PunkRock1986 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Ja mam 1.6 ze zwykłym gazem na przepływce i nie czuje różnicy w mocy (bo 1.6 i tak nią zbytnio nie gardzi ) Niedawno pojawił się problem falowania obrotów na zimnym silniku ale auto dopiero kupiłem więc będę szukał przyczyny. Podejrzewam sądę lambda.
magnat4 Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Pewnie że się opłaca. Ja mam od ponad pół roku sekwencje i spisuje się bardzo dobrze
zaba84 Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 A ja dziś założyłem sekwencje BRC i jak narazie jestem zadowolony, nie czuć wcale różnicy w jezdzie a nawet jakby auto ciut lepiej sie zbieralo do 3500-4000tys/obr. albo mi sie zdaje.... ale tak czy siek jestem zadowolnoy... :>
klysek Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 nie m co sie zastanawiac montuj gaziowo ile bys nie robil bedzie taniej a w 1.6 nie bedziesz czul roznicy czy to gaz czy benzyna i tak mulek i tak
Gość fudi Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 W sumie przy 1.6 to gaz to jedyne rozsądne rozwiązanie, bo normalnie to będzie palić tyle benzyny co 1.8 albo 1.8T więc na gazie będzie oszczędniej (nawet jeśli utraty mocy są około 10% to przecież przy 1.6 takiej różnicy nie ma, bo Audi z takim silnikiem nie kupuje się do ścigania ). U mnie gaz już 80 tys km funkcjonuje i nie ma problemów, nawet proste instalacje dają rade A co do spalania to w trasie idzie zejść poniżej 10l, mi na trasie 300 km zjadł około 27 litrów gazu :> No ale tematów już o spalaniu było multum
tymonA4 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 sprawa jest prost masz kasę to tankujesz pb i nie zwracasz na to uwagę a jak nie stać cie wydać 40zł 100/km to zakładasz gaz i sie trujesz bo nie ma cudownych nie psujących sie instalacji 1 i najważniejsza rzecz to przelicz przelicz ile jeździsz i za ile zwróci sie instalacja proste ja nie mam gazu mało jedze i pier.. dodatkowe komplikacje BO Z TYM TRZEBA SIE LICZYĆ przy lpg ile razy już pisałem w tym wątku o tym że są problemy to co po niektórzy chcieli mnie zjeść jakie to nie wspaniałe instalacje mają co nic nie robią a dwa wątki dalej pisali pomocy nie odpala albo faluje :wallbash:
Chowix Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Ja zakupiłem autko 1.6 z instalacją II generacji Nie narzekam bo nic się z nią nie dzieje szczerze ? osiągi są bardzo porównywalne z PB. Oczywiście czy PB czy LPG to nie grzeszy mocą ale nie narzekam Stać mnie na to co mam
pablosan Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 sprawa jest prost masz kasę to tankujesz pb i nie zwracasz na to uwagę a jak nie stać cie wydać 40zł 100/km to zakładasz gaz i sie trujesz bo nie ma cudownych nie psujących sie instalacji 1 i najważniejsza rzecz to przelicz przelicz ile jeździsz i za ile zwróci sie instalacja proste ja nie mam gazu mało jedze i pier.. dodatkowe komplikacje BO Z TYM TRZEBA SIE LICZYĆ przy lpg ile razy już pisałem w tym wątku o tym że są problemy to co po niektórzy chcieli mnie zjeść jakie to nie wspaniałe instalacje mają co nic nie robią a dwa wątki dalej pisali pomocy nie odpala albo faluje :wallbash: Jasne jest, że LPG zakłada się tylko ze względów ekonomicznych (tu bym było ostrożny, że zakładają je tylko ludzie, których nie stać na PB :gwizdanie:), ale jak założysz dobra instalację (np. do mojego auta koszt 3-4 tys.) w porządnym zakładzie to nie ma problemu. Ja widziałem się z gazownikiem 3 razy od 35 tys. km-na przeglądach i na wymianie reduktora, który okazało się, że nie był jednak nieszczelny, ale dostałem nowy. Tania instalacja oznacza kłopoty, ale tak jest ze wszystkim.
