Dev Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 co tym razem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 co tym razem ? Znalazłem wreszcie Magnetyzery "Megnetizer" które mi sie zapodziały na drugim warsztacie i założyłem je sobie do audi bo mam wybebeszonego kata. Załozyłem dwa komplety, żeby za słabo nie było:) no i na szybkiego to było, i na przewód paliwowy jak zakładałem to mocno nie zaciskałem opasek, wzieły sie oba zsunęły w okolice 4 cylindra koło samych wtryskiwaczy no i dalej podejrzewam że wiesz już co się stało po przejechaniu jakiś 150km na bucie myślałem że to cos dla gajgerka AFRu odwaliło, ale jak wróciłem ze szkolenia z migającym checkiem i zobaczyłem przykopcony na czarno wydech to się żem załamał prawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 wesoło masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 To mi się podoba, ze Jarek pisze o wszystkim, w tym o awariach. Jest to ciemna strona tuningu, o której nie każdy sobie zdaje sprawę. Wchodzą takie mlodziaki naczytają się o tipach, dałnpajpach i tym, że każde jedenosiemturbo robi minimum 30KM cipem od strzała. Niech czytają o wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 no i motor kaput zrobił, bo zadyme robi prawie jak dobry trabant. Czwarty garnek już pewnie nie przepala się znaczy wcale, dobrze że kata nie ma bo by pewnie spłynął Zachciało się jeszcze do kumpla skoczyc wydech wreszcie skończyć, ale powrót to już była niezła lipa dobrze że nikt z ziomków nie widział co się dzieje Jest tego dobra i zła strona: zła bo robota i koszta, a dobra bo nauka na przyszłość żeby nie odpierdalać takich manewrów i BEDZIE ODRAZU WIĘKSZE TURBO bo jak zrobie silnik to napewno nie pojade na K03s tylko po to żeby sie zhamować a potem wyjąć i założyć czerwoną dmuchawke i znowu jechac na hamownie. Logi mam więc wiem ile było mniejwiecej, porównam se z loagmi na KV5S+ bez ruszania softu i bede wiedział wszystko co mi potrzebne. ---------- Post dopisany 06-10-2013 at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2013 at 13:07 ---------- No to w kanał, czapkie rwać czeba pewno bedą fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Mowisz, ze nie ma to jak niedzielny wieczor w kanale ? Czekamy na foty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 No i gieneralnie motorek bedzie żył jutro bedzie wiadomo co i jak, głowica sie uratuje tysz, troszke zawory wydechowe podjarało na 2,3 i 4 cylindrze. Cały winowajca to wtryskiwacz z 4 cylindra który za długo został potraktowany bardzo mocno spolaryzowanym polem magnetycznym, czy coś z niego jeszcze bedzie nie wiadomo tak naprawde, jutro będą testy. I kolejny raz FM uratował mi silnik!!!!!! A suszarka panowie po 2200km na modzie i przepływach 240-250 KM jest jak nowa. Nie ma teraz problemu z rozperalającym się łożyskiem oporowym i bieżnią max boost był 0,8bara do 5000RPM dalej 0,6-0,65bara. Jedna osoba wie ile wypluło na 0,7bara LPG chodzi teraz bez problemu, parownik nie przepompowany. MODZIK MIODZIK w tym tygodniu bedzie raczej na bank wykres z czerwonej suszarki, a w nastepnym seryjne AWT z TINPem i bez, jak wszystko dobrze pójdzie, bo roboty mam tyle że się nie ogarniam tak do końca już. Wybaczcie brak fotek ale byłem już tak zjechany i wqwiony że nie miałem ochoty nic cykać. Jak jutro bedę składał to coś pocykam na bank ---------- Post dopisany 08-10-2013 at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany 07-10-2013 at 23:24 ---------- Poweim wam to jest qr** NORMALNIE JAKIES WOODOO!!!!!!!!! Jakaś parchata menda nie pozwala mi złożyć mojej maszynki. Urwałem 3 szpilki od kolektora wydechowego, to się wqr.......... grubo żeby je powykręcać więc dla wszystkiego wymieniłem całą reszte na nóweczki, Jak założyłemi dokreciłem głowice to se pomierzyłem czerwoną suszarke: NIE PASUJE!!!!!!!!!! Podłużnica przeszkadza i prawy ICek, silnik inaczej jak w Pasku b5 troche stoi, ale z tym to nie bieda, nawet lepiej bedzie to pasować do FMICka jak wróci na swoje mejsce. Ale apogeum to było jak mi sie urwały dwie śruby od łożysk wałka rozrządu wydechowe, bo trzecia nie zdążyła, bo poczułem że cuś jest nie tak dolna jest nie pęknięta, zdążyłem wykręcić Tak więc na dziś BASTA!!! Jutro komplet śrubek z drugiej głowicy się założy. A