David Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 a jeszcze sterownik silnika Jarol Nie musisz robić korekty. Ja pojechałem bo chciałem więcej momentu z dołu a wcześniej mnie sprzęgło ograniczało. Jeśli auto masz z przed 07.2002 to musisz wymienić liczniki, klimatronik i sterownik silnika
Piotrek98igo Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 niektorych moc jest okupiona wiekszym nakladem kasy, wszystko zalezy od egz
PIXI Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 niektorych moc jest okupiona wiekszym nakladem kasy, wszystko zalezy od egz Piter
daniels Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 jarol pisal ze to te same sprzegla można je zastąpić P&P BRD ma inny docisk i tarcze,dwumas jest ten sam z ciekawości oglądałem dziś w Focie pany :gwizdanie: tarcza i docisk BRD wygląda na zdecydowanie masywniejszy w porównaniu z serią 1.9tdi,moje póki co daje radę ale dopiera 1kkm śmignąłem i jak coś wkładam BRD
Bieniek Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Dobra a tak robiac OT.Co ma sprzeglo do klimatronika i licznika?
michał69 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 magic coś mało wyszło sam sobie wykrakałeś że coś wyjdzie nie tak jak zajedziesz
MAGIC87 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Bo jak jechałem pierwszy raz byłem napalony na 170 PS wiec teraz juz inaczej podchodziłem... Pompe zmienie i mozna smiało dodac 20 PS i 30 Nm a byc moze i wiecej
Piotrek98igo Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 koxu na 250 wiec wypada celowac chociaz w 220
michał69 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 a Częstochowie jest już jakaś hamownia?
MAGIC87 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 buduje sie u chudego... 4x4 CTV ma robic softy
Piotrek98igo Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 ale czy sie oplaca,jak mozna k-pała zrobic
MAGIC87 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 no k-pała u mnie pokazuje prawde prelicznik 1.03 i realne wartosci
Piotrek98igo Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 no k-pała u mnie pokazuje prawde prelicznik 1.03 i realne wartosci no trzeba bylo jedynie przelicznik odpowiednio dobrac,bo ty w tym 1 wykresie zawyzyles.
Michał Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 bardzo nisko wstaje to turbo wydech przelot jakiej średnicy? simota to jakiś stożek czy grzyb? długo na niej śmigasz? daj jakieś foto spod maski
Piotrek98igo Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 bardzo nisko wstaje to turbo wydech przelot jakiej średnicy? simota to jakiś stożek czy grzyb? długo na niej śmigasz? daj jakieś foto spod maski wkladka filtra powietrza
MAGIC87 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 bardzo nisko wstaje to turbo goodwydech przelot jakiej średnicy? simota to jakiś stożek czy grzyb? długo na niej śmigasz? daj jakieś foto spod maski naughty wydech przelotowy srednica seria. Wkladka Simoty do seryjnej puszki
daniels Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 pipercross to siedzi u mnie
MAGIC87 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 pipercross to siedzi u mnie good pewnie taki sam jak ten simoty:) tylko inna nazwa
juby_p Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 nie pipercros to filtr gąbkowy a simoty bawelniany
daniels Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 simota czy pipercross-myślę że to poprawia...tylko samopoczucie usera :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się