Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem po wymianie filtra paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chłopaki mam sprawę wie może ktoś jak odpowietrzyć układ paliwowy . wymieniłem przed chwilą filtr i nie chce odpalić . próbowałem szukać na forum ale nie mogę znaleźć nic na forum

Opublikowano

Przy wymianie filtra zalać go ON, później kręcić aż zapali ok 10 sek max i po problemie.

Opublikowano

Przy wymianie filtra zalać go ON, później kręcić aż zapali ok 10 sek max i po problemie.

Wiesiu, wymieniałeś kiedyś filtr paliwa w VP?

Musashi dał linka co trzeba zrobić. Klucz 17 w rękę, popuścić wszystkie przewody wysokiego ciśnienia, jedna osoba kręci a druga dokręca każdy kolejno przy pracującym rozruszniku.

Opublikowano

Jesli zalejesz filtr nowy ON prawie na full to powinien zapalic od szczała,wymieniałem tych filtrow sporo i nigdy nie musialem luzowac przewodow wysokiego cisnienia.

Opublikowano

Jesli zalejesz filtr nowy ON prawie na full to powinien zapalic od szczała,wymieniałem tych filtrow sporo i nigdy nie musialem luzowac przewodow wysokiego cisnienia.

w 4 na 5 przypadków nie odpali od strzała, to nie PD z dodatkową pompą. Pompa vp nie przepchnie powietrza z przewodów wysokiego ciśnienia, stąd konieczność luzowania przewodów wtrysków.

Opublikowano

widze ze Ty masz takie przypadki przy zmianie filtra 4/5.

Opublikowano

widze ze Ty masz takie przypadki przy zmianie filtra 4/5.

widocznie wymieniam w samych starych paździochach, lub nie umiem wymieniać.. ale tak.. w większości wypadków muszę luzować przewody ciśnieniowe wtrysków.

Opublikowano

potwierdzam ze wystarczy zalac filtr olejem nic nie trzeba luzowac, wymienialem w swoim starym golfie AFN filtr kilka razy nie bylo nigdy problemow, nawet jak filtr nie byl caly zalany to w koncu i tak jakos sie odpowietrzyl jak troszke dluzej pokrecil rozrusznikiem

Opublikowano

..chyba że ewentualnie wchodzi w grę zła jakość filtra, miałem już kilka takich przypadków...dopiero po wymianie na MANN problem znikł

Nie ma reguły, ja się raz na filtrze paliwa MANN`a też przejechałem. Problem pojawił się już przy napełnianiu filtra paliwem.. nie przepuszczał/wciągał paliwa.

Sprawdź jeszcze czy nie została stara uszczelka po wykręceniu wkładu filtra.

Opublikowano

Kilka dni temu wymieniałem filtr paliwa przy okazji wymiany oleju, filtr został zalany ropą, włożony na swoje miejsce, auto odpaliło od strzała bez zbędnego kręcenia :good: i luzowania w/w przewodów.

Opublikowano

nalezy i nalac paliwa do filtra i odpowietrzyc rurki cisnieniowe. ale widze ze sa madrzejsi.

przeciez to ze silnik w koncu wystartuje to nie znaczy ze to prawidlowa metoda. odpuszczenie powietrza to znaczne ulatwienie dla pompy, ktora powinna pracowac jak najkrocej nienapelniona paliwem. prawidlowo powinno sie odessac powietrze podcisnieniowo rurkami przelewowymi.

Opublikowano

nalezy i nalac paliwa do filtra i odpowietrzyc rurki cisnieniowe. ale widze ze sa madrzejsi.

przeciez to ze silnik w koncu wystartuje to nie znaczy ze to prawidlowa metoda. odpuszczenie powietrza to znaczne ulatwienie dla pompy, ktora powinna pracowac jak najkrocej nienapelniona paliwem. prawidlowo powinno sie odessac powietrze podcisnieniowo rurkami przelewowymi.

Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane?

Opublikowano

Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane?

Filtr trzeba zalać każdorazowo, jeżeli auto odpali i pociągnie paliwo z baku to ok, jednak jeżeli są problemy nie wolno obciążać pompy. Znacznie łatwiej jest sprężyć ciecz niż powietrze.

Opublikowano

Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane?

zmniejsza sie trwalosc pompy paliwowej.

Opublikowano

Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane?

zmniejsza sie trwalosc pompy paliwowej.

Co? :wallbash: wiedziałem, że mechanicy w mojej okolicy to mogą naprawiać maluchy ale żeby prawidłowo nie wymienić filtra paliwa? W moim przypadku pompa mogła ucierpieć czy jeżeli odpalił od strzała to nie mam się czym martwić?

Opublikowano

no od razu przeciez nie padnie, dla pompy to jakby 200 km dodatkowe.

Opublikowano

no od razu przeciez nie padnie, dla pompy to jakby 200 km dodatkowe.

No mam nadzieje, że nie padnie :wink4: człowiek się uczy cały czas :hi:

Opublikowano

Kolega zapowietrzył układ od "suchego" filtra na własne życzenie.

A co myślicie o "gruszce paliwa" ręczna pompka na przewodzie ze zbiornika? Ma ktoś taki wynalazek? Widziałem to na dostawczaku C5. Pmagało po dłuższym staniu auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...