wicio82 Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 koledzy odkrecilem 2 opaski i odczytalem nr 058145856k znalazlem w necie taki sam nr tylko koncowka "c". Moze ktos sprawdzic w etce czy bedzie pasowal bo nie mam pojecia? Objawy sa takie ze turbo odcina przy wysokich obrotach i troche sie brudzi rozpyla olejem przez 1cm pekniecie rury! Bylem dzis w agromie ale nie mieli takiej srednicy 50mm i w czesci dla ciezarowek itp to maja tyle ze zbrojona w srodku drutem taka harmonijka ze da sie wygjac i zamontowac za max 50zł bo nowa 210zl a szrot znalazlem ale az za 100zl. Jakies rady?
machina Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 Przerabiałem ostatnio to samo. Ja zakleiłem najpierw taśma izolacyjna czarna M3, potem taśma serwisowa ( taka sama jaką wiązki elektryczne są okręcone pod maską) i po raz kolejny taśma izolacyjna. Po takim zabiegu taśma serwisowa ukryta jest wewnątrz taśmy izolacyjnej.Taka zmiana taśm na przemian powoduję że rura w miejscu klejenia za sprawą taśmy serwisowej nie rozciąga się. Zrobiłem już 1500km i odpukać jest dobrze. Kleiłem rurę przy samym intercoolerze, pękła na długości 1,5 cm. Nie jestem zwolennikiem takich kombinacji, ale do czasu zakupu nowej rury zda egzamin. Co do twojego pytania o nr węża, literka na końcu nie ma znaczenia. Wąż powinien pasować. Pozdr
wicio82 Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 waz pasowal tez z C od paska a na tasmie jezdzilem z brico marsche kupilem taka odporna na cisnienie i trzymala chyba kilka tygodni az troszke zaczela przepuszczac i turbo sie wywieszalo musialem restartowac kluczykiem. Wymienilem waz i po klopocie. Roboty 5 min ze srubokretem koszt uzywanego weza 80zł
franc8 Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Jeżeli pęknięcie jest na prostym odcinku to można rozciąć wąż wstawić rurkę alu o odpowiedniej średnicy i długości potem ścisnąć opaskami i git. Moim zadaniem zaklejanie taśmą nic nie da bo jest tam ciśnienie i po pewnym czasie to puści.
Musashi Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 klejenie taśmą jest bez sensu. przecież w dolocie jest ok 1,2 Ba. każda nieszczelność skutkuje dymieniem, a to prowadzi do odkładania się sadzy w wydechu, turbinie, katalizatorze, i EGR. a to do kolejnych problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się