odzim Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 masz walniety ten zaworek wymien go , i zloguj jeszcze raz zobaczymy jak turbo bedzie sie podnosic bo teraz wogóle nie masz ladowania po zamianie zaworka a oba sa wazne
krg1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 tylko który jest walnięty ten n18 czy n75 a może oba ?
odzim Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 zrób teraz 003 bs i zobaczymy czy ten drugi czyli n18 co teraz masz zalozony jest w miare dobry,bo n75 teraz co logowales to nie działa
krg1 Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 loga zrobić statycznego czy dynamicznego, oraz zrobić tego loga na zamienionych zaworkach czy tak jak było orginalnie bardzo Ci dziękuje kolego że tak prowadzisz mnie jak dziecko przez mgłe
Sztomel Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Jeśli ma nie działać któryś z elektrozaworów to z pewnością N18, który został podmieniony w miejsce N75 gdyż na pierwszej stronie tematu w 003 BS wcale nie podawał podciśnienia na siłownik zaworu EGR. W dynamicznym 011 (z podciśnieniem podpiętym na krótko) turbo wcale nawet nie zbliżyło się do wartości granicy pomiaru czujnika G71. Jak chcesz to podjedź do mnie to sprawdzimy te elektrozawory i przyjrzę się układowi podciśnienia (info kontaktowe poszło na PW).
odzim Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 no to chłopie masz szczescie sztomel jakos moze wyprowadzi ci to auto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się