Maxcudo Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam. Problem mój polega na tym, iż ręcznego hamulca nie mam w ogolę na lewe kolo, a prawe łapie minimalnie, że bez najmniejszego problemu mogę przesuwać auto. Lewarek od ręcznego chodzi bez zarzutu, nie haczy się ani nic. Jak patrzyłem na te łepki kolo zacisków to jak ręczny zaciągam, to minimalnie się przesuwają, ale efektu brak Czy jest jakaś możliwość regulacji linek od hamulca ręcznego, czy w tym przypadku zostaje tylko ich wymiana, bo są już rozciągnięte? Pozdrawiam Maxcudo,
ogion Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Może zacznij od sprawdzenia czy te dźwigienki przy zaciskach działają poprawnie, tzn po zdjęciu zacisku z tarczy powinno dać się rękom go popchnąć i zaobserwować ruch tłoczka. Co do regulacji to trzeba od spodu zdjąć osłonę termiczną wydechu i tam znajdziesz regulację.
Arturoo Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 regulacja mała jest możliwa ale z kanału albo autko do góry dźwignięte , przy wydechu idą linki w takich metalowych tulejach ,którymi możesz spróbować podregulować siłę "łapania" :gwizdanie: mam nadzieję ,ze zrozumiesz to co napisałem bo sam się zastanawiam nad logiką treści
g1zm0 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam Ja mam bardzo podobny problem z tym że u mnie prawe tylne koło łapie dość mocno a lewe wcale. Jak zaglądałem pod autko to przy zaciąganiu ręcznego linki wszystkie chodzą tak samo. Zaciski oglądałem i są suche jak pieprz, tarcze są klocki też odpowietrzony, płyn jest. Jak kupiłem auto to heble były jak brzytwa wystarczyło dotknąć i stawał w miejscu. Teraz to już nie to, doszedłem właśnie do tego że lewe koło nie łapie. Czy możliwe że zaciski nadają się już tylko do regeneracji?
Arturoo Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Bardzo możliwe ,tym bardziej ,że nie pracują od wczoraj ,ja swoje musiałem robić po zakupie samochodu ale warto te kilka złoty wydać.
g1zm0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Arturoo można samemu je rozebrać i zrobić z zestawem naprawczym czy lepiej powierzyć to komuś kto się zna?
Arturoo Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Ja "zlecałem" mechanikowi ,bałem się ,że spierdzieliłbym to bardziej
Maxcudo Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 regulacja mała jest możliwa ale z kanału albo autko do góry dźwignięte , przy wydechu idą linki w takich metalowych tulejach ,którymi możesz spróbować podregulować siłę "łapania" :gwizdanie: mam nadzieję ,ze zrozumiesz to co napisałem bo sam się zastanawiam nad logiką treści Zrozumialem Byłem pod autem, oglądałem, ale niestety naście lat nieruszane i żadna regulacja nie działa Przyjdzie czas na wymianę linek i po kłopocie(mam nadzieje)
Maxcudo Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 Zaciski do rozbiorki wymiana linek nic nie pomorze?? jak te są od nowości to z racji wieku i użytku mogły się wyciągnąć przecież
Dev Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 linka swoja drogą na regulacji podciągnij
Maxcudo Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 W sobotę się biorę Zobaczymy, co im dolega
Dev Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 nim zaczniesz bawic sie linkami zdejmij zaciski i zobacz jak pracuje mechanizm od recznego, czy odbija i jak pracuje tłoczek
Maxcudo Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 Właśnie jak robiłem tarcze i klocki w tyłu, to zwróciłem uwagę i tam jest dobrze, tylko wygląda to tak, jakby linki miały za krótki skok, tzn za mało je pociąga, jeśli wiesz co mam na myśli
Dev Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 :blink: :blink: :blink: pierwsze słyszę......
g1zm0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Tomik ile by mnie kosztowała przyjemność regeneracji i pomalowania zacisków przód i tył do mojego B5 2.5 TDI ośka gdybym je tobie wysłał? Pytam się gdyż na wiosnę będę musiał ten temat ugryźć, widzę że znasz się na temacie, a raczej wolałbym u siebie tym pseudofachowcom nie powierzać takiej roboty (prędzej chyba sam bym się zabrał za to)
Maxcudo Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 Nie prościej było to na PW napisać?
Dev Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 to zalezy od tego co jest do zrobienia koszt samego malowania i piaskowania przodu i tyłu z jarzmami 220zł + Kw w góre
g1zm0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 super dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się