Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Quattro GmbH Rs6 Avant - spokojne rodzinne kombi


Szupryk

Rekomendowane odpowiedzi

on pytal o roznice w carbonie miedzy s6/rs6 :tongue4:

roznice mechaniczne s6/rs6 kazdy zna :gwizdanie:

Ups :>

No to tylko mogę powiedzieć, że w S6 Carbon był dużo bardziej powszechny :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piekny samochod :slina: :slina: ten silnik i dziwiek musi byc bardzooo przyjemnie....

RS6 nie trzyma serii ? :mysli: to nie wiedzialem o tym . Wydawalo mi sie ze jak cos jest podwojnie uturbione to raczej ztym problemu nie ma ...wiadomo ze wolnossak 4.2 serii nie trzyma (akurat audi takich silnikow robic nie potrafi) ale 2 turba i problemy z moca :shocked:

Dawaj srodek bo jest naprawde grubo - przekozackie auto :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piekna , C6 RS6 przy tym aucie wyglada jak kupa.Ten samochod zwyczajnie jest piekny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to Audi Rs6 Avant z 2002 roku. Wersja Carbon - tylko dwie takie sztuki wyszły na PL. Wersja ta charakteryzuje się wstawkami carbonowymi w środku zamiast drewna, oraz zdjętym ogranicznikiem prędkości - 300 km/h welcome to ! :decayed:

2. Możliwe, ale są to rs sprowadzone z DE, lub innych zachodnich krajów. Do Polski wyszły tylko dwa egzemplarze w wersji Carbon i mój jest właśnie jednym z tych dwóch.

ale bzdura ;) kto ci takich glupot naopowiadal

wyszlo duzo wiecej rsow z karbonem w srodku na PL niz 2 sztuki ;)

sam znam dwie ktore od nowosci mialy carbon ;)

wiec twoja juz jest trzecia ....

Możliwe, że ludzie sobie też go dołożyli.

nie badz naiwny, prawie kazdy kto kupowal rs6 w pl doplacal za karbon ;)

a jak mi nie wierzysz to napisz na rs6club bo widze ze tam jestes o tym to szybko cie z tego bledu wyprowadza ;)

co do auta to piekne ;) zawsze lubilem rsy ;)

zawieszenie masz ori ?

czy juz poszedl jakis gwint ?

wiekszosc wlascicieli rs6 c5 decyduje sie po czasie na gwint kw v2 lub v3 ... ewentualnie billstein ... bo wychodzi taniej niz wymieniac na ori amory a prowadzenie duzo lepsze...

;) zapewne zreszta znasz problem z zawieszeniami w rs6 c5 ....

z wygladu do pelni szczescia brakuje mi tylko felg 19" 9j et35 z rs6 c5 ;)[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2011, 18:37_________________________________________________

Różnice między S6, a RS6, hmm jest tego troche :

1. Silnik - dołożone dwie turbiny na + dla Rs ( 340km w S6, 450 i 480 km w RS);

2. Dużo więcej S6 wyszło na Polske, poprostu były tańsze;

3. W S6 carbon był do wyboru opcją tak jak drewno, w Rs był pakiet carbon cały.

4. Całe zawieszenie ( system DRC w RS6, S6 tego nie ma)

Mam dalej wymieniać ? :gwizdanie:

1. prawda

2. prawda

3. co autor mial na mysli ?

4. dokladnie .... drc ;) ale to akurat bym nie zaliczal jako plus ;) bo i tak wszyscy przechodza na gwinty bo to lepsze rozwiazanie niz awaryjne drc

dodalbym jeszcze punkt

5. rs6 mialo duzo ladniejsze progi, zderzaki i grill ;) przez co mimo ze mialo takie same blotniki wydawaje sie szersze

i

6. w rs6 nie mozna bylo miec manuala ... i to byla wg mnie duza wada tego auta bo konkurencyjne m5 jednak mialo manual ... a badz co badz niektorzy mimo ze chca miec komfort to lubia wachlowac biegami, pozatym tipy w tamtych czasach dosc mocno zmulaly auto ....

fakt faktem ze ponizej 5s to i tak super wynik ;)

[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2011, 18:41_________________________________________________

on pytal o roznice w carbonie miedzy s6/rs6 :tongue4:

roznice mechaniczne s6/rs6 kazdy zna :gwizdanie:

Ups :>

No to tylko mogę powiedzieć, że w S6 Carbon był dużo bardziej powszechny :chytry:

ale roznice wymieniles .........

widzisz sam nie wiesz jaka jest roznica ;)

a jest roznica w carbonie

w rs4 b5 carbon byl przeszyty zolta nicia

a s4 b5 carbon mial niebieska nić

u mnie w s6 carbon ma niebieska nić

wiec podejrzewam ze w rs6 carbon bedzie miec zolta nić.

a tu foto jako OT:

rsyw.jpg

RS6 nie trzyma serii ? :mysli: to nie wiedzialem o tym . Wydawalo mi sie ze jak cos jest podwojnie uturbione to raczej ztym problemu nie ma ...wiadomo ze wolnossak 4.2 serii nie trzyma (akurat audi takich silnikow robic nie potrafi) ale 2 turba i problemy z moca :shocked:

no niestety rs6 c5 tak samo jak inne v8 w audi serii nie trzymaja ;)

kolegi egzemplarz i tak bardzo dobrze wypadl jesli chodzi o moc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez kitu taki doktorat, że nie wiem co powiedzieć :naughty:

