu wytczki na przepływkę nie założę..... zdjołem wtyczkę i ot działa tak samo ....

Dodam żadnego błedu nie ma ...raz jeszcze głędów NIET...oczywiśćie jak wyuczkę zdiłem to wyskoczył rerror...ale to był ...szkoda że nie zapisłąem co się pojawiło.

Panowie na filmie super filmie basiora - sorry ja przekręciłem autor a ...EGR ładnie cyka..góra dół i tak do końca świata....u nic sztanga ...jak przyspawana nie drgnie...

a przecież na wolnych obrotach powinna....

A wyniki po badzie....gdzieś lecą.

P.S

Chylę czoła jest niedziela a ludziska się wiedzą dzielą....wstawie piwo do lodówki.

POZDRAWIA

SZYCHA

Opublikowano

to zajrzyj do EGR-a. przed logami.

moze nie zauwazyles kasztana w Lmm. tu wyjasnienie. Imm to skrot od Imm-obiliser. LMM to skrot od LuftMasseMeter.

popraw na inny kolor tlo literek- oczy komus wypalisz ;)

Opublikowano

wywala jakies błedy ... ?

Opublikowano

Zajrzyj do tego EGR-a dla świętej zgody. Ja bym się rozejrzał za sterownikiem silnika na podmianę.

albo ktos grzebal w sofcie i machnal sie w mapie EGR'u albo sterownik kucnal ... nic innego nie przychodzi mi do głowy ...

p.s zrob logi dynamiczne ...

[ co te obroty na jalowym takie niskie ?

zrob jeszcze raz pomiar ale musnij delikatnie pedal gazu,tak zeby obroty mialy wartosc ~ 860-880 rpm ... ]

Opublikowano

Dzieks Panowie :th:

...zrobie logi...ale najpierw zajrze do EGRa....jeszcze dziś...

pytanko kontrolen przy EGR zmieniać uszczelki po demontarzu ?

Dziś wymnieiam również oddzielacz oleju - oddmę...so ja się mam z "czówreczką" taka bidula mi się trafiła...

SZYCHA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...