bienio Opublikowano 8 Października 2006 Opublikowano 8 Października 2006 mam pytanie apropo modyfikacji silnika 130 PD w audi A4 2004r.mam wlozony program u mastersa w wawie na 171 ps i 365Nm-w serii mi wybilo 330Nm i 143ps.zastanawiam sie teraz na Inercoolerem.czy mozna zalozyc ten od 150 PD i czy jak wplynie to na osiagi.jak wyglada tez sprawa z wlozeniem turbo od 150PD?
adrian009 Opublikowano 8 Października 2006 Opublikowano 8 Października 2006 wiekszy IC=potrzeba wiecej "mocy" do przetoczenia powietrza, czyli przy niskich obrotach=lekki spadek mocy silnika, jednak przy wyzszych obrotach to wszystko zostaje nadrobione z nawiazka tak przynajmniej wyszlo gdzies z testow wplywu rozmiaru IC. co to turbinki, nie wiem jak duza jest ona ani w PD 130 ani 150, musialbys porownac, bo mozliwe ze roznica jest tylko w cisnieniu doladownia, a nie wielkosci sorka jesli sa jakies bledy ale jestem troche %%%-)
ctv Opublikowano 8 Października 2006 Opublikowano 8 Października 2006 wiekszy IC=potrzeba wiecej "mocy" do przetoczenia powietrza, czyli przy niskich obrotach=lekki spadek mocy silnika, jednak przy wyzszych obrotach to wszystko zostaje nadrobione z nawiazka tak przynajmniej wyszlo gdzies z testow wplywu rozmiaru IC. co to turbinki, nie wiem jak duza jest ona ani w PD 130 ani 150, musialbys porownac, bo mozliwe ze roznica jest tylko w cisnieniu doladownia, a nie wielkoscisorka jesli sa jakies bledy ale jestem troche %%%-) troche w 100% Audi A4 wszystko tylko custom,fmic na zamówienie żadna 150 turbo tak samo!
bienio Opublikowano 9 Października 2006 Autor Opublikowano 9 Października 2006 a powiedz mi gdzie to mozna zrobic??najpierw chcialbym zrobic FMIC.nie chcialbym wiele przerabiac w samochodzie,zeby nie bylo wielkich przerobek po otworzeniu maski.czemu nie IC od 150 PD?
ctv Opublikowano 9 Października 2006 Opublikowano 9 Października 2006 moze dlatego ze nie pasuje,generalnie auto bardzo ciezkie w przerubce, po wizycie u mnie moze to wygladac tak
pre_pl Opublikowano 9 Października 2006 Opublikowano 9 Października 2006 bo się nie opłaca turbo od 150 możliwe, ale mnóstwo przeróbek.... Opisywane na forum mastersa
ctv Opublikowano 9 Października 2006 Opublikowano 9 Października 2006 bo się nie opłacaturbo od 150 możliwe, ale mnóstwo przeróbek.... Opisywane na forum mastersa tak to rewelacja :!: :?:
spanky Opublikowano 9 Października 2006 Opublikowano 9 Października 2006 bo się nie opłacaturbo od 150 możliwe, ale mnóstwo przeróbek.... Opisywane na forum mastersa tak to rewelacja :!: :?: ctv kiedy dasz jakies fotostory z przeróbek twojej audicy .... (dokladny opis mile widziany ;-) )
ctv Opublikowano 9 Października 2006 Opublikowano 9 Października 2006 Duże turbo,duzy fmic,wydech,rury,zderzak s4
spanky Opublikowano 10 Października 2006 Opublikowano 10 Października 2006 Duże turbo,duzy fmic,wydech,rury,zderzak s4 ale to mial byc jakis konkretny opis wraz z przyrostami ... ale widac ze jest to tajemnica :?: wiec odpuszcze temat ......
ctv Opublikowano 12 Października 2006 Opublikowano 12 Października 2006 Duże turbo,duzy fmic,wydech,rury,zderzak s4 ale to mial byc jakis konkretny opis wraz z przyrostami ... ale widac ze jest to tajemnica :?: wiec odpuszcze temat ...... e czemu tajemnica,wszystko powiedziane
spanky Opublikowano 12 Października 2006 Opublikowano 12 Października 2006 Duże turbo,duzy fmic,wydech,rury,zderzak s4 ale to mial byc jakis konkretny opis wraz z przyrostami ... ale widac ze jest to tajemnica :?: wiec odpuszcze temat ...... e czemu tajemnica,wszystko powiedziane niby wszstko ale tak hasłami ... osobiscie ciekaw jestem jakie turbo,jak zamontowane,jaki IC,jak rozwiazales układ dolotowy,jaki wydech i co najwazniejsze jaka jest teraz moc .... nie mowie o elaboracie ale o krotkim opisie przeprowadzonych modyfikacji .... P.S wiem jak wyglada zderzak od S4 ..... :twisted:
ctv Opublikowano 28 Października 2006 Opublikowano 28 Października 2006 teraz jest 185km troche slabo ale nie bylo czasu na strojenie,wkrótce 2XX
spanky Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 teraz jest 185km troche slabo ale nie bylo czasu na strojenie,wkrótce 2XX czyli prawie tyle co Hugo ... ;-) czekamy na bariere 200 PS no i jakis wykresik by sie przydal ... ;-)
spanky Opublikowano 29 Października 2006 Opublikowano 29 Października 2006 ale ile nm 377 to tylko o 8 Nm wiecej .... :twisted:
alvaro Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 koledzy macie jakiegoś specjalictę od chiptuningu na pomorzu najlepiej z hamownią ???
pre_pl Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 koledzy macie jakiegoś specjalictę od chiptuningu na pomorzu najlepiej z hamownią ??? ja już Ci pisałem
kaj82 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 koledzy macie jakiegoś specjalictę od chiptuningu na pomorzu najlepiej z hamownią ??? tak w warszawie :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się