ynos Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam, na przeglądzie stwierdzili, że jest zbyt duża różnica między siłą hamowania przednich kół. Zamierzam sprawdzić zaciski, nasmarować prowadnice i wymienić płyn hamulcowy bo nie wie czy poprzedni właściciele to robili. Posiadam ABS i ESP. Doczytałem, że można nożnie odpowietrzać bądź ciśnieniowo wpychać płyn w zbiorniczek. 1.A czy można wysysać płyn kolejno z odpowietrzników kół , dolewając nowy do zbiornika jednocześnie? Posiadam pompkę i tak by było łatwiej dla mnie. 2. Czy to sitko ze zbiorniczka jakoś się wyciąga, bo próbuję w różnych pozycjach i ciągle jest w środku.
Maxcudo Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Było pełno tematów, jak wymienić płyn oraz jak odpowietrzać hamulce..
Dev Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 najpierw rozbierz tą strone która słabiej hamuje i dokłądnie oczysc, przesmaruj smarem litowym, prowadnic sie nie smaruje układ przepompuj "nogą" mozna tez Vag-iem, tylko po co płyn Ate SL6 lub Ate Typ200 1 litr wystarczy, nie zapomnij o zasilaniu sprzęgła po co chcesz wyciągac sitko, przeskadza Ci ?
ynos Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 Było pełno tematów, jak wymienić płyn oraz jak odpowietrzać hamulce.. Wyobraź sobie, że szukałem i znalazłem ale skoro nie rozumiesz wypunktowanych pytań to szkoda. najpierw rozbierz tą strone która słabiej hamuje i dokłądnie oczysc, przesmaruj smarem litowym, prowadnic sie nie smaruje układ przepompuj "nogą" mozna tez Vag-iem, tylko po co płyn Ate SL6 lub Ate Typ200 1 litr wystarczy, nie zapomnij o zasilaniu sprzęgła po co chcesz wyciągac sitko, przeskadza Ci ? nie przeszkadza,tylko skoro chcę wymienić płyn, a nie wiem jaki jest to chciałem jak najwięcej wybrać np. strzykawką i potem dolać nowego i mieć mniej do przepompowania. Pisząc prowadnice miałem na myśli prętowe tuleje (na torxy), a nie prowadnice klocków. DEVASTATION, czy z teoretycznego punktu widzenia, jest coś złego w "ciśnieniowej" wymianie płynu? Chyba szybciej, wygodniej i nie trzeba tyle deptać pedałem?
Dev Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 nie cuduj, upusc troche płynu przez odpowietrznik i dolej siweżego kolejna sprawa to przepompowanie układu, pare razy noga na hamulec i po temacie pisałem Ci właśnie o tych trzpieniach, i nie śa one na torx-a tylko na imbus nr 7 i to włąśnie ich sie nie smaruje nie ma takiej potrzeby
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się