kaczmar13 Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 może ktoś przerabiał ten temat, mam u siebie z tyłu zaciski żeliwne (B5 96r), jak wygląda zamiana na aluminiowe ? Wszystko pasuje czy to grubsza rzeźba ? podpowiedzcie
jihad Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Są prawie identyczne. Musisz kupić razem z przewodami i klockami.
pieciajek Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Raczej zaciski z siodełkami a klocki swoją drogą tez się nieco różnią. A po co chcesz zmieniać? Żeliwne gniją i puszczają tyłem płyn jak przykorodują a alu śniedzieją i też puszczają płyn to nie wiem po co chcesz zmieniać. Efekt jest ten sam.
bezimienny Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Sam teraz będe przechodził zmiane zacisków z żeliwnych na alu bo takie przez przypadek kupiłem z tego co sie dowiedziałem to tarcze zostaja te same jarzma tez natomiast sa inne klocki i przewody hamulcowe. Oznaczenia klocków to FDB1083 dla FERODO a przewodów to 8D0611775J i to wszystko
spetsnaz Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Tu macie wszystko opisane http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=37386.msg544370#msg544370
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się