Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Zmiana turbiny ze 140km na 170km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bo kumpel twierdzi ze wlozyl do swojej A4 2.0 TDI 140km B7 turbo z 3,0 TDI B7 podobno mu bez problemu podeszlo i teraz szykuje sie na zmiane softu...

nie jest tak przypadkiem że w 2.0 turbinka jest sterowana podciśnieniowo a w 3.0 elektrycznie? :mysli:

Opublikowano

A jak to jest z FMIC, bo przegladalem kilka forow i bardzo rozne opinie sa co do softu... jedni mowia ze po zalozeniu FMIC koniecznie trzeba zmienic soft, bo dawka powietrza sie zwieksza i dawka paliwa musi byc zwiekszona a drudzy mowia ze nie zmienili softa i tez dobrze jest. :mysli:

Wiec nie wiem czy trzeba zmienic soft czy zostawic taki jak jest obecnie?? Bo troche mnie to martwi ze auto "mialoby" wiecej palic :thumbdown:

Opublikowano

Przy kazdej modyfikacji powninno sie robić korekte softu :)

Opublikowano

bv43 ona chya jezdzila w 140 konnym aucie?

hmm BRD albo najlepiej caha tylko jest więcej troszkę przerabiania

Opublikowano
A jak to jest z FMIC, bo przegladalem kilka forow i bardzo rozne opinie sa co do softu... jedni mowia ze po zalozeniu FMIC koniecznie trzeba zmienic soft, bo dawka powietrza sie zwieksza i dawka paliwa musi byc zwiekszona a drudzy mowia ze nie zmienili softa i tez dobrze jest. :mysli:

Wiec nie wiem czy trzeba zmienic soft czy zostawic taki jak jest obecnie?? Bo troche mnie to martwi ze auto "mialoby" wiecej palic :thumbdown:

FMIC nie zwiększa ilości powietrza bo niby jak? Po FMIC maga ci w sofcie zmienić jedynie dawkowanie paliwa zależne od temperatury w dolocie bo FMIC ma na to wpływ i o to się walczy żeby powietrze było jak najzimniejsze, gęstsze z większa ilością tlenu.

Turbo z 3.0TDI na 100% nie podejdzie Ci bez przeróbek.

Opublikowano

Panowie co trzeba zmienic, zeby turbinka z BKD do BPW podeszla? Bo podobnie jakas lekka modyfikacja jest potrzebna?

Pozdrawiam

Opublikowano
to oczywiście że FMIC jest lepszą opcją:) no ale wtedy musisz mieć zderzak s line :)

mylisz się kolego da sie załozyć do kazdego zdeżaka i w A4 b5, b6 i b7:) z tym ż w b6 jest zdaje sie naj mniej miejsca

Opublikowano

aa nie prawda:wink:

z Piotrkiem98igo mamy te same coolery i u niego jest mniej miejsca

Opublikowano

Panowie potrzebuje fachowej opinii.

Mam A4 1.9 TDI AVF quattro 130 KM, zderzak S4, seryjnie jest jeden intercooler od strony kierowcy.

Chcę dołożyć drugi, tak żeby to wyglądało jak najbardziej seryjnie. Jakie graty muszę kupić ? Czy intercooler od A4 B7 2.0 benzyny będzie pasował ?

Potrzebuję też łapę do intercoolera oraz tunel powietrza. Czy ten oryginalny od S4 B6 będzie pasował p&p ?

W przyszłości planuję włożyć turbo z BRD.

Opublikowano
to oczywiście że FMIC jest lepszą opcją:) no ale wtedy musisz mieć zderzak s line :)

mylisz się kolego da sie załozyć do kazdego zdeżaka i w A4 b5, b6 i b7:) z tym ż w b6 jest zdaje sie naj mniej miejsca

Naj mniej miejsca jest w b5:-D

Opublikowano
W dniu 18.10.2011 o 07:58, wrclaguna napisał:

Kolego kladi masz jakis wykres tego twojego 180 Konnego autka :naughty:

Ja mam a4 b8 143km fabrycznie a z chipem 190 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...