Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Co się może tłuc miedzy amorem,a budą?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

j.w. czy jest opcja żeby jakaś część na tyle umarła przy górnej części kolumny,że się tłucze zaczynając od bardzo małych nierówności i przy większych też? Może coś pomiędzy kolumna, a budą, ewentualnie przy mocowaniu górnym sprężyny? Nie mam ETKi nie mogę dokładnie zobaczyć.

Opublikowano

Po pierwsze to w A4 nie ma kolumny Mc Phersona.

Jedyne co może tłuc u góry to wahacze lub górne mocowanie sprężyny/amorka. Innej możliwości nie ma, bo tylko to się tam znajduje.

Opublikowano

Górne wahacze albo górne poduszki amortyzatorów są już wybite i one stukają.

Opublikowano

Rozumiem.MC Phersona nie ma.Wahacze górne wymienione, pozostają poduszki górne amortyzatora.Dzięki

Opublikowano

No...to moze byc takze sam amortyzator. Gdy sa wybite wahacze i amorki to tlucze wszystko ale gdy wymieni sie wahacze a zostana stare amortyzatory wtedy to bardzo dobrze slychac. Sprawdz amortyzatory.

McPhersona nie ma.Jest kolumna zawieszenia.W kolumnie McPhersona amortyzator obraca sie wraz ze skrecaniem kierownica,tzn. prowadzi kolo.

Opublikowano

Jest jeszcze jedna możliwość-luzy na maglownicy.U mnie też stuka na mniejszych i większych nierównościach.

Opublikowano

Amory maja 20tyś km przebiegu, 5tyśkm na 18 cali, a reszta na 16 więc nie powinny być wywalone bo mają po ok.67% sprawności.Hmm maglownica,bardzo możliwe tylko jak myślę o koszta jej regeneracji lub wymiany to ciepło mi się robi.Jak się upewnić,że to maglownica na pewno?

Co waszym zdaniem jeszcze na zdjęciu z ETKI może dostać luzów żeby się tłuc przy małych nierównościach?:

http://http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0e257d3dcf781841.html

Opublikowano

Ja myślałem wcześniej,że to wahacze mi stukają.Wymieniłem wszystkie na komplet Delphi i dopiero zaczęło napier...dzielać.Mechanik-magik podregulował jakąś śrubą na maglu i na trochę pomogło.Dlatego wiem że na 100% u mnie maglownica stuka.

Opublikowano

Ja myślałem wcześniej,że to wahacze mi stukają.Wymieniłem wszystkie na komplet Delphi i dopiero zaczęło napier...dzielać.Mechanik-magik podregulował jakąś śrubą na maglu i na trochę pomogło.Dlatego wiem że na 100% u mnie maglownica stuka.

Muszę znaleźć Magika od maglownicy żeby zbadał luzy, wtedy zostaną ewentualnie wyeliminowane następne graty.Dzięki

Opublikowano

Oj już magik Wam potrzebny, jak masz kanał lub coś żeby popatrzeć od spodu to zerknij na układ kierowniczy od spodu po lewej stronie. Patrz pomiędzy łapą od skrzyni a półośką i zobaczysz taką aluminiową nakrętkę w maglownicy na 17mm klucz. Jest pewnie zalakowana loctite ale jak Ci sie uda to ją poluzujesz, gwint prawy. dokręcając zrób nie wicej jak 20 stopni obrotu bo jak dokręcisz za dużo to kierownica nie będzie swobodnie wracała i będzie nosiło autem.

Jak nie masz kanału to wzdłuż rękę z kluczem pod zbiorniczek wyrównawczy i też ja wymacasz.

Powodzonka.

Opublikowano

Trzeba się tym zająć.Dzięki za nakierowanie.

Opublikowano

Koledzy jak tej nakrętki nie idzie ruszyć w prawo za piernika to znaczy że magiel już powiedział że ma dość i nadaje się do regeneracji tak? U mnie też wali ostatnio strasznie z przodu a szczególnie od strony kierowcy. Na postoju jak wyłączę zapłon i ruszam kierownicą to słychać takie stuki i jest wyczuwalny luz.

Opublikowano

Nakrętka jest wkręcona na loctite i do tego aluminiowy gwint i czasami nie chce się ruszyć.

Zostaje jedno rozwiązanie, naciąć i płaskownikiem odkręcić na chama tyle że trzeba mieć drugą na zamianę. Uwaga, nakrętka z układy KOYO a tego drugiego mają inną średnicę.

Opublikowano

Witam.

Ja mam takowy przypadek,jestem po wymianie magla koncowek i drazkow i mimo to najglosniej po dluzszym postoju slychac stuki a tak ogolnie dzwiek wystepuje przez caly czas ale juz puniej troszke cichszy??!! Bylem na stacji sprawdzic zawieszenie czyli szarpaki i trzepaki ,amortyzatory BDB zawieszenie bez najmniejszych przeciwskazan??!! wiec halo co jest,ale z kolesiem na stacji jak juz auto stalo na kolach maska do gory i z jednej strony dociskalismy blotnik takk aby poruszac autem i slychac pukanie!!!!!!!!! Myslalem ze moze amor sie poluzowal czy cos...niestety tam wszystko gra poduchy itd.ok

No i jestem w kropce niewiem czy stukac moze przeglub bo tego jedynie nie wymienialem?

Dodam ze ma amortyzatory MTS Technix maja rok i sprezyny -30 i jeden kolega powiedzial mi ze stuki sa od amorka wlasnie ze juz gdzies w nim zaczyna stukac???!!!

Powiedzcie czy moze miec racje iz amorki sa w pelni sprawne jednak stukaja?

Opublikowano

Mi amor padł prawy po roku, 20kkm. Zależy od jazdy i drogi :thumbdown:.

Stukania nie wolno ignorować. Poczytajcie wątek o urywającym się zawieszeniu. Były zdjęcia, gdzie guma poszła pod osłonką przeciwkurzową - było widac... po pęknięciu elementu i urwaniu koła.

Opublikowano

Ale troche jest w tym logiki co kolega mowil.

Zawsze po nocce slychac i to tak fest doraznie stukanie!! oliwa w amorku....itd. dopiero po jakies tam chwilowej jezdzie ucichnie ale stuka nadal.Czyli faktycznie moze stukac amor?! Teraz wlasnie sciagnalem koncowki i postawilem go na kolach aby wykluczyc mimo wszystko magiel itd.mimo ize wymieniany byl 2 tyg.temu i stuka zarowna prawa jak i lewa strona!!!![br]Dopisany: 22 Październik 2011, 10:04_________________________________________________jestem wlasnie po wizycie u mechaniora ktory mi wym.magiel i poworem stukania najmocniej po dluzszym postoju sa amortyzatory firmy MtsTechnix !!!!!!!

Opublikowano

Te stuki to wina tych amorów, to one stukają po 25tyś.km przebiegu i stuki jakby górny wahacz się tłukł.Nie polecam tych amorów.Nie kasa i nie amor.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...