JUZIU 0 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 koniecznie żeby mial taką kierownice powietrza w jakim celu? aby mi dzięki tej kierownicy nie falowały obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 koniecznie żeby mial taką kierownice powietrza w jakim celu? aby mi dzięki tej kierownicy nie falowały obroty uwierz mi-bez tego też nie falują-mam stożek bez kierownicy-już spory czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 koniecznie żeby mial taką kierownice powietrza w jakim celu? aby mi dzięki tej kierownicy nie falowały obroty uwierz mi-bez tego też nie falują-mam stożek bez kierownicy-już spory czas bo pewnie masz itg wiem że na itg nie falują ale przekonałem sie do pipercrossa i juz pewnie przy tej firme zostane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 nie ,nie-zwykły firmy "Krzak",wcześniej też jakiś inny był,nawet jakiś czas jeździłem bez filtra-przepływka na wierzchu,bo oczekiwałem na filtr-żadnych zmian...na starym stożku,to chyba przez pół roku mi ssał obok metalowej konstrukcji podstawy stożka,bo pękło i spora dziura była,nawet nie wiem,jak długo z tym jeździłem,jak to zauważyłem-to skleiłem,a po jakimś czasie pękło znów i jeździłem bez-żadna kierownica powietrza nie ma znaczenia na poprzedniej stronie masz fotkę,jak wygląda ORI kierownica...nie ma znaczenia przepływka i wyniki z niej będą korygowane przez ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 tez nie miałem zadnej kierownicy i nic nie falowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 czyli takia kierownica nic nie pomaga? wydawało mi się ze jeśli jest ta kierownica to coś daje. a ta seryjna kierownica w puszcze to tez byłby do niczego nie potrzena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 czyli takia kierownica nic nie pomaga? wydawało mi się ze jeśli jest ta kierownica to coś daje. a ta seryjna kierownica w puszcze to tez byłby do niczego nie potrzena? w przypadku stożka role kierownicy spełnia jego podstawa , czyli jakies 5-7cm rurki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 to o ten kawałek rurki mi chodziło że spełnia on role kierownicy powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 ydawało mi się ze jeśli jest ta kierownica to coś daje tak ,daje to,że nie ma niepotrzebnych zawirowań,ale to ma znaczenie w silniku atmosferycznym,a elementy filtra są takie same do silnika n/a i atmosferycznego,gdzie ilość powietrza jest bardziej potrzebna niż w turbodoładowanym,bo na ustalenie dokładnej dawki paliwa ma jeszcze wpływ ciśnienie atmosferyczne,które się zmienia każdego dnia i raz zassie mniej,raz zassie więcej,potem jest poprawka na dane z przepływki -tolerancja błędu jest 10% na plus,lub minus,ze względu na wahanie atmosferycznego ciśnienia i jest ustalana dawka paliwa,w turbodoładowanym masz te ciśnienie stałe przy danych obrotach,np 0,5 bara/3,5 tys.ob./min -ciśnienie atmosferyczne ma mały wpływ na to,bo N75 i tak to reguluje,żeby było cały czas tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 tak ,daje to,że nie ma niepotrzebnych zawirowań,ale to ma znaczenie w silniku atmosferycznym,a elementy filtra są takie same do silnika n/a i atmosferycznego,gdzie ilość powietrza jest bardziej potrzebna niż w turbodoładowanym,bo na ustalenie dokładnej dawki paliwa ma jeszcze wpływ ciśnienie atmosferyczne,które się zmienia każdego dnia i raz zassie mniej,raz zassie więcej,potem jest poprawka na dane z przepływki -tolerancja błędu jest 10% na plus,lub minus,ze względu na wahanie atmosferycznego ciśnienia jest ustalana dawka paliwa,w turbodoładowanym masz te ciśnienie stałe przy danych obrotach,np 0,5 bara/3,5 tys.ob./min -ciśnienie atmosferyczne ma mały wpływ na to,bo N75 i tak to reguluje,żeby było cały czas tak samo proste jak budowa cepa teraz już wszystko jest jasne a jakie jest twoje zdanie na temat wpływu stożka na przepływke a dokladnie jej żywotność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 zdanie na temat wpływu stożka na przepływke a dokladnie jej żywotność? nie ma żadnego wpływu-to jest mit,że stożek dobija przepływkę,jest wiele przykładów na Forum,że chłopaki jeżdżą i nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martino24 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 zdanie na temat wpływu stożka na przepływke a dokladnie jej żywotność? nie ma żadnego wpływu-to jest mit,że stożek dobija przepływkę,jest wiele przykładów na Forum,że chłopaki jeżdżą i nic się nie dzieje A danie przepływki przed przepustnice może ją załatwic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 zdanie na temat wpływu stożka na przepływke a dokladnie jej żywotność? nie ma żadnego wpływu-to jest mit,że stożek dobija przepływkę,jest wiele przykładów na Forum,że chłopaki jeżdżą i nic się nie dzieje A danie przepływki przed przepustnice może ją załatwic ? nie słyszałem,żeby w audi ktoś miał przepływkę ,przed przepustnicą,w silniku doładowanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 A danie przepływki przed przepustnice po co ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 A danie przepływki przed przepustnice po co ???? żeby ciśnienie ją rozdęło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martino24 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Chciałem zrobić obudowe ze stali nierdzewnej dla pzeplywki. Przepływomierz dac przed przepustnice ze wzgledu na B - off by mozna go zamontowac po prostu bajer i patent dla innych by mozna miec te "PSSSSSSSSSSSSYYYTTT" i przy tym pozostawic proporcjonalna dawke paliwa do powietrza. Jakby sie to udalo i sprzedalo to bym mial torche pracy no ale chyba odpuszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 A danie przepływki przed przepustnice po co ???? żeby ciśnienie ją rozdęło jesli po to , to śmiało mozna ją tam umieścić :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 przy tym pozostawic proporcjonalna dawke paliwa do powietrza przecież ona zawsze będzie proporcjonalna ,przy sprawnych podzespołach-auto,typu A4-to nie jest bolid na tor F1-auto to ma granice tolerancji na każdym elektronicznym elemencie,ponieważ jest zbudowane,żeby się poruszało w każdym klimacie i strefie czasowej,to że ludzie przerabiają tego typu auta na tor-wcale nie oznacza,że trzeba brać je tą samą miarą,co typowe wyścigówki,w których strojenie komputera,zawieszenia i innych dupereli odbywa się w czasie rzeczywistym ,podczas testów w A4 dysproporcje występują,kiedy przepływka jest popsuta i to,czy ją umiejscowisz za filtrem,przed przepustnicą,czy nawet w bagażniku,lub na dachu-nie zmieni pomiaru,jeśli jest niesprawna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martino24 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Czyli moge pożegnać sie z tym patentem dam spokoj jak narazie skladam sobie tip-a pochwale sie potem jak wyszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUZIU 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Panowie a umiejscowienie dv ma znaczenie na jej głośność?? chodzi mi o to czy lepiej żeby była jak najbliżej tipa czy orurowania FMIC?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się