Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T i 2,7BiT] Filtr powietrza pipercross


gregory

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedys widziałem test filtrów i najgorszy okazał sie gabkowy pipercross drugi K&N a wygrał Apex'i.

Szkoda szlifować silnik pipercrossem Jak znajdę link z testem to podesle.

A do S4 b5 kupisz za 250zl k&n na allegro bo apexi ciężko znaleść

witam tu znalazłem fajny zestaw do 1,8 T

link;http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-05-Audi-A4-1-8T-Performance-Air-Intake-System_W0QQitemZ360157923201QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item53db15c781&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=65%3A12%7C39%3A1%7C72%3A1171%7C240%3A1318

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys widziałem test filtrów i najgorszy okazał sie gabkowy pipercross drugi K&N a wygrał Apex'i.

Szkoda szlifować silnik pipercrossem Jak znajdę link z testem to podesle.

A do S4 b5 kupisz za 250zl k&n na allegro bo apexi ciężko znaleść

witam tu znalazłem fajny zestaw do 1,8 T

link;http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-05-Audi-A4-1-8T-Performance-Air-Intake-System_W0QQitemZ360157923201QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item53db15c781&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=65%3A12%7C39%3A1%7C72%3A1171%7C240%3A1318

ale fajny bo co ? bo niebieski i świecący ??

rura przebiega tuż nad kolektorem wydechowym

stożek niczym nie osłonięty do tego wymaga naoliwiania

generalnie do d*py ten zestaw...

jeszcze raz napiszę w A4 najlepiej sprawdza się seryjna puszka

jedyne co się wymienia to TIP i forga :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz napiszę w A4 najlepiej sprawdza się seryjna puszka

ale nie robi pssssttt :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz napiszę w A4 najlepiej sprawdza się seryjna puszka

ale nie robi pssssttt :P

a ty jak uporałeś się już ze swoim ??

czy nadal odejmujesz sobie czteropak browaru dziennie przez wyższe spalanie ? :naughty::tongue4: :tongue4: :tongue4::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje rade :wink4:

i bardzo dobrze....abstynencja to dobra rzecz :naughty::tongue4: :tongue4: :tongue4: :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew:

EOT panie moderejszyn :P

A zeby nie bylo ze piszemy bez sensu : stozeczek daje swietny dzwiek : POLECAM! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew:

EOT panie moderejszyn :P

A zeby nie bylo ze piszemy bez sensu : stozeczek daje swietny dzwiek : POLECAM! :D

Wiek: 24 i wszystko jasne :naughty::tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka prawda :) Wlozylem go tylko dla dzwieku na przyrosty mocy nie liczylem :)

Oj tam :D chociaz teoretycznie pozyje 3 lata dluzej niz ty :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam, może ekspertem nie jestem, ale jeśli dobrze wnioskuje to ten "pipercross" to zwyczajny stożkowy filtr powietrza? Jeśli to jest coś innego to dalszą cześć mojego posta możecie śmiało zlekceważyć :)

Tak sobie czytam i zrozumiałem najpierw, że stożek dał Twojemu koledze 7km w passacie... macie potwierdzenie przed i po z hamowni?

W większości przypadków filtr powietrza nie daje praktycznie żadnej różnicy :) może dać lekki basowy pomruk ale nic więcej, gadanie, że auto zbiera się lepiej itd... to z reguły są tzw." kupiłem to wydałem tyle kasy i to musi działać" czyli wkręcanie sobie czegoś na siłę. Różnice mocowe i w zbieraniu się auta można zobaczyć, kiedy rozbudowany dolot spotka się z kolektorem i pełnym przelotem, sam stożek... to taki dodatek, dla szpanu nic więcej.

Wydaje mi się, że Twój stożek nie działa, albo działa źle. Powinieneś go odseparować i umieścić w miejscu gdzie będzie dostawał zimne powietrze, do jego działania jest to niezbędne, Twój stożek zwyczajnie się dusi i zasysa ciepłe powietrze, o ile jakiekolwiek tam jeszcze jest.

