Fr0styyy. Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 (edytowane) Wyposażenie na dzień dzisiejszy - fotele czarne skórzane z pełną regulacją elektryczną oraz elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego- 6x Airbag- usunięte oznaczenia modelowe- 4 ramienna kierownica z multifunkcją obszyta w B.M. Customs- komputer pokładowy FIS- system nawigacji RNS-E- 2x elektryczne szyby- klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa- samo ściemniające się lusterko wewnętrzne (fotochromatyczne) z czujnikiem światła dla automatycznych świateł mijania- włącznik świateł z funkcją automatycznych świateł mijania i doświetlaniem przestrzeni auta (Coming/Leaving Home)- podłokietnik z przodu- podłokietnik z tyłu z podwójnym uchwytem na kubki- wyposażenie do przewożenia długich przedmiotów (worek na narty w tylnej kanapie)- pakiet "Oświetlenie" (popielniczki, podłokietnik, dodatkowe LED-y w lampce podsufitki, wewnętrzne klamki, oświetlenie stóp, oświetlenie ułatwiające wsiadanie, oświetlenie ostrzegawcze)- pakiet "Błyszczący" (słupki środkowe i tylne trójkąty w lakierze czarny połysk)- pakiet "Schowek" (szuflady pod fotelami, siatki w oparciach przednich foteli, uchwyt na napoje w tylnym podłokietniku)- tempomat- czarne ramki wokół szyb- automatyczne zamykanie i otwieranie szyb z pilota- otwieranie klapy bagażnika z pilota- biksenony (na razie siedzi H7 zamiast palnika 4300k więc w sumie to jest bihalogen)- felgi 18" S-Line z oponami 235/40/18- dekory wewnętrzne "Rybia łuska" Co zostało już zrobione? - obniżenie (będzie kiedyś gwint) jest gwint KW- zewnętrzne lusterka fotochromatyczne + pogrzewane- przód S-Line- tył S4- biksenon- imitacja samopoziomowania reflektorów - samopowiomowanie reflektorów (jak ori to ori!)- kierownica multifunkcyjna- felgi 18"- wewnętrzne lusterko fotochromatyczne z czujnikiem światła- coming/leaving home- DRL (światła do jazdy dziennej z wykorzystaniem świateł długich, które świeca z 20% mocy)- fotele w elektryce- malowanie wnętrz lamp na czarno- tempomat- przedni grill pomalowany na czarno- dekory wewnętrzne szczotkowane aluminium- tylna blenda między bagażnikiem a zderzakiem pomalowana na czarno- oświetlenie LED we wnętrzu i na zewnątrz- kolorowy licznik- komputer pokładowy FIS- moduł centralnej elektryki w najwyższej możliwej wersji czyli 279F (obłsługa sprykiwaczy reflekorów, czujnika światła, kontrola przepalonych żarówek itd.) / ---> MCE z B7 ze wsparciem dla czujnika deszczu- włącznik świateł z funkcją AUTO[- końcówki wydechu Ulter90- moduły LED w światłach pozycyjnych- moduły LED w oświetleniu tablicy rejestracyjne Co jest do zrobienia - pomalowanie dokładek i zderzaków w kolor nadwozia - PRIORYTET- górny grill od S4 w czarnym macie- dolny grill od S4 wpasowany w ramkę S-Line (oryginalnie nie pasuje i trzeba rezać)- wirus (dopiero po remoncie skrzyni biegów)- parktronik tył + przód- spryskiwacze reflektorów- lotka na tylny zderzak (S4 lub MS Design)- czarna podsufitka- oklejenie dachu folią czarny połysk- skórzany ręczny- skórzany podłokietnik- 4x elektryczne szyby- pamięć foteli- nagłośnienie BOSE- podgrzewana przednia szyba- webasto- tylny znaczek OOOO pomalowany na czarno- tarcze hamulcowe 320 przód i 288 tył / 345 przód/330 tył A tak wyglądał jak przyjechał do kraju Tyl tak nisko siedzi, bo 4 alusy w bagażniku i na tylnej kanapie Edytowane 30 Października 2015 przez Fr0styyy.
MarianekZg Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 troszkę za duże fotki wkleiłeś - ciężko się ogląda [br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 15:22_________________________________________________na manetce od wycieraczek masz przełącznik - pstrykając góra/dół będziesz widział zmiany aż do spalania
Cineksik Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 na manetce od wycieraczek masz przełącznik - pstrykając góra/dół będziesz widział zmiany aż do spalania jeśli masz pełnego kompa :gwizdanie: , popraw zdjęcia i dokładki w kolor
Wandej Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 na manetce od wycieraczek masz przełącznik - pstrykając góra/dół będziesz widział zmiany aż do spalania jeśli masz pełnego kompa :gwizdanie: , popraw zdjęcia i dokładki w kolor jezeli nie to trzeba zmienic manetke i odblokowac fis za pomoca vaga
Bart-S Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Masz skrzynię Multitronic Poprawiłem zdjęcia bo wrzuciłeś to tak, że nic nie było widać Gratuluję zakupu i życzę bezawaryjnej eksploatacji
Fr0styyy. Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Masz skrzynię Multitronic Gratuluję zakupu i życzę bezawaryjnej eksploatacji Tiptronic nie multritronic, jak multitronic to aż... nawet nie mysle o tym.
