michail55 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam. Koledzy w trące swoje 3 grosze mianowicie mam ten sam problem i po przeczytaniu wielu wątków i swojej wiedzy dochodzę do wniosku że na biegu jałowym plecionka i poduszki nie mają nic do tego że czasami bujnie silnikiem nie mylić z drganiem ( trzęsieniem ). Można wywnioskować że problem leży w silniku, a dokładniej bujanie jest tylko przez silnik. Na forum jest dużo o PD, dwumasie itp., ale nikt nie wspomina o tym że te silniki PD maj bardzo niską kulturę pracy i z mojej wiedzy to bujanie jest po części tą właśnie kulturą pracy. Jak pompki są ok. to raczej bym nic nie robił z tym bujaniem silnika ponieważ można stracić dużo $ i tego nie wyeliminować. To jest moje zdanie na ten temat i proszę to zrozumieć. Pozdrawiam. tzn wiesz jak drgania karoseri sa lekki to super ale jak zaczynaja byc nie do wytrzymania to juz inna sprawa u mnie to chyba poducha wtryski ok dwumas ok bo jak wciskam sprzeglo to sie nic nie zmienia wtryski wydalaja jak widac na logach ciezko stac na swiatlach wierz mi te poduchy ori trzeba kupic jedna 400zl w aso najwyzej zrobie sobie swap na http://allegro.pl/audi-a6-c6-2-7-tdi-bpp-silnik-kompletny-54tys-km-i1911220295.html lub http://allegro.pl/silnik-audi-a8-q7-3-0tdi-3-0-asb-i1921848411.html te chyba maja wysoka kulture pracy i dosc duzo mocy OTO KOLEDZY FILMIK POKAZUJACY PRACE SILNIKA TRZEBA SIE PRZYGLADNAC NA EGR Audi A4 B6 1.9 TDI Nierowna Praca Silnika Najmocniejsze na zimnym silniku drgania sa odczuwalne podczas odpalanie silnika kiedy obroty sie wyrownuja oraz podczas lekkiego gazowania kiedy obroty wracaj na swoj miejsce oto filmik Audi A4 B6 1.9 TDI Drgania przy rownaniu obrotow mniej wiecej drgania wygladaja tak jak widac podczas krecenia tego filmiku telefon trzymany na kierownicy drga dosc mocno aczkolwiek jest to odczuwalne duzo mniej niz widac drgania kamery oraz dzwinie przygaszajace sie swiatla podczas odpalania Audi A4 B6 1.9 TDI Drgania w srodku samochodu [br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 19:35_________________________________________________NOWE ODSWIEZONY LOGI TEMP SILNIKA ROBOCZA Statyczne Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64741.html Grupy: 007,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64742.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64743.html Statyczne BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64744.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mixedmartialartss_64740.html
piotrsob1 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Jak patrzę na Twoje filmiki i słucham pracy motorówki to odnoszę wrażenie że szukasz dziury w całym Delikatne bujnięcia na wolnych obrotach w Pd to chyba chleb powszedni. Moje BPW to praktycznie ten sam silnik co Twój, tylko lekko rozwiercony i różni się duperelami. Jak go przyprowadziłem trzy latka temu to miał przelatane 50 kkm i to lekkie bujanie co jakiś czas było i jest do teraz bez zmian, a na blacie aktualnie 140 kkm :gwizdanie: Poza tym jeździłem innyi autami z PD i w każdym było tak samo Jeżeli VAG i dobry mechanik nie doszuka się jakiejś ewidentnej usterki to olej to bo ten typ tak ma :gwizdanie: Chyba że masz nadmiar kasiury , to możesz kombinować , ale problemu całkowicie na pewno nie wyeliminujesz, chyba że zmienisz auto na takie bez PD
michail55 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 delikatne to ja rozumiem ale jak zaczynaja byc nie do zniesienia do juz inna sprawa to prawda ze sielnik ladnie brzmi ale pracuje nie rowno na boki wymienie te poduszki pod silnikiem jestem prawie pewny ze ta od strony pasazera jest uszkodzona poza tym znalazlem wyciek zaraz u gory silnika delikatny bardzo ale jest
MAYESTIC Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Najpierw to ustaw sobie kont synchronizacji w PD bo masz dość wysoki i to może być przyczyna drgań masz od 1,7 do 2,2 a powinno być blisko zera
Ponio1767 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 A u mnie drodzy forumowicze jest na odwrot. Ostatnio zauwazylem tak od okolo miesiaca ze coraz ciezej zaczal palic tak na postoju 1,2 dniowym,doszlo do tego jak zawsze lekkie telepanie buda ale tylko gdzies przez okolo 20-30 sekund od odpalenia,niewiem co sie dzieje ;( swiece sprawdzone-dzialaja,filtry,olej wymieniony na Motul m/c temu,aku wymieniane bylo 2 lata temu,niewiem moze kat wtrysku jest zle ustawiony itp .Auto nie kopci,ewntualnie pusci szary dymek po odpaleniu z 3 sekundy i koniec.Dodaje tutaj filmik z odpalania dzisiejszego.Widocznie widac jak pieprzneło samochodem na boki.Dodam ze była temperatura +6 ,a zapalil i tak jakos koslawo,boje sie myslec co bedzie jak temperatury zejda do -10,-20 ;/ natomiast jak raz po nocnej zmianie w pracy odpalilem samochod przy -2 to autem tak telepalo jakbym z kobitka cos szpącił w srodku i skaczace obroty silnika przez pierwsze 3 sekund zanim sie unormowaly . p.s zapomnialem napisac ...z 2 miesiace temu dolalem srodek do czysczenia wtryskow stp na pelny bak i moze to od tego ?? tankuje na bp zwykła ropke. :gwizdanie: Na rozgrzanym silniku jest wszystko http://www.youtube.com/watch?v=yyPo36bygUo
michail55 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 to tankuj uszlachetniona i dolej http://allegro.pl/liqui-moly-systempflege-diesel-for-common-rail-i1967236392.html to jest o niebo lepsze ja sam kupilem to a co do telepania zrob jeszcze filmik jak pracuje silnik ja jak widac zroblem i mi czasem chodzi bardziej na boki i to jest powodem telepania. podlacz vag zrob logi tych grup ktore ja robilem masz je tutaj w watku wrzuc je tutaj cos sie pomysli ja mam np kat do ustawienia jak kolega wyzej napisal ale i tak szczerze watpie ze to jest powodem tego telepania norma jest ze czasem telepie ja i tak uwazam ze ta poduszka silnika nie daje rady ale to sie okaze bo jade na kat jakos przyszlym tygodniu. a jak sie sprawa ma z twoja plecionka wydechu?? ja wlasnie slyszalem ze ten stp to nie za dobry jest ogolnie a juz napewno nie do pompo-wtryskiwaczy [br]Dopisany: 04 Grudzień 2011, 13:00_________________________________________________wiecie co dzis po takiej dosc dlugiej jezdzie ogladalem prace silnika to wygladal jak by mial z orbity wypas doslowanie ale drgan duzych nie bylo w kabinie ale silnik okropnie wygladal noramlnie :sick3:
Martin_Speed Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Moj ojciec ma dokladnie to samo..... Wymienione oringi pompek i dalej to samo..Sprawdzilismy dawki na wtryskach i sa c**jowate... dolewa STP i juz cos widac jakas poprawe ..co ktores odpalenie gra gitara A zrobione dopiero 70 km na tym stp
michail55 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 ja zmieniam te pompki na BQ i bedzie git tobie tez radze ponoc sa niezniszczalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się