dante0018 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Z gruszką i sztangą nic nie robione, jedyne co to turbo było czyszczone ale nic nie przestawiane.
dante0018 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 Nie mam skąd. Co najlepsze to auto stało 2 dni nie ruszane i dzis zero notlaufu, na 3 czy na 4 biegu. A zawsze czesto jak po nocce jechałem to łapał juz na 5 biegu przy 2 tys. a teraz nic...
dante0018 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 dodaje loga 010. Jak wspomniałem auto wczoraj jezdziło dobrze. zero trybu awaryjnego a dzis zupelnie nie to auto. Notoryczny notlauf na 4 biegu przy 2,5 tys na 3 biegu przy 3,5.... 010 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_72158.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_72159.html 008 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_72160.html
dante0018 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Czy ma on wplyw na zanizanie wskazan przeplywki? Bo w pierwszych logach wyszla kiepsko? Jutro bym zamawial czujnik to razem bym wzial przeplywke. A wytlumaczy mi ktos jak stwierdzic walnienty map sensor?
dante0018 Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 To ze w 010 to wiem tylko o te wartosci odpowiednie jakie powinny byc i ktore sa zle. Bo nie moe znalezc[br]Dopisany: 12 Luty 2012, 21:20_________________________________________________To jednak turbo. Wczoraj wyciągnąłem i łopatki ciężko chodziły. Tylko przyczyna nie byl nagar tylko lub rowniez wytarte miejsca w części gorącej od łopatek... Czuć było nierówny metal po przejechaniu palcem.
Sztomel Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 w 010 ladnie to widac. Właśnie, że w 010 nic nie widać : po pierwsze nie widać od jakiej prędkości obrotowej silnika rozpoczęto logowanie, po drugie log 2 jest wykonany w trybie awaryjnym, po trzecie usterkę mapsensora widać byłoby jedynie w logu statycznym 010 oraz dynamicznym 011 po nierealnych wartościach doładowania. W pierwszym logu dynamicznym 010 nie widać zatem obrotów silnika a w logu 011 turbo osiąga wysokie przeładowanie dopiero przy 2600 RPM więc jest jak najbardziej realne i nie wskazuje na usterkę MAP.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się