Dario84 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Chciałem przedstawić nasze ostatnie modyfikacje u klienta, celem przede wszystkim było bezpieczeństwo silnika. Silnik bazowo 2,0 tdi BLB z nieszczęsnymi wałkami wyrównoważającymi i imbusikowym napędem pompy oleju, modyfikacje: - wyrzucenie wałków wyrównoważających bez zmiany wału korbowego - FMIC z podłączeniem do ori instalacji orurowania - Turbo CAHA - wypróżnienie katalizatora - soft Wynik to 211KM i 420Nm, wykres wkleję jak dostanę go od Mumina który stroił samochód, pompki są seryjne. Poniżej kilka fotek z prac: Wyrzucenie wałków wyrównoważających: Instalacja dużego FMIC o wymiarach rdzenia 550x230x55mm: Montaż turbo i wyrzucenie katalizatora:
vdm Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Super sprawa można wiedzieć jakiego rzędu są to koszta?
nandoz Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Bardzo przyjemnie . BRD tyle by nie wypluło. Ciekaw jestem jak z dołem . Jak oceniacie ile może Caha w 1.9 wygenerować ??? Pozdr.
Dario84 Opublikowano 6 Października 2011 Autor Opublikowano 6 Października 2011 Dół jest bardzo fajny, jeździ się samochodem jak seryjnym tylko z trochę większą mocą . Koszta na PW napisałem.
MAGIC87 Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Jak oceniacie ile może Caha w 1.9 wygenerować ??? 2 z przodu powinna byc BTW jak na takiego kloka to Moc odpowiednia Fmic chinczyk?
Dario84 Opublikowano 6 Października 2011 Autor Opublikowano 6 Października 2011 2 z przodu powinna byc BTW jak na takiego kloka to Moc odpowiednia Fmic chinczyk? Też jestem tego zdania, 2 z przodu powinno być w 1,9, ale tam już nie podchodzi te turbo pnp. FMIC chińczyk ale dają radę te chińczyki, zrobiliśmy na takim 330KM w 1,8T i nie puchnie, w 1,9tdi 240KM i też daję radę temperaturowo.
jaro4444 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Trochę przegieliście z tymi nacięciami na smoku, ,może przy dużych przechyłach łapać powietrze. Wystarczyło odciąć z dołu tak 1,5-2 cm. Poza tym wszystko ok, ale jaką pompę oleju daliście i na ile zębów kółko napędowe jest? Mam nadzieję, że dodaliście trzecią śrubę mocującą pompę oleju, bo na fotce są dwie.
daniels Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 2 z przodu powinna byc BTW jak na takiego kloka to Moc odpowiednia Fmic chinczyk? Też jestem tego zdania, 2 z przodu powinno być w 1,9, ale tam już nie podchodzi te turbo pnp. FMIC chińczyk ale dają radę te chińczyki, zrobiliśmy na takim 330KM w 1,8T i nie puchnie, w 1,9tdi 240KM i też daję radę temperaturowo. ja też mam chinkę....i daje radę
MAGIC87 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 połowa z forum na chinola do małego TDi wystarczy, jak to rogal powiedział... ,,takie moce to ustami schłodzisz''
Dario84 Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 jaro, śrub do pompy jest oczywiście 3 bez obaw, na fotce są dwie bo nie ma jeszcze fali olejowej która jest przykręcana właśnie przez trzecią śrubę. pompa oleju awx/asz itp, kółko duże na pompie oleju, ciśnienie oleju sprawdzone po przeróbce i wszystko jest w normie. Kiedyś miałem przypadek jak przerobiłem smok, odciąłem właśnie 1,5cm i były problemy z ciśnieniem oleju, od tego czasu robię właśnie w ten sposób i nie ma problemów.
jaro4444 Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Dario cieszę się, że patent działa Mimo wszystko polecam pompę BKD nie AWX. W A4 nigdy nie było problemu po obcięciu smoka tak 0.5 cm pod sitkiem.
