Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to są korby pod 20mm, takie siedzą w S3 8L 1.8t

Opublikowano

to widac ze to korby pod 20mm , gorzej ze tloki wygladaja jakby byly pod 19mm wlasnie ;)

Opublikowano

Panowie to są tłoki PIN 20mm z TFSI BPY, a korby wyglądaja tak: seria vs kucizna

Zdj_cie0463.jpg

Opublikowano

gołym okiem widać strukture/gestosc jednego i drugiego

Opublikowano

Oraz rodzaj obrobki cieplnej...

Opublikowano

nerw mi puścił, lalka do sprzedania!!!!!!!!! dwie TD04 nie chca sie upchać pod wieko!!! s6 c5 combi manual poszukiwana, ewentualnie A6 C5 2,7BiT na full opcji S-line koniecznie ori xenon lub bi-xenon. Stan silników nie istotny i tak idą OUT.

Opublikowano

Jaki s-line w B5 ? :grin:

Xenon w serii

Opublikowano

W c5 ;)

Opublikowano
:polew: nie zauwazylem
Opublikowano

A to dla tych co uważają że się znają, ale nie wiedzą tego co ja wiem; najsłabszy wykres z wygładzaniem i korektami, a najlepszy pomiar bez korekt i wygładzania, 3 razy sprawdzany, pomiar na seryjnym sofcie z bardzo ciekawym upgradem :kox: wtryski seryjne 320ccm zapętlone przy 5700obr/min, 185g/s na przepływce

wykres_seria_adr.jpg

Zdj_cie0499.jpg

Opublikowano

kiepski moment ;)

Opublikowano
kiepski moment ;)

hehe, to zobacz jaki boost tam jest :decayed: poczekaj wieczorem postroim go troszkie tak pod 0,9 bara to zobaczymy co tam sie bedzie działo.

Opublikowano

graty seryjne wrocily wszystkie?

Opublikowano

Zapodaj logi i powiedz co takie tam pomodziles ? ;)

Opublikowano
graty seryjne wrocily wszystkie?

wszystko seria, poza jedną modyfikacyjoł malutką, właśnie wpakowałem wtryski od prosiaka 440ccm spowrotem i czekam na mistrza Zaprzalskiego :kox:

---------- Post dopisany at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ----------

Zapodaj logi i powiedz co takie tam pomodziles ? ;)

narazie jest to ściśle tajne dopóki pomiary się na 10000000% nie potwierdzą w warunkach drogowych i jaka bedzie reakcja na mody jeszcze nie wiadomo :) Powem narazie tyle że odpowiednio zmodyfikowany dolot to jest za***ista sprawa jak sie przesiedziało kilkanascie nocy na internecie i powyliczało przepływy co je tak naprawde pier....oli.

Opublikowano

ta malutka modyfikacja to większe wtryski czy cos jeszcze ?

Robiłeś cos z przewodami olejowymi do turbo tzn czysciles, wstawiales nowe czy też w B6 nie ma już tego problemu?

Opublikowano
ta malutka modyfikacja to większe wtryski czy cos jeszcze ?

Robiłeś cos z przewodami olejowymi do turbo tzn czysciles, wstawiales nowe czy też w B6 nie ma już tego problemu?

problemu z przewodami nie było tam nigdy, tylko z gównianym olejem co to te przewody zapychał, bo 5W30 to nie olej do 1,8T. A te "coś jeszcze" to: wkładka simoty i magnetyzery maxsporta :DDDDDDD

Opublikowano

5W-30 nigdy nie był olejem do 1.8T

przewód olejowy zawsze robię nowy o większej średnicy i nie ma problemu ze smarowaniem dmuchawki :whistling:

Opublikowano
5W-30 nigdy nie był olejem do 1.8T

przewód olejowy zawsze robię nowy o większej średnicy i nie ma problemu ze smarowaniem dmuchawki :whistling:

no niestety, ale fabrycznie był zalewany i zalecany do 1,8T i to w specyfikacji LONGLIFE mało tego. Seryjny przewód

bez problemu zasila turbo, jeśli nie jest zapchany przez usmażony olej.

Opublikowano

zwykle wystarczy zwiekszyc srednice na tym odcinku który jest nad kolektorem wydechowym

ale robię cały o wiekszej srednicy z nierdzewki i z bani

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...