T-żółw Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 eeee tam fotomontaż jakis :> co prawda do nowej serii 6 wsadzili 3.5d..ale V12 to do Q7 pasuje :th: tak paliwa drożeją..innymi słowy baryłka ropy drożeje
slepy Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 o paliwach nawet nie mowcie, bo az zgroza, ale jakby mnie bylo stac na takie cudo, to chyba bym juz na to nie patrzyl:)
Gość MorgothV8 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Jeśli rzeczyweiście wsadzili do tak małego jak R8 auta V12 TDI to wielkie brawa dla inżynierów Audi. Autko wręcz cudowne, z tym silnikiem jeszcze lepsze Bałbym sie tylko kosztów serwisu tak wielkiego (jeszcze mało znanego) TDI
ykk Opublikowano 11 Stycznia 2008 Opublikowano 11 Stycznia 2008 eeee tam fotomontaż jakis :> co prawda do nowej serii 6 wsadzili 3.5d..ale V12 to do Q7 pasuje :th: tak paliwa drożeją..innymi słowy baryłka ropy drożeje No nie wiem.. http://motoryzacja.interia.pl/news/audi-z-silnikiem-ciezarowki,1040299
endriuu Opublikowano 11 Stycznia 2008 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Jeśli miałbym do wyboru R8 Diesel i R8 Otto i tyle kasy żeby je sobie kupić bez problemów to wybór byłby oczywisty: Otto!
EndriuGiz Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 no z tym silnikiem mogl bym fruwac po miscie niebylo by samochodu do niej
ykk Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/news/1000-nm-i-42-s-do-100-kmh,1041582
malik Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Nice Nice :th: I co na to zwolennicy Pb? Więcej na Audizine http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=183081
letallec Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Nice Nice :th: I co na to zwolennicy Pb? Więcej na Audizine http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=183081 A ja na to Pamietacie te spalone S8 na Nurbugringu? Spalily sie, bo inżynierowie nie potrafili odprowadzic ciepla z silnikow 4.2. Wiec ja bym się trochę bal takim jezdzic, bo wlozenie takiego silnika to nie byl zasadniczy problem inzynierow z Inglstadt
malik Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Pamietacie te spalone S8 na Nurbugringu? Spalily sie, bo inżynierowie nie potrafili odprowadzic ciepla z silnikow 4.2. Gdzieś dzwonili ale nie wiesz gdzie dokładnie! Chodziło oczywiśćie o RS8 z silnikiem TFSI V10 5.2l gdzie przegrzała się turbina. Taki silnik montowany jest seryjnie w RS6. Spalił się owszem, ale nie jeden ale nawet kilka takich prototypowych RS8. No ale czy wątpisz w geniusz inżynierów z Inglostadt? Prototypy są od katowania a produkt finalny będzie na pewno KOX :th:
letallec Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Oczywiscie nie sledze KAZDEJ informacji o R(S)8, wiec moglo sie zdazyc ze nie wiedzialem do konca jakie wersje silnikowe sie spalily Ostatnio jak cos czytalem w tej materii, to wlasnie to ze byly problemy z odprowadzaniem ciepła i pare aut sie spaliło. Wyobrazasz sobie przegrzanie turbiny w V10 5.2l? No ale czy wątpisz w geniusz inżynierów z Inglostadt? Genialni wg mojego widzimisię to są projektanci, którzy opracowali bryłę wszystkich A4, i Ci co dobierali materiały do wnetrza. Reszta inzynierow to juz tylko moga sie od nich uczyc perfekcji
malik Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Oczywiscie nie sledze KAZDEJ informacji o R(S)8, wiec moglo sie zdazyc ze nie wiedzialem do konca jakie wersje silnikowe sie spalily Ja w sumie też nie, tylko w nowych Top Gearach (pokazywanych na jesieni na BBC) wspomnieli o tych incydentach W TVN Turbo te odcinki pojawia sie pewnie gdzies okolo 2011 roku. Na razie katuja jakies starocie z 2004 gdzie chlopaki jaraja sie S4 w budzie B6
pre_pl Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 w tej wersji sportowej R8 (co się spaliło) to oni próbowali wsadzić chyba dwie turbosprężarki... I za dużo ciepła generowały, stąd dymek Sądzę, że dzięki temu właśnie mamy tdi V12....
Ciepły Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=1063
Hincó Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Kurde,R8 waży 1500kg:| (zasłyszane z jakiegoś urywku programu na youtube) Lekka mała konstrukcja, lekki silnik, wszysko lekkie lekkie a tu taki kloc, co tam tyle waży?Elektronika podejrzewam ?
ykk Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Kurde,R8 waży 1500kg:| Lekka mała konstrukcja, lekki silnik, wszysko lekkie lekkie a tu taki kloc, co tam tyle waży?Elektronika podejrzewam ? A jak jeszcze, maja montowac V12.. Teraz to dopiero bedzie wazyc..
Gość rob Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 wszystko pięknie, ciekawe który silnik wydaje dźwięk rasowego sportowca
ykk Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 wszystko pięknie, ciekawe który silnik wydaje dźwięk rasowego sportowca Bedzie rasowe "kle, kle, kle.." i "swissssst" Turbo..
pet3r Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 wracając do chłodzenia - Panowie z Audi na prawdę poważnie wzięli się za chłodzenie i dorzucili kilka wlotów i wylotów powietrza, a te istniejące powiększyli. auto wygląda monstrualnie, chociaż duże przednie otwory trochę zwężyły je optycznie.
ykk Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 http://www.autokrata.pl/ogien/3292/audi_r8_od_edo_competition/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się