Nie wiem, co z tym carbonem. Info pochodzi z pewnego źródła. To jaką nicią są przeszyte - sorry, ale nie zwracam aż tak uwagi na szczegóły, chodź może powinienem :mysli:

Jakiś pakiet jednak ma, ponieważ mam usunięty ogranicznik prędkości, a normalnie były one ograniczone elektronicznie do 250 km/h. A dam sobie ręke uciąć, że nikt nigdy nie ingerował i nie usuwał tego ogranicznika. :tongue4:

Zapomniałem, że do pełni szczęścia brakowało mi oryginalnej dużej Navi ( mam tylko tą małą między zegarami), ale już na biurku leży RNS-E, który będzie na dniach montowany :cool1:

Póki co mój DRC działa poprawnie, więc narazie nie myśle o żadnej wymianie. Jeśli już przyjdzie na to czas (oby nie za szybko) to wejdzie gwint KW v3.

Kilka fotek wnętrza :

dsc06148a.jpg

dsc06151xm.jpg

dsc06152ce.jpg

dsc06153o.jpg

dsc06156r.jpg

dsc06157t.jpg

dsc06158u.th.jpg

dsc06162b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie kupiles rns-e do a6/s6/rs6 ?

strasznie ciezko dostac .... a tym bardziej w normalnych pieniadzac

rns-e z a4 nie pasuje idealnie.

kosz pod rns-e tez kupiles mam nadzieje ? a w raz z koszem musisz wymienic dolny element karbonowy- ten ktory jest wokol lewarka skrzyni biegow. poniewaz przy wersji 1din jest inny niz przy wersji 2din ;)

z tymi karbonami ze tylko 2 sztuki w pl wyszly to niezle cie ktos oklamal ;) na 100%

a co do twoich karbonow to ty nie masz przeszytych ich zolta nicia wiec pewnie w rs6 jednak nie bylo tego przeszycia tak jak w rs4

i jeszcze jedno ... nie masz pelnego pakietu "karbon" :)

brakuje ci listewki karbonowej wokol przyciskow nad radiem...

C9987194_6.jpg

przypomniala mi sie jedna roznica jeszcze miedzy rsami a esami ;)

rsy mialy czarne klamki od srodka ;)

jesli masz grzana tylna kanape z tylu to

z wypasu brakuje ci jeszcze chyba tylko multifunkcyjnej kierownicy ;)

a jesli drc dziala poprawnie to fakt faktem nie ma sie co spieszyc z wymiana na gwint....

kw v3 to najlepszy wybor chyba ;):good:

mialem kiedys w tt i bylem mega zadowolony... na lepszym gwincie nie jezdzilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS6 nie trzyma serii ? :mysli: to nie wiedzialem o tym . Wydawalo mi sie ze jak cos jest podwojnie uturbione to raczej ztym problemu nie ma ...wiadomo ze wolnossak 4.2 serii nie trzyma (akurat audi takich silnikow robic nie potrafi) ale 2 turba i problemy z moca :shocked:

To nie to, ze nie trzyma, ale jak auto ma juz 7-8 lat, to zawsze cos bedzie niedomagac. Jak osprzet jest w 100% sprawny, to jest lepiej niz seria.

W RS6 czesto rozszczelniaja sie tez IC. Tak samo jest z RS4 B5, czesto nie trzymaja serii, bo osprzet kuleje, coolery nedzne etc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kierownicy multifunkcyjnej to powiem Ci szczerze, że cieszę sie że jej nie mam. W multifunkcyjnej nie ma łopatek, a ja mam :good:

Rozszczelnianie IC to główny powód nie trzymania mocy w Rs'ach. Na szczęście moje coolery są jeszcze szczelne.

RNS-E udało się dorwać na allegro przypadkiem, ale się udało. Mega ciężko znaleźć RNS, która nie jest kradziona. Ja naszczęście sprawdziłem po numerze i wszystko gra. Nie jest poszukiwana, nie została ukradziona itp :> Wszystkie graty też mam już skompletowane - troche to zajęło, ale się udało :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brakuje ci listewki karbonowej wokol przyciskow nad radiem...

C9987194_6.jpg

A ta listewka karbonowa wokół przycisków nie jest przypadkiem tylko wtedy jak masz Rns-e?A jak go nie masz to klapka przykrywajaca radio jest w carbonie...? :mysli:

Kolego jezdziłem kiedyś 2 tyg RS6+ numer 998..fajne auto..tylko to spalanie... :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe, ze tak jest. Ja fabrycznie nie miałem RNS więc może dlatego nie mam tej górnej listwy w carbonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szupryk widziałem właśnie taką rs6 chyba to Twoje dasz się przejechać :naughty::slina:

piękna moc i środeczek :good:

też w swojej a4 miałem takie recaro tylko bez rs6 :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych recaro s6/rs6 duzo wychodzi z grzanymi tylnymi kanapami,fajna sprawa....piekna sztuka

to były recaro bez grzania dupska? to zaoszczędzili :wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych recaro s6/rs6 duzo wychodzi z grzanymi tylnymi kanapami,fajna sprawa....piekna sztuka

to były recaro bez grzania dupska? to zaoszczędzili :wallbash:

byly byly juz 2 komplety takie przeszly mi przez rece brak grzania foteli i tylu,wszystkie z sedana...w avancie wszystkie mialy(ale nie wszystkie tylnej kanapy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi carbonami to niezła bajka ale widzę że Nowak już wyjaśnił :decayed:

a były wogóle RS6 bez carbonu :?: :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...