Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


McGiver

Rekomendowane odpowiedzi

Piotrek, chce miec taki zwykły samochodzik z paroma konikami wiecej niz w serii.

nie chce 2.7BiT bo robie tym autem 3-4 tysiące km rocznie wiec nie ma sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no rozumiem ale wiesz... stroker to juz nie jest pare konikow wiecej:D

a faktycznie naa taki przebieg to tez... tym bardziej ze do polykania km masz inne auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest ?

V8 ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieeeeee.... nie chce zadnej wydumki

wystarczy mi 1.8TQ, a jak dojdzie Stroker to i tak bedzie nadto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin nie mam czasu w d..... sie podrapac a jeszcze miałbym do tego pakowac V8kę

jeszcze maluch mi sie urodził i teraz jestem całkiem w czarnej d....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale za to piekny ten maluch :)

jezdzi u nas s4 b6 turbo i zjada wszystko co po drodze napotka... ale fakt upychac to do b5 to juz byla by rzezba na maksa...

ciekawe czy takie male turbo jak k03 dalo by juz jakis wiekszy przyrost w v8 - mowie o jednej turbince

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, gratulacje :)

Odnośnie małego turbo w V8 to pewnie poprawi znacznie moment z dołu, ale potem szybko zdechnie bo silnik będzie połykał więcej niż turbo może napompować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale takie 0.3bara mogło by dac juz 4ke z przodu

Piter, nie to że sie czepiam ale ty pieprzysz jakbyś dostał w główke najmniej legarem wspornika dachu z jakiegoś wielkiego centrum handlowego :decayed::decayed::decayed::decayed::decayed: wydatek k03 jednej najmocniejszej jaką da sie zrobić P&P wersje we wzdłuzniaku to około 260-270KM bezpieczne. Jakbys założył ją do 4.2 V8 to silnik by zadusiło przy 3500RPM bo nie miała by gdzie spalina wyleciec, a przy 1000RPM miałys pewno z 0,3 bara :) ALE jakby sie wsadziło takie dwie :decayed: to tak licząc po flowmapie, około 400KM jest tam realne jak najbardziej z masakrycznym niutem od samego dołu, trzymającym do około 4500-4800RPM. A tu masz zajebistą stronke http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html tylko nikomu sie nie chwal :wink: po przeczytaniu której zrozumiesz pojecie flow i boost od strony technicznej, i jak sie postarasz to nauczysz sie dobierac turbiny w zaleznosci od pojemności silnika i zadanej charakterystyki ;) tylko nikomu ani słowa

i teraz bedzie nascie stron o jakimś sznurku.... :facepalm:

Jarek, ogarniesz mi Strokera ?

ale mam tylko blok i głowice,

korby, tłoki, pierscienie i reszta to nie problem ale nie mogę namierzyć wału od ABF

Devciu powiem ci dla ułatwienia że wał z ABFa to jest ten sam dokładnie co w ADY 2,0 w Sharanie :) tego akurat jest od cholery i w zasadzie nigdy nie zmęczone :decayed:

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna sie bawic w male pipki jak k03 ale mozna tez zalozyc turbo z potencjalem 1000km jak np t76 ktore przy 4 litrach pojemnosci i ts wstaje momentalnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale takie 0.3bara mogło by dac juz 4ke z przodu

Piter, nie to że sie czepiam ale ty pieprzysz jakbyś dostał w główke najmniej legarem wspornika dachu z jakiegoś wielkiego centrum handlowego :decayed::decayed::decayed::decayed::decayed: wydatek k03 jednej najmocniejszej jaką da sie zrobić P&P wersje we wzdłuzniaku to około 260-270KM bezpieczne. Jakbys założył ją do 4.2 V8 to silnik by zadusiło przy 3500RPM bo nie miała by gdzie spalina wyleciec, a przy 1000RPM miałys pewno z 0,3 bara :) ALE jakby sie wsadziło takie dwie :decayed: to tak licząc po flowmapie, około 400KM jest tam realne jak najbardziej z masakrycznym niutem od samego dołu, trzymającym do około 4500-4800RPM. A tu masz zajebistą stronke http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html tylko nikomu sie nie chwal :wink: po przeczytaniu której zrozumiesz pojecie flow i boost od strony technicznej, i jak sie postarasz to nauczysz sie dobierac turbiny w zaleznosci od pojemności silnika i zadanej charakterystyki ;) tylko nikomu ani słowa

i teraz bedzie nascie stron o jakimś sznurku.... :facepalm:

Jarek, ogarniesz mi Strokera ?

ale mam tylko blok i głowice,

korby, tłoki, pierscienie i reszta to nie problem ale nie mogę namierzyć wału od ABF

Devciu powiem ci dla ułatwienia że wał z ABFa to jest ten sam dokładnie co w ADY 2,0 w Sharanie :) tego akurat jest od cholery i w zasadzie nigdy nie zmęczone :decayed:

Z racji tego ze jestem leniwy jak kocur podrzycilbys koledze jakies linki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Z racji tego ze jestem leniwy jak kocur podrzycilbys koledze jakies linki

DzizasQJP, leniwy to mało powiedziane :Dhttp://allegro.pl/silnik-vw-sharan-2-0-8v-i4606914732.html tu masz chyba cały ady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to chyba nie ADY...

Jarek będę jutro u Ciebie po złoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to chyba nie ADY...

Jarek będę jutro u Ciebie po złoma.

No nareszcie :D Tu masz wał do ABFa za 250 http://olx.pl/oferta/silnik-2-0-16v-abf-na-czesci-CID5-ID6IqRR.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

McGiver no i jak sie jezdzi na tym TD04 z dupka t25 ?

że się tak wyrażę: Nabiera mocy urzędowej :decayed: stoi i grzecznie czeka na sofcik, bo kolejka dłuuuuuuuga u specjalisty, a ja od 1,5 tygodnia nie moge sie zabrac zeby mu koła podmienic z tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoków z korbami nie mogę znalesc :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...