daw2 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Witam wszystkich, mam problem z moim 1Z już od dluższego czasu mianowicie jak mu na 1 biegu przygazuje powyzej 4 tys to robi sie za mna ogromna chmura czarno-siwego dymu, silnik zaczyna nierowno pracowac a czasem nawet zgasnie i ciezko go odpalic. Jezeli nie zgasnie to telepie nim dosc długo chyba ze przegazuje do 3 tys i wtedy wszystko wraca do normy....Co się dzieje? Filtry nowe nie zapowietrza sie napewno na 4 biegu mozna ciągnac do odciecia i nic sie nie dzieje...
SotoM Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 barszczyna... hydrosztosy sie podwieszaja... zalecenia. w szukajce zandziesz tematów od groma z identycznym problem i rady....
franek84 Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 jakiego odcięcia ? zapłonu ????
daw2 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 Chodziło mi o maksymalne obroty...Mam 216 i program więc na pierwszym biegu to nie problem jak się rusza z krzyżówki tylko potem trzeba zjeżdzać na chodnik
SotoM Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 jeli dobrej firmy olej nie pomoze to wymian hydrosztosy na noje i nie bedziesz musiał zjeźdźac na pobocze...
daw2 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Wymieniłem szklanki wałek rozrząd i nadal jest do samo. Przed wymiana potrafił juz przy 3000 zawiesic sie:(
Grzesiekkbc Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 daw2 Mam to samo, silnik po programie, wtryski z Afn. Wymieniłem wałek, 2x szklanki, olej Motul, nowa pompa oleju i wiesza się. Też jak zacznie telepać i zgaśnie to nie odpali i trzeba poczekać chwilę aż mu przejdzie. Chłopaki z forum Leona twierdzą że to wtryski się wieszają, to samo mi powiedział koleś z serwisu ale mi to nie pasuje bo na wtryskach z 1z też się wieszał. Temat drążę już chyba z 2 lata i nie mam opcji co to może być. Na forum nie ma rozwiązania tego problemu.
gerlinski Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Rany......4000.....To nie benzyna....Przy tych obrotach silnik wariacji dostaje....Zmień auto....A tak poważnie takie same objawy miałem kiedyś w golfie 3 z tym samym silnikiem....Ale dałem sobie spokój.....mniej gazu i było ok))))))
Kuba A4 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 ja też nigdy tak wysoko nie kręcę no może sporadycznie ale prawie wcale, dziwny objaw ale dobry serwis powinien pomóc a skąd jesteś Grzesiekkbc
Grzesiekkbc Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Mieszkam w okolicy Bochni - Małopolskie gerinski Nikt nie mówi że pałuje auto do 4000obr, mój potrafi się zawiesić czasem przy 2500obr.
daw2 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Mi się zawiesił dzis podczas jazdy na 3 biegu w okolicach 2800 obr . 90 stopni na silniku. Olej mobil. Po 20 km jazdy to się juz nie zdarza. Wtryski mam 216 i to roczne . Na starych bylo to samo. A w głowicy nie ma jakiś zaworów regulacyjno-zwrotnych? Po wymianie szklanek klepia ok 5 sekund. Szklanki ina. Cisnienie oleju nie przekracza 6,5 bar
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 zaworek się wiesza w korpusie filtra oleju wymiana wałków i szklanek tu nic nie pomoże. Pozdro
Grzesiekkbc Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Tam jest jakiś zawór ale czy by to było to? Kiedyś o nim czytałem ale on z tego co mi mówili mechanicy odpowiada za to by olej się nie cofał.
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Tam jest jakiś zawór ale czy by to było to? Kiedyś o nim czytałem ale on z tego co mi mówili mechanicy odpowiada za to by olej się nie cofał. I właśnie po takich mechanikach poprawiam to co zje bali. Pozdro To jest zawór ciśnieniowy który ma na celu obniżenie ciśnienia oleju w zasadzie w większości samochodów jest taki zawór.
Grzesiekkbc Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 peyo32 Czyli mówisz że jak się to wymieni to sprawa umilknie na wieki? Kolejna sprawa taki zaworek idzie kupić nowy czy to się jakoś czyści?
rookie Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Gdzie ten zawór się znajduje? Możecie pokazać na zdjęciu?
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 znajduje sie w podstawie filtra oleju i występuje 2 rodzaje podstaw więc nie wiadomo jakie kto ma zdjęcie mogę wysłać na maila. Nie jest dostępna jako cześć wymienna raczej wchodzi w rachubę kupno całej używanej podstawy.
trepek Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Tam jest jakiś zawór ale czy by to było to? Kiedyś o nim czytałem ale on z tego co mi mówili mechanicy odpowiada za to by olej się nie cofał. Jak olej może się cofać w szczelnym, ciśnieniowym układzie, w którym obieg oleju jest mechanicznie wymuszany przez pompę oleju? :| Ten zaworek puszcza olej na "boczny" tor w celu obniżenia ciśnienia oleju (pompa oleju jest na stałe połączona z silnikiem więc aby przy wysokich obrotach nie wytworzyła zbyt wysokiego ciśnienia to stosuje się taki zaworek).
Grzesiekkbc Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Koledzy macie może nr katalogowy tej podstawy oleju do 1z z 95r? Czy np. od AFN podjedzie bez problemu?
daw2 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Ja słyszałem że w pompie jest zawór regulacyjny a nie w obudowie...Ale to by mialo sens skoro niektorzy pompe zmienili i nie pomogło. Musi być jakaś przyczyna tego zjawiska
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się