Dario84 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Opublikowano 24 Października 2011 Pompa BKD/BLS itp wg mnie nie różni się od AWX/ASZ itp, różni się jedynie kółko napędu pompy które jest na 23z, pompa BKD przydaje się w silnikach poprzecznych, gdzie nie da się założyć pompy AWX bez zmiany miski olejowej a z pompą BKD/BLS itp nie trzeba zmieniać miski. Ja wykonałem już 5 takich przeróbek, kolega około 10, z żadnym samochodem nie ma problemów. Spoko, każdy ma swoje teorie nt przeróbki
hornet Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Poproszę koszta na PW :gwizdanie:
jaro4444 Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Pompa BKD/BLS itp wg mnie nie różni się od AWX/ASZ itp, różni się jedynie kółko napędu pompy które jest na 23z, pompa BKD przydaje się w silnikach poprzecznych, gdzie nie da się założyć pompy AWX bez zmiany miski olejowej a z pompą BKD/BLS itp nie trzeba zmieniać miski. Pompa BKD jest wydajnoścowo taka sama jak jak AWX o ma taką samą wielkość. Rzecz jest w tym kółku napędowym. Przy tych samych obrotach wału pompa BKD ma znacznie wyższe obroty i tłoczy znacznie więcej oleju. Ważne jest to szczególnie na obrotach jałowych i niskich obrotach pod obciażeniem. Więc to "tylko" ma zasadniczą różnicę. Nie na darmo wszystkie 16V mają te mniejsze kółka i wydajniejszą pompę.
hornet Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 Pompa BKD/BLS itp wg mnie nie różni się od AWX/ASZ itp, różni się jedynie kółko napędu pompy które jest na 23z, pompa BKD przydaje się w silnikach poprzecznych, gdzie nie da się założyć pompy AWX bez zmiany miski olejowej a z pompą BKD/BLS itp nie trzeba zmieniać miski. Pompa BKD jest wydajnoścowo taka sama jak jak AWX o ma taką samą wielkość. Rzecz jest w tym kółku napędowym. Przy tych samych obrotach wału pompa BKD ma znacznie wyższe obroty i tłoczy znacznie więcej oleju. Ważne jest to szczególnie na obrotach jałowych i niskich obrotach pod obciażeniem. Więc to "tylko" ma zasadniczą różnicę. Nie na darmo wszystkie 16V mają te mniejsze kółka i wydajniejszą pompę. Ty lepiej odpisz na PW :wallbash: Sorka za Ot
Dario84 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Opublikowano 24 Października 2011 Masz rację, ale skoro ciśnienie oleju jest w normie i nie ma z nim problemów to chyba jest w porządku moim zdaniem.
jaro4444 Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 Ja wykonałem już 5 takich przeróbek, kolega około 10, z żadnym samochodem nie ma problemów. Dario tak na marginesie jakieś konkrety? Bo z tego co się orientuję to chyba Cię poniosło z tymi liczbami i jest troszkę inaczej...
Dario84 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 Konkrety ?? Jakie konkrety ?? Jeśli o mnie chodzi to z prawie każdej przeróbki mam dokumentację zdjęciową, wystarczy poszukać na kompie. Tutaj następna przeróbka: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/111123-Operacja-wyrzuceni-wa%C5%82k%C3%B3w-wyr%C3%B3wnowa%C5%BCaj%C4%85cych-Passat-B6-BMM[br]Dopisany: 28 Październik 2011, 21:19_________________________________________________Zamieszczam wykres z modyfikacji tego audi: [br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 14:56_________________________________________________Update, pacjent: Audi A4 2,0tdi BPW, modyfikacje: - wyrzucenie wałków wyrównoważających - montaż turbiny BRD - montaż drugiego SMICa - Wyrzucenie DPFa z możliwością powrotu - strojenie Zdjęcia z prac: DPF wyciągnięty: Wałki: Słynny imbusik: Uszkodzone gumy koła napędu sprężarki klimatyzacji, częsta usterka: Obcinanie zębatki na wale: Części z ASO: Tutaj doskonale widać przewężenie na wyjściu z DPFa, skutecznie blokuje moc: Pompa oleju z napędem oraz falą zamontowana: Montaż drugiego SMICa: Widok całości: Wyspawana rurka z kwasówki zamiast DPFa: Turbinka zamontowana, chłodnica spalin usunięta: Ten wąż między innymi jest potrzebny zby usunąć chłodnicę spalin: Nowe amortyzatorki do koła sprężarki klimatyzacji: Do drugiego SMICa trzeba wyciągnąć kratkę ze zderzaka żeby powietrze tam przepływało: Widok przodu razem z kierownicami na SMICe: A tutaj mały bonus, rura FMICa przy rozrządzie do Ibi 6L robiona na zamówienie do wysyłki: Wykres z modyfikacji wkrótce
mech15 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 dlaczego musisz rozciąć stare koło na wale??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się