SKIBA29 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja zakupiłem autko 1.6 z instalacją II generacji Nie narzekam bo nic się z nią nie dzieje szczerze ? osiągi są bardzo porównywalne z PB. Oczywiście czy PB czy LPG to nie grzeszy mocą ale nie narzekam Stać mnie na to co mam Witam. Miałem takie samo A4 z gazem ( Stag 300). Przez dwa lata ( 52 tys. km), nic sie tam nie działo. Z gazem jazda wychodzi taniej niż na oleju napędowym. Osiagów na autostradzie nie będzie rewelacyjnych, ale jazda z prędkością 150 km/h daje rade. Pozdrawiam Paweł Wrocław.
spec_50 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Jeżdżę 2-gi miesiąc z gazem.Płacę 2 zł. z groszami za litr i jestem bardzo zadowolony,zwłaszcza jak widzę ceny benzyny na stacjach.A co do spalania,10-15% więcej niż benzyny,porządnie ustawiona instalacja.Jasne,że gdy "pocisnę",np. do ok. 160/h to spalanie wzrasta do ok 14-15 l/100km. Ale głównym czynnikiem jest,jak dużo zamierzasz jeździć,żeby instalacja /ok.2.600/,zwróciła się w miarę szybko. Nie zauważam istotnej różnicy w mocy silnika.
lukaszk Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 polecam... http://www.gazeo.pl/kalkulator.php odpowiedz sobie sam na to pytanie
83piotrek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 A ja wczoraj założyłem instalke Kme Diego na wtryskach matrix. Spadek mocy niezauważalny. Cena 2300. Długo myślalem czy mi się to opłaca- do tej pory robiłem około 1tysia na miesiac (jezdzilem tylko tam, gdzie musiałem, oszczędzałem), ale zaryzykowałem po cena beny na poziomie 4,50 do 5,0 to paranoja.............
lukaszk Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam, Poczytaj FAQ na tematy LPG na forum jak dbać o samochód z gazem i nie będziesz miał problemów z instalacją serwisować, przepalać na PB i będzie polecam też forum jeżeli mogę... http://lpg-forum.pl duuużo info na temat LPG/CNG... :> ja za około 85 zl robie 380 km tylko miasto i małe odcinki
Łukasz 23 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Instalacja lpg w 1.6 daje rade bo zawsze to jest oszczędność dla kieszeni i dziś każdy liczy się z kosztami więc jeśli da się oszczędzać to czemu nie skorzystać z tego , każdy wie o tym najlepiej jak sięga do portfela na stacji
wyspa7 Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Instalacja lpg w 1.6 daje rade .... Witam, jaką instalację polecacie do tego silnika?? Pozdrawiam
lukaszk Opublikowano 11 Maja 2010 Opublikowano 11 Maja 2010 Właśnie silniki 1.6 są bardzo dobre jeżeli chodzi o LPG... zwykły, prosty silniczek początkowo z myślą o Golfach... ja mam od pół roku i jest ok dobra decyzja... reduktor Landi Renzo... sterownik Stag 4 tylko wtryski mam jakieś dziwne chyba z tych tańszych trochę głośne ale będę chciał je zmienić z czasem... możesz poczytać o wtryskach itp. jest dużo na forum polecam jakieś lepsze nie oszczędzać... poczytaj sobie... http://img405.imageshack.us/img405/8452/autotipnr9audi.pdf :> spalanie mam 7/8 trasa, 11/12 miasto zależy od sytuacji na drodze :gwizdanie:...
RafGar Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 A ja nie wiem czy tak do końca instalacja LPG jest dużo oszczędniejsza od diesla, po pierwsze jak dobrze użytkujesz diesla na pewno będzie z nim mniej problemów niż całą instalacja, a po 2 olej napędowy można zawsze taniej kupić np. sąsiada, który jeździ tirami, pracuje w pks - ach itd... Polecal bym ci diesla 1.9 ale rób jak uważasz.
pablosan Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Kolego LPG jest dla mnie lepsze, bo: -nie trzeba tzw "umiejętnie" użytkować auta , dobra instalacja+dobry warsztat=ZERO problemów z LPG -serwis diesla jest drozszy niz benzyny -nie trzeba "kombinowac" z olejem napędowym, nie są potrzebni sąsiedzi od TIR-ów... -zima dla LPG nie taka straszna jak dla ON.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się