Bart-S Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Przyjacielu - napęd na przednią oś oraz 6 biegów na FIS mówią jasno: Multitronic Tiptronic w B6 ma 5 biegów. Dla potwierdzenia - masz książkę serwisową? Zerknij na wewnętrzną stronę okładki... Jest tam naklejka serwisowa, znajdziesz na niej oznaczenie skrzyni biegów (w tym samym wierszu co oznaczenie silnika). FSD? 6 biegów jest, zmiany normalne są a nie ciągnie na 6 tyś i trzyma aż do końca.. CVT nie pracuje w ten sposób. Przy łagodnej jeździe nie przekraczasz 2000rpm. Jak dociśniesz pedał gazu w trybie sekwencyjnym to przy 4200rpm masz automatyczne odcięcie - elektronika skrzyni nie pozwoli Ci na więcej.
Bart-S Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 FSD, ja p... :/ Ale czym się przejmujesz? Jeśli nic się nie dzieje to nie ma się czym martwić (trafiłeś zadbany egzemplarz). Sprawdź czy soft aktualny, na wszelki wypadek zmień ATF i ciesz się komfotową jazdą. Zapraszam tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=94996.0[br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 17:54_________________________________________________ Tiptronic nie multritronic, jak multitronic to aż... nawet nie mysle o tym. Nie wiesz co piszesz Kolejny zarażony opinią za***istych mechaniorów... Ja swoją jeżdżę już 3,5 roku - nic się nie dzieje. Grunt to świadomy użytkownik - będzie dobrze, nie pękaj
Fr0styyy. Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Daje kody wyposażenia, żeby mieć 100% pewność... http://imgur.com/SiXaN A olej był wymieniany 18.02.11. Ja się chyba załamie..
Bart-S Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Potwierdzam, to CVT. Coś się dzieje ze skrzynią, że tak lamentujesz? Przecież w pierwszym poście wychwalasz auto... Zobacz jak silna jest sugestia
Fr0styyy. Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Nie, skrzynia chodzi perfekcyjnie, żadnego szarpania, ale sam fakt mnie przeraża..
Bart-S Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 ...sam fakt mnie przeraża.. To teraz jeszcze napisz dlaczego...
Fr0styyy. Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Bo tyle czytałem o tej skrzyni, głównie to niepochlebne opinie, poza tym spalanie będzie wyższe i awaryjność?
Bart-S Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Ale bzdury wypisujesz... To tiptronic pali jak smok. Multitronic z racji budowy powoduje, że auto pali tyle samo lub nawet mnie niż manual. Jeśli chodzi o awaryjność - legendy krążą o tej skrzyni, powielane najczęściej przez osoby, które kompletnie się na tej konstrukcji nie znają. Pierwsza wersja (czyli niestety Twoja) zasłużyła sobie na złą opinię - problem dotyczy jednak bardziej jednostek TDI. Twoje auto charakteryzuje niski maksymalny moment obrotowy a ten czynnik ma największy wpływ na wytrzymałość tej przekładni. Sprawdź co można - czyli: - ile km auto przejechało od wymiany oleju w skrzyni? (co 50 tyś trzeba wymienić ATF) - jaką wersję oprogramowania ma wgrany sterownik? (jak to sprawdzić dowiesz się w encyklopedii) - analiza bloków pomiarowych skrzyni w celu określenia jej stanu (podłaczasz kompa, zgrywasz dane) Jeśli wszystko będzie OK, pilnujesz tylko aby olej był wymieniany co 50 tyś km. Oprócz tego stosujesz się do prostych zasad użytkowania opisanych w Encyklopedii. To wystarczy aby śmigać bez żadnych problemów. Jeśli jednak coś się wydarzy - też nie panikuj. Temat CVT mamy tutaj dobrze opracowany i na pewno pomożemy.
Fr0styyy. Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Kamień z serca mi spadł, nie długo dam więcej info...
marek_xtr Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Tak jak Bartek napisał nie masz się co przejmować tylko sprawdź to co trzeba a później przy pilnuj i będzie ok
Fr0styyy. Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Opublikowano 6 Listopada 2011 Nowe fotki :3 Poza tym sprawdziłem olej, to jest między min/max, poza tym nie jest brudny, taki ciemniejszy niż nowy :E Ale zaniepokoił mnie bardzo korek od pokrywy zaworów... Jest na nim jakiś nagar, a środku wyglądało jakby było sucho :hmm: W środku też pełno jakiegoś nagaru jest...
Wandej Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Nowe fotki :3 Poza tym sprawdziłem olej, to jest między min/max, poza tym nie jest brudny, taki ciemniejszy niż nowy :E Ale zaniepokoił mnie bardzo korek od pokrywy zaworów... Jest na nim jakiś nagar, a środku wyglądało jakby było sucho :hmm: W środku też pełno jakiegoś nagaru jest... moze na castrolu wlasciciel jezdzil poprzedni?? wejdz w dzial silnikow beznynowych to tam zobaczysz jak wyglada motor po castrolu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się