wtryski były na sprawdzeniu: IDEALNE wartości. Także teraz się zastanawiam co bedzie po złożeniu i odpaleniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Tez dzisiar rozkrecalem glowice, AEB 3 SRUBY NA ZLOM A WALEK STRACIL ZEBATKE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Powiem Ci, ze masz anielską cierpliwość... Myslalem, ze ja miałem problemy z autem, ale na Twoim miejscu to bym złożył serię z TIMPem na k03s i pojeździł z pol roku az bym się uspokoił. Ewentualnie od razu zmienił auto na 2.0TFSI, zrobił wydech a potem soft. No nic trzymam kciuki żeby się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Tez dzisiar rozkrecalem glowice, AEB3 SRUBY NA ZLOM A WALEK STRACIL ZEBATKE a którą zebatkę? tylną????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Tak, z walka wydechowego. Zlapalem walek od strony kola rozrzadu, podnioslem do gory i trachhhhhh... walek w srodku jest drążony, zwykla rura, nie pręt. Jutro wrzuce foto, ale to nic bo wałki wpadna od adeera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Ewentualnie od razu zmienił auto na 2.0TFSI Nigdy w życiu TFSI, to diesel tylko na inne paliwo i zamiast świecy żarowej ma zapłonową. Aż mnie trzęsie jak musze tą padaczke robić. Ja wolę strokier z 1,8 na 2,0 20VT i jest ogień i jeździ na LPG A druga sprawa z beczką oleju jeździć w bagażniku to jakaś masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Diesel który się kreci do 7k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Tak, z walka wydechowego.Zlapalem walek od strony kola rozrzadu, podnioslem do gory i trachhhhhh... walek w srodku jest drążony, zwykla rura, nie pręt. Jutro wrzuce foto, ale to nic bo wałki wpadna od adeera Dziś jest patrze dzień testowania wytrzymałości materiałów metalowych i anielskiej cierpliwości ---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ---------- Diesel który się kreci do 7k Bo jeździ na wysokooktanowym a nie nickocetanowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Czego te śrubki tak pykneły? przecież to się malutkim niutem dokręca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Czego te śrubki tak pykneły? przecież to się malutkim niutem dokręca. Dokładnie to 10Nm, ale te to były dokręcane najmniej już z 15razy, a czy je kto dokręcał wcześniej dynamometrem to ja już nie wiem niestety :/ ---------- Post dopisany at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany at 08:46 ---------- Mam jedno dziwne przeczucie co do tego silnika, ale obym się mylił :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 a nie 20nm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 10 ostatnio dokrecalem tez, udało mi sie wymienić napinacz oraz łancuch napinacza bez rozpinania rozrządu dobrze ze mi wałki nie strzeliły po tych waszych opowieściach o ich grubości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 MOTOR SZADEN!!!!!!!! QJM!!!!!!!!!!!!!! rozbiórka jeszcze raz coś musi być nie tak z tłokiem lub pierscieniami, a najbardziej sie boje że pękło denko gdziesz w rowkach pierscieniowych jak dowaliło wachy, dymi jak trabant i coś mi sie zdaje ze nie ma coś bardzo na nim komprechy :/ tylko jakim cudem, bo w fizyce cudów nie ma!!!!!!! ---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 15:57 ---------- 10 ostatnio dokrecalem tez, udało mi sie wymienić napinacz oraz łancuch napinacza bez rozpinania rozrządu dobrze ze mi wałki nie strzeliły po tych waszych opowieściach o ich grubości To akurat da sie zrobic bez problemu, jedyne co trzeba zrobic to zablokowac napinacz paska, a wałek wydechowy wyjmować najpierw od strony łancucha a nie odwrotnie bo tam na końcu jest panewka ustalająca ---------- Post dopisany at 16:10 ---------- Poprzedni post napisany at 16:07 ---------- A teraz to mi się zdaje że te wszystkie kabarety to mój Anioł Stróż mi odpierdalał, żeby mi powiedzieć " ty głąbie wyjmij ten tłok i zobacz co tam się dzieje, bo widze że ci się nie chce" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 hehehe twój anioł stroz to Cie powinien lać po łapach jak tylko łapiesz za dźwignię żeby podnieść maskę do góry Mi już kuzyn mechanik powiedział, ze mi zaspawa maskę zebym nic nie psuł tylko jeździł autem jak normalny człowiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się