pioteros Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 4.2 nie fsi w turbo lub 2.2 aan, lub 3.6 fsi turbo lub jakiś inny vr
McGiver Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 no to mow co to 2.0tfsi z DSG ? Blisko na pewno bez DSG ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ---------- 4.2 nie fsi w turbo lub 2.2 aan, lub 3.6 fsi turbo lub jakiś inny vr Pioteros ja tym samochodem musze się poruszać na codzień i musi trawić gaz Miał być VR5 2,3 170KM + duża suszarka, ale.................
pioteros Opublikowano 13 Maja 2013 Opublikowano 13 Maja 2013 o tym tez mowilem, ja bym sie chwili nie zastanawial i szedl w tym kierunku mowie o vr5 ++++
McGiver Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 ... bedzie R32 Jedyne co moge powiedziec na temat tego silnika to tylko jedno: wielka kupa G...A którą się fszyscy podniecają. Jakbym miał zamiar iść grubo to bym poszedł w 2,7BiT
McGiver Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 czyli idziesz mniej grubo ???? Grubiej niż było, ale ma wyglądać tak samo, tylko turbo większe i niut.
McGiver Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 jak niut to na bank 1.9 tdi ... dizle to ja naprawiam, ale jeździć to nie za koniecznie. Ja tam lubie odcinke przy 7000 a nie przy 4000 Stroker będzie tylko jeszcze sie zastanawiam czy na 2,0 czy na 2,1
McGiver Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 to był akurat taki zart przy strokerze na 2,1 wał własnie idzie od 1,9TDI dlatego i są niutki :)
Dev Opublikowano 14 Maja 2013 Opublikowano 14 Maja 2013 na audizine był post na temat rozwierconego silnika 1.8 tylko ze im tam cos nie zagrało musiałbym poszukac
McGiver Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Opublikowano 14 Maja 2013 na audizine był post na temat rozwierconego silnika 1.8 tylko ze im tam cos nie zagrałomusiałbym poszukac Nie bądź pesymista chłopaki za kałużą robią ten dil już X czasu i wsio robi jak ta lala. Są trzy bolączki to obskoczenia i to cały kaman, tylko ceba wiedziec cuo w BMW M42 1,8 rozwierciłem na 1,9 a potem na 2,1 i zamiata przecinak jak szalony.
McGiver Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Opublikowano 18 Maja 2013 Był dym, było ogień, EGT coś pod 1100, AFR 11,6-11,8, boost 1,4-1,45bara, 350KM+ Ktoś zgadnie co się stało?
wampir Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Mi się wydaje, ze pompa padla, egt skoczylo i się podjarało co nieco?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się