Nie wiem jak w audi , ale podejrzewam, że marka nie robi różnicy, ale w Hondzie jak montuje się dolot na stożku to wyróżnia się dwa typy, krótki, który poprawia wkręcanie się auta na wysokich obrotach i długi (z reguły w zderzaku) który poprawia dolne granice obrotów.

Co do stwierdzenia, że stożek daje lepszy dźwięk niż zawór bov off ... szczerze wątpię, aut ze stożkiem widziałem setki, z bovem słownie dwa i nic nie przebije tego pssst na wysokich obrotach :)

pozdrawiam kociub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodze sie z toba :)

Mocy owszem nie doda ten filtr ;) To wiem ... Co do umiejscowienia :

f5636523dd84cd29.jpg

Lapie zimne powietrze i jest stosunkowo dobrze odizolowany (kwasiak kiepsko przewodzi cieplo).

Stozek zalozylem glownie dla dzwieku i kolego mylisz sie mowiac od psss na wysokich... Slyszales jak duze turbo zasysa powietrze stozkiem ? I jak slychac zawor upustowy ?

Owszem nie ma az tak glosnego PSSST jak przy bov ale jak wiemy do 1,8T BOV to wielka niewiadoma a stozek spisuje sie ok i daje ladny dziwek zaworu upustowego :) A dzwieku ZASYSANEGO powietrza na samym BOV nie uswiadczysz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta grupy VAG (mówie o dieslach) są jedynymi autami. w których słychać gwizd turbiny, w innych markach dla przykładu w volvo jak usłyszysz gwizd turbiny to szukuj się na jej wymianę.

Co do izolacji sorry wzorowałem swój opis na tym zdjeciu z innego auta jak się teraz okazało oO wybacz moja meakulpa :wallbash:

dokładnie na tym:

MoSSSDSCN1312.jpg

Dlaczego Bov to niewiadoma w 1.8 t ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego Bov to niewiadoma w 1.8 t ?

Dlatego, że nic nie poszukałeś na jego temat na forum :szukaj: :szukaj: :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mowie o gwizdzie tylko dzwieku zasysanego powietrza ... Napisalem jak byk :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta grupy VAG (mówie o dieslach) są jedynymi autami. w których słychać gwizd turbiny, w innych markach dla przykładu w volvo jak usłyszysz gwizd turbiny to szukuj się na jej wymianę.

Mocno bym polemizował ;)

Szczególnie przy założenie innego kolektora wydechowego - turbo potrafi być baaaaaaardzo słyszalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta grupy VAG (mówie o dieslach) są jedynymi autami. w których słychać gwizd turbiny, w innych markach dla przykładu w volvo jak usłyszysz gwizd turbiny to szukuj się na jej wymianę.

Mocno bym polemizował ;)

Szczególnie przy założenie innego kolektora wydechowego - turbo potrafi być baaaaaaardzo słyszalne.

Mówię o zwykłej serii :) miałem porównanie na własne oczy volvo v70 i passata b5 , resztę znam z opinii.

To że kolektor wydechowy to nie wiem, ale rozmawiamy o samym stożku, jeśli wymieni się kolektor, zrobi przelot i wrzuci stożek to przyrost mocy gwarantowany.

Może nie szukałem dlatego, że średnio mnie to interesowało i dlatego, że nawet nie przyszło mi do głowy, że konstrukcja silnika turbo audi może się tak diametralnie różnić od setek innych (fiat coupe, nissan 200sx, opel calibra i reszta), że bov może przynieść jakiekolwiek ryzyko zważywszy na to, że przedłuża on żywotność turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie turbo już na początku było słyszalne - fakt, ciut mniej niż w Audi, ale zawsze ;)

Stożek + kolektor + przelot - zgoda, będzie przyrost, ale zdecydowanie bardziej przez wydech, niż przez dolot ;)

Niestety, Audi się średnio lubią z BOV'ami (swoją drogą, nie o nich mowa w temacie :decayed: ).

IMHO jak BOV, to tylko w japończykach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...