stysio Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Chłopaki mam sprawę wie może ktoś jak odpowietrzyć układ paliwowy . wymieniłem przed chwilą filtr i nie chce odpalić . próbowałem szukać na forum ale nie mogę znaleźć nic na forum
Musashi Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 raczej nie chcialo sie szukac. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=219044.msg2601276#msg2601276
wiesiek3d Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Przy wymianie filtra zalać go ON, później kręcić aż zapali ok 10 sek max i po problemie.
spetsnaz Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Przy wymianie filtra zalać go ON, później kręcić aż zapali ok 10 sek max i po problemie. Wiesiu, wymieniałeś kiedyś filtr paliwa w VP? Musashi dał linka co trzeba zrobić. Klucz 17 w rękę, popuścić wszystkie przewody wysokiego ciśnienia, jedna osoba kręci a druga dokręca każdy kolejno przy pracującym rozruszniku.
cowboy1 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Jesli zalejesz filtr nowy ON prawie na full to powinien zapalic od szczała,wymieniałem tych filtrow sporo i nigdy nie musialem luzowac przewodow wysokiego cisnienia.
spetsnaz Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Jesli zalejesz filtr nowy ON prawie na full to powinien zapalic od szczała,wymieniałem tych filtrow sporo i nigdy nie musialem luzowac przewodow wysokiego cisnienia. w 4 na 5 przypadków nie odpali od strzała, to nie PD z dodatkową pompą. Pompa vp nie przepchnie powietrza z przewodów wysokiego ciśnienia, stąd konieczność luzowania przewodów wtrysków.
cowboy1 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 widze ze Ty masz takie przypadki przy zmianie filtra 4/5.
spetsnaz Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 widze ze Ty masz takie przypadki przy zmianie filtra 4/5. widocznie wymieniam w samych starych paździochach, lub nie umiem wymieniać.. ale tak.. w większości wypadków muszę luzować przewody ciśnieniowe wtrysków.
pioteros Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 potwierdzam ze wystarczy zalac filtr olejem nic nie trzeba luzowac, wymienialem w swoim starym golfie AFN filtr kilka razy nie bylo nigdy problemow, nawet jak filtr nie byl caly zalany to w koncu i tak jakos sie odpowietrzyl jak troszke dluzej pokrecil rozrusznikiem
przepychacz Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 ..chyba że ewentualnie wchodzi w grę zła jakość filtra, miałem już kilka takich przypadków...dopiero po wymianie na MANN problem znikł
spetsnaz Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 ..chyba że ewentualnie wchodzi w grę zła jakość filtra, miałem już kilka takich przypadków...dopiero po wymianie na MANN problem znikł Nie ma reguły, ja się raz na filtrze paliwa MANN`a też przejechałem. Problem pojawił się już przy napełnianiu filtra paliwem.. nie przepuszczał/wciągał paliwa. Sprawdź jeszcze czy nie została stara uszczelka po wykręceniu wkładu filtra.
pepik Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Kilka dni temu wymieniałem filtr paliwa przy okazji wymiany oleju, filtr został zalany ropą, włożony na swoje miejsce, auto odpaliło od strzała bez zbędnego kręcenia i luzowania w/w przewodów.
Musashi Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 nalezy i nalac paliwa do filtra i odpowietrzyc rurki cisnieniowe. ale widze ze sa madrzejsi. przeciez to ze silnik w koncu wystartuje to nie znaczy ze to prawidlowa metoda. odpuszczenie powietrza to znaczne ulatwienie dla pompy, ktora powinna pracowac jak najkrocej nienapelniona paliwem. prawidlowo powinno sie odessac powietrze podcisnieniowo rurkami przelewowymi.
pepik Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 nalezy i nalac paliwa do filtra i odpowietrzyc rurki cisnieniowe. ale widze ze sa madrzejsi. przeciez to ze silnik w koncu wystartuje to nie znaczy ze to prawidlowa metoda. odpuszczenie powietrza to znaczne ulatwienie dla pompy, ktora powinna pracowac jak najkrocej nienapelniona paliwem. prawidlowo powinno sie odessac powietrze podcisnieniowo rurkami przelewowymi. Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane?
spetsnaz Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane? Filtr trzeba zalać każdorazowo, jeżeli auto odpali i pociągnie paliwo z baku to ok, jednak jeżeli są problemy nie wolno obciążać pompy. Znacznie łatwiej jest sprężyć ciecz niż powietrze.
Musashi Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane? zmniejsza sie trwalosc pompy paliwowej.
pepik Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane? zmniejsza sie trwalosc pompy paliwowej. Co? wiedziałem, że mechanicy w mojej okolicy to mogą naprawiać maluchy ale żeby prawidłowo nie wymienić filtra paliwa? W moim przypadku pompa mogła ucierpieć czy jeżeli odpalił od strzała to nie mam się czym martwić?
Musashi Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 no od razu przeciez nie padnie, dla pompy to jakby 200 km dodatkowe.
pepik Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 no od razu przeciez nie padnie, dla pompy to jakby 200 km dodatkowe. No mam nadzieje, że nie padnie człowiek się uczy cały czas
SZYNKAR Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Kolega zapowietrzył układ od "suchego" filtra na własne życzenie. A co myślicie o "gruszce paliwa" ręczna pompka na przewodzie ze zbiornika? Ma ktoś taki wynalazek? Widziałem to na dostawczaku C5. Pmagało po dłuższym staniu auta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się