Booster Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 to są korby pod 20mm, takie siedzą w S3 8L 1.8t
soul87 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 to widac ze to korby pod 20mm , gorzej ze tloki wygladaja jakby byly pod 19mm wlasnie
McGiver Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Panowie to są tłoki PIN 20mm z TFSI BPY, a korby wyglądaja tak: seria vs kucizna
pioteros Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 gołym okiem widać strukture/gestosc jednego i drugiego
McGiver Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 nerw mi puścił, lalka do sprzedania!!!!!!!!! dwie TD04 nie chca sie upchać pod wieko!!! s6 c5 combi manual poszukiwana, ewentualnie A6 C5 2,7BiT na full opcji S-line koniecznie ori xenon lub bi-xenon. Stan silników nie istotny i tak idą OUT.
McGiver Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 A to dla tych co uważają że się znają, ale nie wiedzą tego co ja wiem; najsłabszy wykres z wygładzaniem i korektami, a najlepszy pomiar bez korekt i wygładzania, 3 razy sprawdzany, pomiar na seryjnym sofcie z bardzo ciekawym upgradem wtryski seryjne 320ccm zapętlone przy 5700obr/min, 185g/s na przepływce
McGiver Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 kiepski moment hehe, to zobacz jaki boost tam jest poczekaj wieczorem postroim go troszkie tak pod 0,9 bara to zobaczymy co tam sie bedzie działo.
pioteros Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 graty seryjne wrocily wszystkie?
wampir Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zapodaj logi i powiedz co takie tam pomodziles ?
McGiver Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 graty seryjne wrocily wszystkie? wszystko seria, poza jedną modyfikacyjoł malutką, właśnie wpakowałem wtryski od prosiaka 440ccm spowrotem i czekam na mistrza Zaprzalskiego ---------- Post dopisany at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ---------- Zapodaj logi i powiedz co takie tam pomodziles ? narazie jest to ściśle tajne dopóki pomiary się na 10000000% nie potwierdzą w warunkach drogowych i jaka bedzie reakcja na mody jeszcze nie wiadomo Powem narazie tyle że odpowiednio zmodyfikowany dolot to jest za***ista sprawa jak sie przesiedziało kilkanascie nocy na internecie i powyliczało przepływy co je tak naprawde pier....oli.
wampir Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 ta malutka modyfikacja to większe wtryski czy cos jeszcze ? Robiłeś cos z przewodami olejowymi do turbo tzn czysciles, wstawiales nowe czy też w B6 nie ma już tego problemu?
McGiver Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 ta malutka modyfikacja to większe wtryski czy cos jeszcze ?Robiłeś cos z przewodami olejowymi do turbo tzn czysciles, wstawiales nowe czy też w B6 nie ma już tego problemu? problemu z przewodami nie było tam nigdy, tylko z gównianym olejem co to te przewody zapychał, bo 5W30 to nie olej do 1,8T. A te "coś jeszcze" to: wkładka simoty i magnetyzery maxsporta :DDDDDDD
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 5W-30 nigdy nie był olejem do 1.8T przewód olejowy zawsze robię nowy o większej średnicy i nie ma problemu ze smarowaniem dmuchawki
McGiver Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 5W-30 nigdy nie był olejem do 1.8Tprzewód olejowy zawsze robię nowy o większej średnicy i nie ma problemu ze smarowaniem dmuchawki no niestety, ale fabrycznie był zalewany i zalecany do 1,8T i to w specyfikacji LONGLIFE mało tego. Seryjny przewód bez problemu zasila turbo, jeśli nie jest zapchany przez usmażony olej.
Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 zwykle wystarczy zwiekszyc srednice na tym odcinku który jest nad kolektorem wydechowym ale robię cały o wiekszej srednicy z nierdzewki i z bani
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się