jaca76 Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Witam. Mam pytanko odnośnie mojej audi,kiedy trochę jej przycisnę to gwałtownie sie zawiesza i już później nie mogę wyprzedzać ponieważ gaz reaguje z minimalnym przyspieszeniem i do tego zapala sie kontrolka silnika,po zgaszeniu silnika kontrolka dalej się pali jednak gaz znowu działa aż do ponownego depnięcia na niego ok. 3000 obr/min. Pojechałem do speca (podobno dobry) wziął 100zł i stwierdził że wtryski są w porządku ale szwankuje turbina - koszt z wyjęciem,robota i ponowne załorzenie to 1,5 dnia i 800zł tyle że nie daje 100% że będzie git? Warto zaryzykować i czy miał ktoś taki przypadek?? Proszę o pomoc! Dzięki i pozdro!!!!!
bryleks Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Czyli co? Wziął 100zł i nic nie stwierdził? I co on rozumie przez pojęcie "robota"? Bo wyczyszczenie turbiny z wyjęciem i założeniem to około 300zł. Uwielbiam takich ludzi... zostawisz u kolesia prawie 1000zł i auto może być w takim samym stanie jak przed przyjazdem. Lepiej zmień mechanika... po to zapłaciłeś 100zł żeby Ci sprawdził co masz naprawić i za ile.
dziadek Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 a tak na szybko to kierownice w turbinie do czyszczenia najprawdopodobniej no ale nie za 800zł
Santa Cruz Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 A to nie jest typowy objaw przeładowania przez unieruchomione kierownice w turbinie? Każdy średnio kumaty mechanik z VAGiem powinien umieć sprawdzić (w czasie jazdy) ile turbina ma łodwać wg programu a ile faktycznie pompuje - jeśli będzie rozbieżność to do czyszczenia.
Dave J. Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Miałem to samo. Na 99% czujnik turbiny (pod taką nazwą znalazłem tę część na allegro). Koszt używanego to około 70 zł. Wymiana jest bardzo prosta. Z jednej strony odkręcić 2 śruby mocujące a z drugiej wypiąć wtyk. Znajduje się to tu:
Rogass Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Pojedź do normalnej osoby z kompem która to ogarnia bo przyczyn może być tak naprawdę w ch.... ale w tym silniku doszukiwał bym sie bardziej dziurawych przewodów - turbo jest mocne wiec nie powinno sprawiać problemów. Zawór to tez nie te lata..!! Pierwsze co to komp. Ale pytanie ile realnie nalatane ???
Dave J. Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 W moim przypadku diagnoza była prosta. Ojciec w passku 2003r. miał takie objawy jak i ja. Ten sam silnik, więc przełożyliśmy jego czujnik do mojego silnika. I to było to. Opisze może objawy. Po odpaleniu wszystko było cacy. Samochód chodził ładnie. Do osiagniecia 120 km/h, więcej nie szło. Po zredukowaniu brak już było mocy. Auto jechało jakby turbinę ukradli... Jeszcze dość wcześnie przed odpaleniem silnika przy redukcji z 4 na 3 można było wychwycić załączenie się turbiny dopiero na 2,5~3k RPM. Żadne błędy silnika nie wyskakiwały, ale może to przez ograniczony komputerek pokładowy
Musashi Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Siemka ,odwiedziłem mechaniora i po wyjęciu turbo stwierdzono ze do wymiany,cała zardzewiała jeszcze jakąś miała rysę,poprostu pupa zbita,mam kolesia który sprzedaje turbiny za 1900 nowa garreta trzeba kupić plus 500 zyla robocizna plus wymiana płynów i filtra,ok 2700zł wszystko załamka!!!!! a za ile kupiles samochod?
Biszczan Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Skoro już musisz kupić nowe turbo to zorganizuj sobie trochę czasu i sam zamontuj i wymień filtry i olej jeśli masz taką możliwość.
borczan Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Kup sobie lepiej zregenerowane turbo od BRD, walnij chipa i zmień mechaników to ci jeszcze może coś zostanie.
Biszczan Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Miałem to samo. Na 99% czujnik turbiny (pod taką nazwą znalazłem tę część na allegro). Koszt używanego to około 70 zł. Wymiana jest bardzo prosta. Z jednej strony odkręcić 2 śruby mocujące a z drugiej wypiąć wtyk. Znajduje się to tu: Zapewno chodzi o "czujnik cisnienia powietrza dolotowego G71, czujnik temperatury powietrza dolotowego G72"
Rafi78 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Może nie na temat, ale przy takich samych objawach jak opisujecie u kolegi w Passacie 1.9 TDI 115KM do wymiany była przepływka
nA4tan Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Nie podpowiadajcie mu żeby sam wymieniał bo jeszcze coś spi... ja bym jeszcze sprawdził czy to napewno turbo ja w swojej też tak miałem że po odpaleniu jechała normalnie aż do momentu przeładowania turbiny wtedy wywala zawór i koniec aż do zgaszenia po ponownym odpaleniu wszystko ok aż do następnej odcinki. Ale jeżeli auto jechało dobrze chociaż przez chwile to to nie turbo tylko sterowanie turbo. Poza tym co to za rysa gdzie w turbo może być rysa i od czego? podaj nr z tabliczki znamionowej turbo to ci powiem jaki koszt taki 6cyfr- cyfra jak chcesz regenerować to też daj znaka u kogo żęby to nie był jakiś partacz co ci na oko wyważy.
Matys30 Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Też to mam i zaczołem od egre,przepływka ładuje turbo tez ok wyjmowane było i sprawdzane,jeszcze moze byc czujnik turbo zwany n75(200 stówki kosztuje ),daj znać jak sie dowiesz co i jak??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się