Furio Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 Witam! Dalej szukam optymalnego silnika dla mnie. Najpierw byłem juz bardzo blisko zakupu 2.7 bit ale auta z tym motorem są troche za stare jak dla mnie Oczywiście szukałem 1.8 t ale ostatnio bardzo zainteresował mnie 3.0 v6 benzyna. Czy ktoś z Was miał do czynienia z ta maszyną. Osiągi wg. danych sa bardziej niz zadowalajace. Ciekaw jestem jak jest u niego ze spalaniem. Troche boje sie turbin bo jeżdzę na krótkich trasach i nie bardzo mi się usmiech studzenie i rozgrzewanie turbo za każdym razem gdy wsiadam lub wysiadam z auta. Jedynym mankamentem tego silnika jak na razie wydaje sie byc niemożność dalszych modyfikacji ale 6.9 do 100 to dobry wynik. Lepsze wyniki pewnie mógłbym znaleźć tylko w wersjach S. Czy macie jakies ciekawe spostrzeżenia dotyczące tego silnika?? pozdrawiam
poziek Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 nie ma wersji S przy dobrym strzale ze sprzęgła mozna zejść duzo niżej niż 6.9 to setki :th:
Yelo Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 3.0 Spalanie 17/100. Modów nie zrobisz. Dzwięk Vki - bezcenny. 1.8T Po poważnych modach spalanie podobne jak 3.0 Moc do osiągnięcia, większa jak w 3.0 (250KM realne), a masa mniejsza. Vka nie warczy, ale turbina syczy
Furio Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Opublikowano 4 Marca 2008 chodziło mi o wersje s4 4.2l ale to juz nie na moją kieszeń. Będę prawdopodobnie szukał auta z 2005 roku. Tak jak napisałem troche boje się o turbo przy prawie tylko i wyłącznie jeździe po mieście.Jeśli 1.8T to tylko po ciężkich modach ,a to pewnie bedzie kosztowało więcej niż 3.0 v6 no i wyśli silnik , a i tak nie bedzie dużo szybsze od 3.0. Spalanie po modach będzie pewnie podobne, a 17 l mnie nie przeraża bo moje 1.8 pali zima na któtkich dystansach około 15...taka prawda. Czy w jest 3.0 v6 w manualu i 6 biegami?? pozdro
wustyle Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 o turbo sie nie boj prawidlowo uzytkowane bedzie sprawowac sie swietnie dlugi czas jesli myslisz o 1.8T nadal i o modach kup turbo timer
Furio Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Opublikowano 4 Marca 2008 o turbo właśnie sie boję bo właściwie użytkowane znaczy studzone, a ja nie mam czasu żeby po zatrzymaniu lub przed jazdą stac minute i czekać na ochłodzenie lub nagrzanie Zobacze co znajdę z takimi silnikami i wtedy trzeba bedzie podjac decyzję. w 3.0 V6 podoba mi sie jeszce to, ze prawie wszystkie te auta sa na maksymalnym wypasie. pozdro
eMeM Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 Będę prawdopodobnie szukał auta z 2005 roku. jak dobrze rozumiem mowa tutaj o modelu b6 no to bedziesz mial problem, bo oficjalnie produkcja b6 trwala do 2004, na rynku sa jeszcze tylko b6 z roku modelowego 2005 ale wyprodukowane jeszcze w 2004 a co do tematu, jak piszesz ze robisz male przebiegi to bierz rs4 b5 :gwizdanie: spali troche wiecej niz 3.0V6 ale za to jaka frajda
Furio Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Opublikowano 4 Marca 2008 Szukam auta z 2005 bo PFRON (państwowy fundusz rehabilitacji osób niepełnosprawnych) może mi dopłacić 20 K na auto max do 3 lat czyli 2005. Jestem niepełno :> po masakrze w Matizie... Audi z tego rocznika są troche drogie ale przywiązałem się do marki i trudno mi się bedzie z nia rozstać. mam nadzieje, ze znajdę coś z 2005 w moim zasiegu cenowym. Na otomoto jest taka jedna ze zdeżakiem w kolorze czerwonym -pewnie walnięta ale przynajmniej właścicel tego nie ukrywa. pozdrawiam
przepalek Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 ja bym polecił 1.8T + turbotimer jakiejś dobrej firmy żeby ominął immobiliser,a jeśli chodzi o 250KM z 1.8T to zawsze "grzebane" konie są szybsze od seryjnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się