MrTea Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 następnym razem ja trąbie ;] ... zawsze to sekunda do reakcji .. i jedziemy z 3jki..
MAGIC87 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Opublikowano 6 Lipca 2012 moze jak bede miał GT2260 to z 5 od 90 pojedziemy? dostałes 3 dlugosci:wink: koniec i kropek z 3 biegu wygrałem tylko 0,5 długosci , tylko i dlatego ze zlekceważyłem bo myslałem ze dalej masz AJM po sofcie:wink: ---------- Post dopisany 24-04-2012 at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2012 at 21:37 ---------- Ostatnio na spocie był koleja AJM po sofcie, auto robił u rogala. miało 145 KM, w miedzy czasie robił głowice. sprawdzilismy ostatnio auto k-powerem który sie raczej nie myli. (sprawdzane kilka aut) i co sie okazało k-power pokazał tylko 130 KM. zainteresowałem sie sprawa i podejrzewam ze moze u mnie byc to samo. Czyli był robiony wczesniej silnik i zle dobrana uszczelka pod głowica. Poczytałem torche na innych forach i chłopaki opisywali ze grubsza uszczelka, słabsza kompresja i KM ida w las. ,,grubsza uszczelka to niestety nizszy stopien sprezania. Auto bedzie wyczuwalnie slabsze ale napewno bedzie duzo gorzej odpalac z lekkim niebieskawym dymem po rozruchu. Zawsze daje sie uszczelke taka sama jak byla jesli dół silnika nie byl ruszany. Jesli glowice planujesz, zmieniasz to uszczelka taka sama ale jesli ruszasz wal, korby, tloki, panewki to sprawdza sie wystawanie tlokow poza cylindry i na tej podstawie dobiera uszczelke.'' To ze odpala słabiej to tez wiem. nawet w zime wymieniałem swiece zarowe ale dalej to samo. potrafi zatrzasc silnikiem i dymek poleci moze ktos sie wypowie w temacie. podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak ---------- Post dopisany 06-07-2012 at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2012 at 19:22 ---------- tak to sie ma do BEX'a:wink:
Lukaszxxx Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 Magic a sprawdzałeś u siebie serwo?? kiedys z kumplem w pasku próbowalismy naprawic bo hamulce mu trzymaly i rozszczelnilismy przez przypadek pierwsza komore serwa i autko juz nie trzymalo hamulców ale kiepsko jechalo bo vacu nie wyrabiala bo serwo "jadło" podcisnienie.. moze tu tkwi problem??
MAGIC87 Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 Magic a4 1.9Tdi 166/366 vs Puma a4 1.9 Tdi 185/390 - YouTube ja juz nic nie kumam:decayed: 185/390 vs. 166 366
wampir Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 bo on nie ma tych 166 tylko wiecej i tyle w tym temacie
MAGIC87 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 Pokazac wykres? u rogala był ze mna dla potwierdzenia IGO, Sysiek i Zmuda. Dodatkowo ,,Sajgon'' twierdził ze hamownia Rogala zawyża o kilka KM
nex Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 MAGIC który na ostatnim filmiku wygrywa? Ty czy Puma?? Bo pisujesz filmiki a nie wiadomo kto jest kto. Tytuł filmu twoje auto pierwsze od lewej, pod filmem opis jego auto pierwsze
nex Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 do jakiej prędkości się rozpędzaliście to co widać i od ilu na jakim biegu
MAGIC87 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 od 30 z 2 biegu i kreciłem do konca 4 czyli 180 na budziku (4500obr)
nex Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 no to tu wiesze nM jego nie mają nic wspólnego, bo może je mieć tylko w przedziale 2 tyś obr, a w takim wyścigu to się nie liczy - zresztą była wczoraj dyskusja w moim temacie można poczytać. Dziwne jest tylko to jeżeli on ma moc rzędu 20KM więcej a twoje auto do 180km/h jedzie dużo lepiej . Coś tu ktoś ma nie halo, albo On, albo Ty. Koła macie te same??
nex Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 no to albo On ma mniej konia albo Ty więcej, jeżeli operujecie biegami podobnie i jest taka różnica. Jak to inaczej wytłumaczyć. MAGIC, masz filmik no 0-140 swojego auta nagrywane zegary?? albo chociaż wiesz ile masz?
MAGIC87 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 dawno nie nagrywałem On-Board 0-100 przed strojeniem w 2 osoby (pasazer 115Kg) 8.0s wykreciłem AWX 170/380 i BPW 170/380 tez ze 3 długosci pojechałem...
nex Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 i wierzysz w to że masz 166 konia?? 8.0 sek do 100 ciężko wykręcić AVF po chipie pod 190koni, są filmiki na yt
MAGIC87 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 dalej sadze ze tak jest:wink: sprawdze k-powerem w weekend
Jarol Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 dalej sadze ze tak jest:wink:sprawdze k-powerem w weekend Lepiej jedź na normalą hamownie i zmierz auto bo chyba w końcu odzyskałeś zaginione konie
Sysiek Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 dalej sadze ze tak jest:wink:sprawdze k-powerem w weekend Lepiej jedź na normalą hamownie i zmierz auto bo chyba w końcu odzyskałeś zaginione konie Jarol, ale jego auto jedzie caly czas tak samo od czasu korekty ktora byla u rogala. Nic nie sprawdzal czemu brakuje mocy a tym bardziej nic przy slupku nie grzebal, sugerujesz ze tak samo by sie naprawilo? Bo mi jakos jest w to ciezko uwierzyc
P-U-M-A Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 i wierzysz w to że masz 166 konia?? 8.0 sek do 100 ciężko wykręcić AVF po chipie pod 190koni, są filmiki na yt Ja w to wierzę. Liczy się moc tylko w tym zakresie w którym jeździsz w czasie takiej kreski. A jak on ma od 3.000 obrotów 160ps a ja mam 140ps a pod koniec dopiero 180ps dlatego nie ma różnicy. Madzia na samym początku mi ucieka bo mu o wiele szybciej turbina wstaje a potem jadą praktycznie identycznie bo jeden z przejazdów odpuściłem bo auto jechało przede mną.
MAGIC87 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 w którym auto jechało przed nami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się